Howl Skrevet 21. desember 2016 #161 Skrevet 21. desember 2016 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk du deg de plutselig i dag eller? Merkelig du plutselig hadde retriever og husky selv rett etter du fikk en kommentar om at du måtte ha erfaringer med retriever, og husky, og avkom, så har du møtt på mange retrievere som er blandet med husky. Retriever/husky blanding tror jeg svært lite på at det er mange av. Om du har Husky burde du vel vite at de er dominerende, men det vet du sikkert ikke om du ikke har hatt blandings-valpekull på de to før Anonymkode: 42bc3...95d Plutselig hadde retriever og husky? Har hatt det hele tiden jeg, hvorfor tror du jeg blandet meg i diskusjonen? Kull har jeg ikke hatt på dem (og det skal jeg aldri heller), men har møtt flere og kjenner til individer som er krysninger mellom dem. At din erfaring er at husky'en kommer tydelig fram i blandinger får være din oppfatning, så får jeg ha en annen. Edit: Et raskt googlesøk viser at retriever/husky er mer vanlig USA blant annet. Blandingen forekommer mer enn du kanskje tror. Edit 2: Og jeg er ikke for disse blandingene, i tilfelle noen skulle tro det. Endret 21. desember 2016 av Howl 1
Spiteful Skrevet 21. desember 2016 #162 Skrevet 21. desember 2016 Hvorfor ikke skaffe Akita i steden ts? Kan ikke så mye om rasen, men hvis det er utsende du er ute etter så ligner Akita nesten helt på det bildet du har lagt i HI 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #163 Skrevet 21. desember 2016 35 minutter siden, Howl skrev: - - - TS, etter litt internettsøking så ligger prisen på pomsky i Sverige på 20 000 - 25 000, avhenger av seriøsiteten, utseende på valpene osv (mer enn jeg trodde, jøss). Lykke til, håper den blir alt du håpet på, jeg holder meg til hunder som er registrert i FCI. Jeg så det kostet 25.000 ja Ja den blir nok det! 2 minutter siden, Spiteful skrev: Hvorfor ikke skaffe Akita i steden ts? Kan ikke så mye om rasen, men hvis det er utsende du er ute etter så ligner Akita nesten helt på det bildet du har lagt i HI Aktia ligner ikke på en pomsky, pomsky ligner på en minihusky. Har heller ikke noe interesser for en Aktia, jeg er ute etter en liten trekkhund til barna Anonymkode: 358b6...418 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #164 Skrevet 21. desember 2016 Jeg har ikke lest meg opp på hele tråden, men jeg har en Pomsky. En omplasseringshund som kom til meg for 1 år siden, etter noen bekjente hadde hatt han i underkant av 10 måneder og ikke orker han lenger fordi han hadde ett ganske ekstremt energinivå. Jeg syns ikke dette var så ille, men jeg har egentlig alltid hatt arbeidshunder. Huskier, border collier og diverse. Han kommer fra "en seriøs" oppdretter og min bekjent betalte vel 25 000 for han hvis jeg husker riktig. Dessverre var ingen av hundene helsetesta på det nødvendige, og det bøter nå min hund med. Jeg har hatt og har nå flere hunder som er utsatt for patellaluksasjon, men aldri har jeg hatt en hund som hadde i så stor grad som min Pomsky i så tidlig alder. Har i tillegg vært mye frem og tilbake med vetrinær om mistanke om hofteproblemer, og vi skal røntge han opp og ned etter nyttår. Som om det ikke er nok, sliter han med allergier og øyeproblemer. Ett tidligere kull fra samme foreldre har 3 hunder med epilepsi, så jeg er alltid på vakt. Han er forsikra, og det er jeg utrolig glad for, men han har kosta både meg og tidligere eier en liten formue. Det virker dessverre ikke som om han kommer til å bli veldig gammel, som er veldig synd fordi både jeg og barna er veldig glade i han. Det er ikke kult å ha en hund som ikke har rukket å bli 2 enda og allerede faller sammen av helseproblemer. Han er en veldig ålreit hund og snill som dagen er lang, men bjeffinga er ute av kontroll og han vokter en del. Har ikke så mye interesse i å trene heller, og er ganske sterk for sin størrelse. Han er ganske reservert mot fremmede, men aldri uhyggelig. jeg vil så sterkt fraråde deg denne blandingen. Jeg hadde selv aldri skaffet meg en hvis han ikke trengte et godt