Gå til innhold

Hva betyr det når jente sender masse selfier?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En Tinder-dame som jeg matchet med var ganske mutt i samtalen på tinder. Bidro lite. Så jeg fikk henne over på snap. Var ikke helt klar for å date siden jeg holdt på med en annen, så har ikke sendt noen snapper. 2 uker siden jeg la henne til. I dag sender hun en video hvor hun bare filmer seg selv, blåser kyss og blinker. Også skriver jeg "Veldig fint!" + et aktuelt spørsmål om noe hun driver med. Hun svarer ikke på det , men sender meg 2 nye videoer + 2 bilder , alle av ansiktet hennes når hun ligger i sengen, og blinker til meg. Godt mulig at hun har sendt dette til flere gutter og bare leker seg litt.

Jeg vet ikke helt hva det er meningen jeg skal gjøre her. Er hun interessert i å flørte, eller bare ute etter validering; altså at jeg skriver masse om hvor vakker hun er. Bør jeg sende en selfie av meg selv?  Dick pic :):) ?

Damer...

Anonymkode: 5a7d6...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke det slik som hun sender til alle på snappen sin da? tror det blir sendt til alle og ikke eksklusivt til deg. er nok kun for oppmerksomhet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt oppmerksomhetsbehov. Sannsynlig traumer i barndommen. Styr unna

Anonymkode: 26504...62d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ekstremt oppmerksomhetsbehov. Sannsynlig traumer i barndommen. Styr unna

Anonymkode: 26504...62d

ehmm, alle jenter liker jo å ta selfier...hun har jo en veldig flørtende adferd i disse videoene...og vi er jo liksom på flørter`n...så bare lurte på om det er lurt å sende noe tilbake, eller om jeg bare skal gi henne den bekreftelsen hun ønsker; "ja, du er nydelig, og søt og deilig." TS

Anonymkode: 5a7d6...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at hun har god selvtillit og vil at du skal syntes hun er pen.. Eller at du skal tenke "wow så pen" for å fange oppmerksomhet :)

er kvinne selv så vet en del om det :)

Anonymkode: 562b6...be9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, hun hørtes klein ut, og spesielt når hun ikke svarte på spørsmålet ditt. Tror ikke jeg ville föret henne med flere gode ord. 

Anonymkode: 8f56e...e93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det betyr at hun har god selvtillit og vil at du skal syntes hun er pen.. Eller at du skal tenke "wow så pen" for å fange oppmerksomhet :)

er kvinne selv så vet en del om det :)

Anonymkode: 562b6...be9

Jeg synes jo hun er pen. Men vet ikke om jeg gjør meg selv noe bjørnetjeneste ved å si det til henne. kanskje dette er en gylden anledning for meg å sende ut mitt første dickpic...da får jeg i hvert fall et definitivt svar; enten sletter hun meg, eller så fortsetter hu å sende greier!

Anonymkode: 5a7d6...bc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, hun hørtes klein ut, og spesielt når hun ikke svarte på spørsmålet ditt. Tror ikke jeg ville föret henne med flere gode ord. 

Anonymkode: 8f56e...e93

Haha. nei ikke mat dyret med komplemanger....hun er sikkert kjempeoverfladisk og opptatt av seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes jo hun er pen. Men vet ikke om jeg gjør meg selv noe bjørnetjeneste ved å si det til henne. kanskje dette er en gylden anledning for meg å sende ut mitt første dickpic...da får jeg i hvert fall et definitivt svar; enten sletter hun meg, eller så fortsetter hu å sende greier!

Anonymkode: 5a7d6...bc2

Håper du spøker nå. ikke send dickpick...dummeste du kan gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Trex90 skrev:

 

Hør på Han !  Dick pics er ikke noe sjakktrekk, hvis ikke hu har spesifikt bedt om det.

 

Endret av Stiigen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ehmm, alle jenter liker jo å ta selfier...hun har jo en veldig flørtende adferd i disse videoene...og vi er jo liksom på flørter`n...så bare lurte på om det er lurt å sende noe tilbake, eller om jeg bare skal gi henne den bekreftelsen hun ønsker; "ja, du er nydelig, og søt og deilig." TS

Anonymkode: 5a7d6...bc2

Alle jenter liker ikke å ta selfies for å få validering fra menn nei. Der tar du ekstremt feil. Dick pics er også generelt en veldig dårlig plan, med mindre hun ber deg direkte om å gjøre det.

Hun vil nok at du skal fortelle henne hvor pen hun er ja.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sendt selfie av meg selv hvor jeg gjespet høyt og spurte om hun ikke hadde noe mer å by på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok utforde hun litt. ikke legg deg paddeflat og si hvor pen hun er osv. spille litt overlegen....det jeg pleier å gjøre når jeg liker noen er å se for meg de uten sminke. damer med helt uten sminke ser jo jevelig ut for det meste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send tilbake en selfie av ditt hårete rumpehull. Så får du se hva hun jenta er laget av.

Anonymkode: 5501a...253

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hør her...jeg vil ikke spille noen spill med henne. Vil bare gjøre det som måt til for å få henne interessert nok til å treffe meg.
Så...
1. sender ikke noe tilbake, lar det være stille til hun evt. tar kontakt igjen.
2. uskyldig selfie av meg selv - ansikt+ litt overkropp
3. frekk selfie av meg selv - lurt blikk, mer overkropp.
4. skriver ; "dæven ass, så deilig :):) 
5. venter til i morgen og sender en uskyldig snap av en hverdagsaktivitet med litt tekst, og håper det er noe hun vil spørre meg om.
6. Fortsetter å prøve å skrive til henne selv om hun ikke har responder på tidligere meldinger..."skal du no moro i helgen... ta en kaffe en dag etc.
7. spør om hun kan sende meg en snap av puppene.

Så hva gjør jeg , noen som har noe konkret å komme med.. ?

Anonymkode: 5a7d6...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du? 12? Spør hvorfor hun sender så jævla mye selfies siden du lurer. Lettere blir det ikke

Anonymkode: 3d442...c5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker liten gutt, pikkbilde? Hva søren? Hadde kasta opp hvis noen bare hadde sendt meg noe sånt.

Anonymkode: 45077...f4c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker, eller veldig overfladisk.

Hvorfor holder du på med flere på en gang? 

Anonymkode: aef31...303

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...