Gå til innhold

Anbefal det beste løspudderet du vet!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Dina i.i.

Jeg har brukt Clarins løspudder en god stund nå. Nå nærmer det seg tom "boks", og jeg tenkte kanskje jeg skulle prøve et nytt merke...

Hvilket løspudder vi du anbefale meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Versaces Natural Finish Loose Powder er det beste jeg har prøvd! Det er perfekt for tørrere hudtyper, siden det er silkeaktig, og setter seg ikke i tørre linjer og flekker. Fargene er også fabelaktige. Tidligere brukte jeg Chanel sitt, men det var tørrere i finishen, og ikke så naturlig.

Nå overveier jeg om jeg skal kjøpe det pressede fra Versace også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker selv talkum som jeg kjøper i større matvareforretninger. Det er rimelig, superdrøyt og er det lyseste pudder som jeg har sett (jeg er blek som et laken så vanlige pudder ser bare falskt ut på meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Bruker selv talkum som jeg kjøper i større matvareforretninger. Det er rimelig' date=' superdrøyt og er det lyseste pudder som jeg har sett (jeg er blek som et laken så vanlige pudder ser bare falskt ut på meg)[/quote']

Veslepuz?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

løspudder er uhyre upraktisk å transportere. funker glimrende på sminkebordet, lager sinnssykt gris i sminkepungen. kompaktpudder er mer praktisk å ha med seg og inneholder gjerne noe mer fettstoffer.

det er ikke noe must å ha begge deler, kommer an på hva slags pudderbehov du har hva som er mest praktisk for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en sannhet med store modifikasjoner, lilleulv. det finnes mange transparente kompaktpuddere, og det finnes mange løspuddere med farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
det er en sannhet med store modifikasjoner' date=' lilleulv. det finnes mange transparente kompaktpuddere, og det finnes mange løspuddere med farge.[/quote']

oki :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal
Versace sitt er jeg fornøyd med' date=' men jeg foretrekker kompaktpudder; da jeg synes det er lettere å påføre.[/quote']

Har du prøvd det kompakte til Versace? Jeg er fornøyd med løspudderet, så vurderer å teste det kompakte, for å ha i vesken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker selv talkum som jeg kjøper i større matvareforretninger. Det er rimelig, superdrøyt og er det lyseste pudder som jeg har sett (jeg er blek som et laken så vanlige pudder ser bare falskt ut på meg)

Seriøst?? :o

Nei, dette må være tull...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ethereal

Har ikke prøvd Versace sitt kompaktpudder, men er veldig fornøyd med Kanebo sitt.

Kanebo har vel egentlig ikke noe kompaktpudder De har to ulike kompaktfoundations (Total Finish for normal/tørr hud og Transmatte for blandingshud), men jeg synes de blir altfor dekkende for min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...