Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

48 minutter siden, Zenobia said:

Nå skulle jeg egentlig jobbet mere med scifi-romanen ...

Her er litt arbeidsmusikk (til meg iallfall)

 

Skriver du bok?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke den tråden man skal være seriøs i  sånn liksom..:fnise:;men for øyeblikket så brydde meg meg ikke om det..hehe

Musikk for meg = dans, i svært mange tilfeller. Dansingen er det jeg savner nesten mest,etter at jeg ble bevegelseshemmet. Jeg bare elsker disse dansevideoene,og når det gjelder BoogieWoodie,så er det det  jeg har mest minner og opplevelser ifra. Så jepp..here we go..BoogieWoogie :skya:

:danse:  :kristin:

 

 

Endret av Chantielle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Chantielle said:

Dette er ikke den tråden man skal være seriøs i  sånn liksom..:fnise:;men for øyeblikket så brydde meg meg ikke om det..hehe

Musikk for meg = dans, i svært mange tilfeller. Dansingen er det jeg savner nesten mest,etter at jeg ble bevegelseshemmet. Jeg bare elsker disse dansevideoene,og når det gjelder BoogieWoodie,så er det det  jeg har mest minner og opplevelser ifra. Så jepp..here we go..BoogieWoogie :skya:

:danse:  :kristin:

 

 

Skulle ønske jeg kunne danse!

Har vært på Boogie-kurs(to forskjellige), men selv på nybegynnerkurset gikk progresjonen for fort til at klumsete meg klarte å henge med. 

Endret av SVK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...