hjem. Nå er det ikke slik at jeg angrer på han, fordi han er jo en del av familien, men jeg anbefaler deg å lese de negative sidene også fordi det er mange av dem. Jeg er medlem i "rase"miljøet og diverse grupper, og ser dessverre mye negativt der. Jeg hadde ikke stolt på oppdrettere blindt heller. Ikke kjøp deg en hund som ikke er helsetesta for begge rasene, fordi det har kosta meg dyrt. Du kan kanskje heller se på finsk lapphund, hvis det kan interessere deg? Klee kais har også utseenet du ser etter. Eller bare en trivelig husky tispe? de trenger ikke være store heller, min er liten for rasen og nå 8 år med minimale helseproblemer. hvis du har noen spørsmål, så er det bare å stille dem! Anonymkode: a7679...9b8 5
Gjest Skrevet 21. desember 2016 #165 Skrevet 21. desember 2016 (endret) Sist jeg hørte noen som var interessert i rasen kostet de rundt 23.000 + at du må huske toll og moms om du skal hente i Sverige. Men det er tro raser som er ganske så helseutsatte så jeg ville vært sikker på at begge foreldrene er helsesjekket, gjerne besteforeldre og. Det anbefaller jeg forsovidt til alle som skal ha hund, renraset eller blanding da det ikke er noe gøy å måtte avlive en hund i en alder av 2-3 år pga arvelige sykdommer. Hvis det er første genreasjon (husky x pomeranian) ville jeg hørt om hvordan evt tidligere valper i denne kombinasjonen har vært da du har ingen garanti for at den blir liten. Eller at den har trekkegenskaper. At du i tillegg blander to spisshunder må du belage deg på en del lyd fra pelsen Jeg personlig ville heller valgt meg en rase som er frisk og med helsesjekkede foreldre om du ikke finner det på pomskyene. Det finnes så mange medium str friske hunderaser som trekker Og husk å sjekke at bildene hos oppdretter faktisk er pomsky. Vet flere av de mest populære pomsky bildene er finske lapphundvalper, husky valper og klee kai valper. Endret 21. desember 2016 av Gjest
ArtyFarty Skrevet 21. desember 2016 #166 Skrevet 21. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Huskyen må ha stort område å løpe på, den kan vel ikke være sperra på en liten område en hel mnd? Dette her er krevende hunder vet du. Anonymkode: 358b6...418 Vis meg den tispa som lar seg pare i en måned... Forøvrig er det andre måter som er gode til å aktivisere hund. Men trekkhunder så er vel trekk en egnet måte, og de kan også kløve, og man kan sykle med hunden ved siden om det er en husky som ikke trekker. Det virker her som at dere bare lar hundene aktivisere seg selv i løpegård, basert på unnskyldningene deres.. 5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #167 Skrevet 21. desember 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke lest meg opp på hele tråden, men jeg har en Pomsky. En omplasseringshund som kom til meg for 1 år siden, etter noen bekjente hadde hatt han i underkant av 10 måneder og ikke orker han lenger fordi han hadde ett ganske ekstremt energinivå. Jeg syns ikke dette var så ille, men jeg har egentlig alltid hatt arbeidshunder. Huskier, border collier og diverse. Han kommer fra "en seriøs" oppdretter og min bekjent betalte vel 25 000 for han hvis jeg husker riktig. Dessverre var ingen av hundene helsetesta på det nødvendige, og det bøter nå min hund med. Jeg har hatt og har nå flere hunder som er utsatt for patellaluksasjon, men aldri har jeg hatt en hund som hadde i så stor grad som min Pomsky i så tidlig alder. Har i tillegg vært mye frem og tilbake med vetrinær om mistanke om hofteproblemer, og vi skal røntge han opp og ned etter nyttår. Som om det ikke er nok, sliter han med allergier og øyeproblemer. Ett tidligere kull fra samme foreldre har 3 hunder med epilepsi, så jeg er alltid på vakt. Han er forsikra, og det er jeg utrolig glad for, men han har kosta både meg og tidligere eier en liten formue. Det virker dessverre ikke som om han kommer til å bli veldig gammel, som er veldig synd fordi både jeg og barna er veldig glade i han. Det er ikke kult å ha en hund som ikke har rukket å bli 2 enda og allerede faller sammen av helseproblemer. Han er en veldig