Gå til innhold

Håper på noen trøstende ord...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå raser min verden. Vår familie på 4 er brutt opp for to uker siden. Julen er ødelagt. Har ikke greid å bake, vaske, rydde, handle julegaver. Jeg er ikke den mammaen jeg vil være for barna mine nå. Rett før julen spesielt, kjenner jeg det på samvittigheten. Først gikk det greit mellom oss, for to dager siden begynte vi å krangle. Om masse, også barnefordeling fremover. Han påstår barnet på to år er mest knyttet til han. Vi bytter på å være borte fra hjemmet. Jeg tok min eksamen for en uke siden og besto, og nå kommer det tusen andre ting som må fikses. Idag bare begynte jeg å gråte. Lenge. Skulle egentlig feire jul med exen, men nå vil jeg ikke. Vil ta med meg barna å dra hjem til min egen mamma, trenger henne akkurat nå kjenner jeg. Nå er han ute på byen med en kvinnelig kollega, blir egentlig kvalm av tanken. Han slo opp.. Mat smaker dritt, jeg sliter med søvn. Livet mitt er et helvete, jula er ødelagt. Greier ikke skjerpe meg heller. 

Anonymkode: d8ad8...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan moren din eller noen andre komme til deg og hjelpe deg litt? 

Anonymkode: 60c67...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan moren din eller noen andre komme til deg og hjelpe deg litt? 

Anonymkode: 60c67...e10

Bor fire timer unna, så litt langt unna 

Anonymkode: d8ad8...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig lei situasjon! Føler med deg! Er det som en nevner over, mulig for din mor å komme en tur? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå raser min verden. Vår familie på 4 er brutt opp for to uker siden. Julen er ødelagt. Har ikke greid å bake, vaske, rydde, handle julegaver. Jeg er ikke den mammaen jeg vil være for barna mine nå. Rett før julen spesielt, kjenner jeg det på samvittigheten. Først gikk det greit mellom oss, for to dager siden begynte vi å krangle. Om masse, også barnefordeling fremover. Han påstår barnet på to år er mest knyttet til han. Vi bytter på å være borte fra hjemmet. Jeg tok min eksamen for en uke siden og besto, og nå kommer det tusen andre ting som må fikses. Idag bare begynte jeg å gråte. Lenge. Skulle egentlig feire jul med exen, men nå vil jeg ikke. Vil ta med meg barna å dra hjem til min egen mamma, trenger henne akkurat nå kjenner jeg. Nå er han ute på byen med en kvinnelig kollega, blir egentlig kvalm av tanken. Han slo opp.. Mat smaker dritt, jeg sliter med søvn. Livet mitt er et helvete, jula er ødelagt. Greier ikke skjerpe meg heller. 

Anonymkode: d8ad8...2dc

Kjenner følelsen. Har opplevd noe av det samme flere ganger. Er så vondt. Jeg vil råde deg til å forsøke å få litt avlastning om barnet. Mulig din mor kan hjelpe deg litt. Du behøver å finne deg selv igjen. Unne deg selv litt ekstra nå. Du behøver det. ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta med barna dit noen få dager til det har roet seg og så komme og feire julaften sammen med ex? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 1d0f6...dc6

Denne var fin, kom et par tårer her😢

Anonymkode: d8ad8...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå raser min verden. Vår familie på 4 er brutt opp for to uker siden. Julen er ødelagt. Har ikke greid å bake, vaske, rydde, handle julegaver. Jeg er ikke den mammaen jeg vil være for barna mine nå. Rett før julen spesielt, kjenner jeg det på samvittigheten. Først gikk det greit mellom oss, for to dager siden begynte vi å krangle. Om masse, også barnefordeling fremover. Han påstår barnet på to år er mest knyttet til han. Vi bytter på å være borte fra hjemmet. Jeg tok min eksamen for en uke siden og besto, og nå kommer det tusen andre ting som må fikses. Idag bare begynte jeg å gråte. Lenge. Skulle egentlig feire jul med exen, men nå vil jeg ikke. Vil ta med meg barna å dra hjem til min egen mamma, trenger henne akkurat nå kjenner jeg. Nå er han ute på byen med en kvinnelig kollega, blir egentlig kvalm av tanken. Han slo opp.. Mat smaker dritt, jeg sliter med søvn. Livet mitt er et helvete, jula er ødelagt. Greier ikke skjerpe meg heller. 

Anonymkode: d8ad8...2dc

Er dette et forsøk på å få sympati og få en date på den måten? Siden tråden ligger under Singelliv og dating. 

Nytt sjekketriks. 

Anonymkode: 611a5...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette et forsøk på å få sympati og få en date på den måten? Siden tråden ligger under Singelliv og dating. 

Nytt sjekketriks. 

Anonymkode: 611a5...49c

Nå vet ikke jeg ts' intensjoner, men regner med at hun la den under "singelliv og dating" fordi hun er nylig blitt singel og egentlig ikke brydde seg så mye fordi det viktigste var å få utblåsning.

Anonymkode: 2c5f0...796

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette et forsøk på å få sympati og få en date på den måten? Siden tråden ligger under Singelliv og dating. 

Nytt sjekketriks. 

Anonymkode: 611a5...49c

Jepp, ALLE digger vel desperate sytekjerringer? Haha. Nei, den ligger under singelliv, fordi jeg er SINGEL. 

Anonymkode: d8ad8...2dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...