ålreit hund og snill som dagen er lang, men bjeffinga er ute av kontroll og han vokter en del. Har ikke så mye interesse i å trene heller, og er ganske sterk for sin størrelse. Han er ganske reservert mot fremmede, men aldri uhyggelig. jeg vil så sterkt fraråde deg denne blandingen. Jeg hadde selv aldri skaffet meg en hvis han ikke trengte et godt hjem. Nå er det ikke slik at jeg angrer på han, fordi han er jo en del av familien, men jeg anbefaler deg å lese de negative sidene også fordi det er mange av dem. Jeg er medlem i "rase"miljøet og diverse grupper, og ser dessverre mye negativt der. Jeg hadde ikke stolt på oppdrettere blindt heller. Ikke kjøp deg en hund som ikke er helsetesta for begge rasene, fordi det har kosta meg dyrt. Du kan kanskje heller se på finsk lapphund, hvis det kan interessere deg? Klee kais har også utseenet du ser etter. Eller bare en trivelig husky tispe? de trenger ikke være store heller, min er liten for rasen og nå 8 år med minimale helseproblemer. hvis du har noen spørsmål, så er det bare å stille dem! Anonymkode: a7679...9b8 Jeg fikk kontakt med noen andre som har en pomsky også nå for ca nesten 2 timer siden, så jeg holder kontakten litt der, vil ikke mase for mye på de, så kan godt hende jeg spør deg også. Men har du brukenavn? Så jeg får kontaktet på PM om nødvendig Pomskyhannen de har var veldig energisk, trengte masse turer og stimuli den også. Det var ikke en problemhund for de, og hadde ikke hatt mye veterinærbesøk. Jeg trodde det ikke var mye pomsky her jeg, så da vet jeg om 2 i Norge til nå iallfall, men den var visst hentet utenlands. "Oppretteren" kan ha vært veldig useriøs også. Veldig viktig å se på foreldrene sine stamtavle, eller om det er to pomsky som parrer sammen så burde man få se stamtavla fra "besteforeldra" viktig at den stamtavla kommer med så man kan vite hva de kan være utsatt for osv. Klee Kai har mer og verre sykdommer en Pomsky, og pusteproblemer, så jeg går ikke for en Klee Kai. Jeg er vandt med huskyer og oppvokst med forskjellige raser, hatt stae hunder og det som er. Jeg har også en søster som er veterinær (Har egen klinikk og greier), så det er et plus. Er veldig flink med dressering og kan gi masse stimuli både fysisk og psykisk så det vil jeg klare fint. Anonymkode: 42bc3...95d
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #168 Skrevet 21. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke lest meg opp på hele tråden, men jeg har en Pomsky. En omplasseringshund som kom til meg for 1 år siden, etter noen bekjente hadde hatt han i underkant av 10 måneder og ikke orker han lenger fordi han hadde ett ganske ekstremt energinivå. Jeg syns ikke dette var så ille, men jeg har egentlig alltid hatt arbeidshunder. Huskier, border collier og diverse. Han kommer fra "en seriøs" oppdretter og min bekjent betalte vel 25 000 for han hvis jeg husker riktig. Dessverre var ingen av hundene helsetesta på det nødvendige, og det bøter nå min hund med. Jeg har hatt og har nå flere hunder som er utsatt for patellaluksasjon, men aldri har jeg hatt en hund som hadde i så stor grad som min Pomsky i så tidlig alder. Har i tillegg vært mye frem og tilbake med vetrinær om mistanke om hofteproblemer, og vi skal røntge han opp og ned etter nyttår. Som om det ikke er nok, sliter han med allergier og øyeproblemer. Ett tidligere kull fra samme foreldre har 3 hunder med epilepsi, så jeg er alltid på vakt. Han er forsikra, og det er jeg utrolig glad for, men han har kosta både meg og tidligere eier en liten formue. Det virker dessverre ikke som om han kommer til å bli veldig gammel, som er veldig synd fordi både jeg og barna er veldig glade i han. Det er ikke kult å ha en hund som ikke har rukket å bli 2 enda og allerede faller sammen av helseproblemer. Han er en veldig ålreit hund og snill som dagen er lang, men bjeffinga er ute av kontroll og han vokter en del. Har ikke så mye interesse i å trene heller, og er ganske sterk for sin størrelse. Han er ganske reservert mot fremmede, men aldri uhyggelig. jeg vil så sterkt fraråde deg denne blandingen. Jeg hadde selv aldri skaffet meg en hvis han ikke trengte et godt hjem. Nå er det ikke slik at jeg angrer på han, fordi han er jo en del av familien, men jeg anbefaler deg å lese de negative sidene også fordi det er mange av dem. Jeg er medlem i "rase"miljøet og diverse grupper, og ser dessverre mye negativt der. Jeg hadde ikke stolt på oppdrettere blindt heller. Ikke kjøp deg en hund som ikke er helsetesta for begge rasene, fordi det har kosta meg dyrt. Du kan kanskje heller se på finsk lapphund, hvis det kan interessere deg? Klee kais har også utseenet du ser etter. Eller bare en trivelig husky tispe? de trenger ikke være store heller, min er liten for rasen og nå 8 år med minimale helseproblemer. hvis du har noen spørsmål, så er det bare å stille dem! Anonymkode: a7679...9b8 Kan du legge ut et bilde av han her? :D Vil gjerne se hvordan han er bare Anonymkode: 42bc3...95d
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #169 Skrevet 21. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du legge ut et bilde av han her? :D Vil gjerne se hvordan han er bare Anonymkode: 42bc3...95d Anonymkode: 42bc3...95d
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #170 Skrevet 21. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk kontakt med noen andre som har en pomsky også nå for ca nesten 2 timer siden, så jeg holder kontakten litt der, vil ikke mase for mye på de, så kan godt hende jeg spør deg også. Men har du brukenavn? Så jeg får kontaktet på PM om nødvendig Pomskyhannen de har var veldig energisk, trengte masse turer og stimuli den også. Det var ikke en problemhund for de, og hadde ikke hatt mye veterinærbesøk. Jeg trodde det ikke var mye pomsky her jeg, så da vet jeg om 2 i Norge til nå iallfall, men den var visst hentet utenlands. "Oppretteren" kan ha vært veldig useriøs også. Veldig viktig å se på foreldrene sine stamtavle, eller om det er to pomsky som parrer sammen så burde man få se stamtavla fra "besteforeldra" viktig at den stamtavla kommer med så man kan vite hva de kan være utsatt for osv. Klee Kai har mer og verre sykdommer en Pomsky, og pusteproblemer, så jeg går ikke for en Klee Kai. Jeg er vandt med huskyer og oppvokst med forskjellige raser, hatt stae hunder og det som er. Jeg har også en søster som er veterinær (Har egen klinikk og greier), så det er et plus. Er veldig flink med dressering og kan gi masse stimuli både fysisk og psykisk så det vil jeg klare fint. Anonymkode: 42bc3...95d Den her er også hentet utenlands, fra Sverige, men tror visst foreldrene skal være fra Amerika. Hunden kommer med en stamtavle som jeg fortsatt skal ha liggende ett sted, men det dumme med det er at det ikke er noe register som er like seriøse som for eksempel NKK, og det er dessverre en del juks og falsk informasjon på denne stamtavlen og til noen jeg har hatt kontakt med. Har brukt lang tid før jeg overtok min Pomsky til å undersøke absolutt alt man kunne, og hatt kontakt med mange fra samme oppdretter. Jeg vil ikke gi noen navn offentlig, men hun har solgt mange hunder. Som i alt annet, mange med positiv erfaring, og like mange med dårlig. Men ja, det er viktig å se helseattest både fra foreldre og besteforeldre, gjerne enda lenger bakover også. Alle i familien skulle være helt friske i følge oppdretter, men det er dessverre ikke sånn. De fleste jeg kjenner med Pomsky holder vel til i Sverige og utlandet, da jeg gjennom hundesport har kontakt med en del. Det er bra hun du har snakket med ikke har opplevd noen problemer og jeg tviler ikke på at det finnes helt friske pomskier uten problemer, men det er ett risikospill. Kneproblemer er dessverre veldig vanlig, i tillegg til allergi. Har også hørt om pusteproblemer, men jeg vet ikke hvor utbredt dette er. Og jeg unner ingen å oppleve det jeg har gjennomgått. Det virker jo som om du kan tilby hunden et godt hjem, og det er kjempe bra. Jeg vil allikevel anbefale deg og ikke stirre deg blindt på en rase men kikke deg rundt på flere, og ikke se bare på utseenet. Det var det de forrige eierne gjorde, og selv om de trodde de gjorde alt forarbeidet gikk det feil. Det kan jo skje med renrasa hunder med stamtavle også, men da handler det litt om din egen innsats. Jeg elsker min hund veldig mye og han er virkelig en bra hund, men han kommer antageligvis ikke til å bli eldre enn 3, kanskje 4. Dette etter å ha lagt en formue i operasjoner, og 25 000 i anskaffelses pris. Jeg vil helst ikke legge ut bilde av han forbindet med helseproblemene jeg har skrevet om (prøver å løse dette med oppdretter), men hvis du har brukernavn kan jeg sende deg bilde Anonymkode: a7679...9b8 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #171 Skrevet 21. desember 2016 1 time siden, Ann Christin skrev: Sist jeg hørte noen som var interessert i rasen kostet de rundt 23.000 + at du må huske toll og moms om du skal hente i Sverige. Men det er tro raser som er ganske så helseutsatte så jeg ville vært sikker på at begge foreldrene er helsesjekket, gjerne besteforeldre og. Det anbefaller jeg forsovidt til alle som skal ha hund, renraset eller blanding da det ikke er noe gøy å måtte avlive en hund i en alder av 2-3 år pga arvelige sykdommer. Hvis det er første genreasjon (husky x pomeranian) ville jeg hørt om hvordan evt tidligere valper i denne kombinasjonen har vært da du har ingen garanti for at den blir liten. Eller at den har trekkegenskaper. At du i tillegg blander to spisshunder må du belage deg på en del lyd fra pelsen Jeg personlig ville heller valgt meg en rase som er frisk og med helsesjekkede foreldre om du ikke finner det på pomskyene. Det finnes så mange medium str friske hunderaser som trekker Og husk å sjekke at bildene hos oppdretter faktisk er pomsky. Vet flere av de mest populære pomsky bildene er finske lapphundvalper, husky valper og klee kai valper. Jeg vil ikke si det er så mange hunder i medium størrelser man kan bruke til trekk. Husky er en medium størrelse, og pomskyen blir mindre. Pomskyen har trekkhund blod i seg. Jeg har også elghund, den kan brukes til å trekke med og funker helt greit. Men merker det er mange hunderaser som ikke er gode til å bruke til trekk, om den ikke har egenskaper til det. Anonymkode: 358b6...418
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #172 Skrevet 21. desember 2016 1 time siden, ArtyFarty skrev: Vis meg den tispa som lar seg pare i en måned... Forøvrig er det andre måter som er gode til å aktivisere hund. Men trekkhunder så er vel trekk en egnet måte, og de kan også kløve, og man kan sykle med hunden ved siden om det er en husky som ikke trekker. Det virker her som at dere bare lar hundene aktivisere seg selv i løpegård, basert på unnskyldningene deres.. Tull, tull og atter tull.... Huskyen skal på turer, og jobbes med. Når den har vært på turer skal den også få være i et stort område der de kan løpe fra seg, det er da huskyen trives best. Noen huskyer liker best å være i hus etter tur, mens andre vil ikke være i huset og vil fremdeles være ute. Jeg tvinger da ikke huskyen min inn i huset når jeg ser huskyen vil fremdeles være ute? Hunden min blir brukt til alt som er den, jeg er et villmarksmenneske og avhenig av å være i natur, det er derfor jeg har husky, fordi jeg er avhengig av å ha en rase som krever mye og aldri får nok. Kan være ute på tur opptil 10 timer og mer. De trives best ute, og ikke kan være i hus fordi de helst vil være ute, derfor har jeg et stort hundgård område så den kan løpe på natten, når jeg er på jobb, og eller når som helst. Ingen lar da huskyen sin være innesperra i en hundegård? Om du ikke vet at man kan bruke hundegård til hundene etter turer å la de være der når man er på jobb lurer jeg på hva slags liv du gir hundene dine, eller så er det jeg som gir de for godt liv. Trodde det faktisk var normalt man hadde områder til hundene så de kunne være der om de helst vil være ute etter tur/på natta/i jobbtiden. Men uansett så er dette en fordel med husky. Utrolig trist om folk ikke har en stor hundegård til hundene sine da... Men men... Uansett de SKAL arbeide og være i aktivitet. Ikke hvem som helst som kan ha Husky. Tror ikke det er så mange som skaffer seg en husky om de ikke vil ha en turkamerat, for om hunden ikke får det de skal ha så kan det gå veldig galt med hunden. Så man lar hunden kun aktivisere seg i hundegård fordi man har en hundegård eller? Kan man ikke ha hundegård til hunden fordi slike som deg tror/mener de kun aktiveres der? Idioti. Har man et enormt stort område så bygge en svær uteplass til hunden så den kan være i resten av dagen når hundene ikke er på tur. Eller lar du den bare være sperra i et hus når hunden egentlig mest har lyst å være ute hele dagen kanskje? Det har ikke jeg samvittighet til iallfall. Anonymkode: 358b6...418 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #173 Skrevet 21. desember 2016 Sett mange hundeeiere som lar hunden kun sitte i et ca 3-4m lang tau foran huset. Forfredelig trist. Turer for hunden er ikke nok, i et stort hundegård område får hunden løpt fra seg. Dette er utrolig viktig at hunden får gjort, det får ikke hunden gjort i bånd på tur. 1 time siden, ArtyFarty skrev: Vis meg den tispa som lar seg pare i en måned... Forøvrig er det andre måter som er gode til å aktivisere hund. Men trekkhunder så er vel trekk en egnet måte, og de kan også kløve, og man kan sykle med hunden ved siden om det er en husky som ikke trekker. Det virker her som at dere bare lar hundene aktivisere seg selv i løpegård, basert på unnskyldningene deres.. Anonymkode: 358b6...418
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #174 Skrevet 21. desember 2016 1 time siden, Ann Christin skrev: Sist jeg hørte noen som var interessert i rasen kostet de rundt 23.000 + at du må huske toll og moms om du skal hente i Sverige. Men det er tro raser som er ganske så helseutsatte så jeg ville vært sikker på at begge foreldrene er helsesjekket, gjerne besteforeldre og. Det anbefaller jeg forsovidt til alle som skal ha hund, renraset eller blanding da det ikke er noe gøy å måtte avlive en hund i en alder av 2-3 år pga arvelige sykdommer. Hvis det er første genreasjon (husky x pomeranian) ville jeg hørt om hvordan evt tidligere valper i denne kombinasjonen har vært da du har ingen garanti for at den blir liten. Eller at den har trekkegenskaper. At du i tillegg blander to spisshunder må du belage deg på en del lyd fra pelsen Jeg personlig ville heller valgt meg en rase som er frisk og med helsesjekkede foreldre om du ikke finner det på pomskyene. Det finnes så mange medium str friske hunderaser som trekker Og husk å sjekke at bildene hos oppdretter faktisk er pomsky. Vet flere av de mest populære pomsky bildene er finske lapphundvalper, husky valper og klee kai valper. Jeg har forresten nok penger til pomsky, toll osv. Pengene er da ikke det jeg stresser med og bruker uteolig mye penger på hundene mine fra før av. Ville bare vite pris av nyskjerrighet, var veldig spent på hva den blandingen ville koste. Kunne trodd nesten 40.000 jeg, haha. Anonymkode: 358b6...418
huski Skrevet 21. desember 2016 #175 Skrevet 21. desember 2016 (endret) Kjempe bra du tenker på den måten TS, høres ut som hundene dine har et ubeskrivelig fantastisk liv hos deg. Endret 21. desember 2016 av huski 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #176 Skrevet 21. desember 2016 Fant akkurat den jeg var ute etter Helt prikk lik mine huskyer, bare de jeg har er selvførgelig store 😄 Helt forelsket i hvite huskyer med blå øyner og den herlige personligheten Anonymkode: 358b6...418
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #177 Skrevet 21. desember 2016 Hadde passet helt utmerket å hatt en liten mini med mine store Anonymkode: 358b6...418
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #179 Skrevet 21. desember 2016 2 minutter siden, ArtyFarty skrev: Okei, dette må være trolling Hvorfor er det trolling? Anonymkode: 358b6...418 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #180 Skrevet 21. desember 2016 Akkurat nå, ArtyFarty skrev: Okei, dette må være trolling Og det kom fra deg tenkte jeg. Anonymkode: 42bc3...95d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå