Gjest GlutenBlaster Skrevet 18. august 2015 #1081 Skrevet 18. august 2015 Når jeg ser bloggere som midt i arbeidstiden klager over at de ikke får oppdatert alt fra snap til blogg...da blir jeg mildt sagt gretten! Hva er det de forventer??? Det blir like teit som når de samme bloggerne ringer jobben og sier at de er syke for så å dra på trening og lage innlegg om det som de legger ut 2 timer etterpå...Sykt ja??!! Haha, jepp. Når det er sagt så er det jo en del jobber som tillater slike private aktiviteter så lenge det ikke går ut over arbeidet du gjør (dette gjelder til en stor grad der den viktigste delen av jobben din er å være til stede, ha hvilevakt osv). Må være hardt å ikke få muligheten til å få betalt for å sitte på insta
Gjest gundagrynte Skrevet 18. august 2015 #1082 Skrevet 18. august 2015 Haha, jepp. Når det er sagt så er det jo en del jobber som tillater slike private aktiviteter så lenge det ikke går ut over arbeidet du gjør (dette gjelder til en stor grad der den viktigste delen av jobben din er å være til stede, ha hvilevakt osv). Må være hardt å ikke få muligheten til å få betalt for å sitte på insta Det er jo nesten så man får et lite snev av sympati for at de ikke får oppdatert instaen og alle andre gøye sider....ehh not
Bootybuilder Skrevet 19. august 2015 #1083 Skrevet 19. august 2015 Hva er greia med at hun skal legge ut snaps fra PT-timene? Skal man ikke fokusere på kunden? Synes dette er veldig spesielt! 2
Gjest gundagrynte Skrevet 19. august 2015 #1084 Skrevet 19. august 2015 Hva er greia med at hun skal legge ut snaps fra PT-timene? Skal man ikke fokusere på kunden? Synes dette er veldig spesielt! Veldig spesielt er et understatement!.....Jeg hadde aldri tillat at min PT drev på sånn...Hun har sikkert spurt kundene om det var greit, men bare det å ha det i tankene at * dette kan jeg blogge om og legge ut på snap* er helt hinsides...Er hun i tvil om hva jobben hennes egentlig går ut på mon tro?
Florence Skrevet 19. august 2015 #1085 Skrevet 19. august 2015 Veldig spesielt er et understatement!.....Jeg hadde aldri tillat at min PT drev på sånn...Hun har sikkert spurt kundene om det var greit, men bare det å ha det i tankene at * dette kan jeg blogge om og legge ut på snap* er helt hinsides...Er hun i tvil om hva jobben hennes egentlig går ut på mon tro? Ja, for min del er det verre at hun er blogger og PT enn at hun er overvektig og PT. Jeg hadde aldri i verden valgt en blogger-PT fordi jeg vil ikke avbildes eller snakkes om på blogg, Snapchat, Instagram osv. 2
Gjest Gjest_Idja Skrevet 19. august 2015 #1086 Skrevet 19. august 2015 Nå kan det jo godt hende hun har fått akkurat denne jobben fordi hun blogger og reklamerer, og at det forventes at hun skal promotere PT-timene sine gjennom blogg og snap. Det er jo gratistimer hun gir nå, så det er ikke utenkelig at de gis på betingelse om at kundene må være OK med promotering. 2
Gjest gundagrynte Skrevet 19. august 2015 #1087 Skrevet 19. august 2015 Nå kan det jo godt hende hun har fått akkurat denne jobben fordi hun blogger og reklamerer, og at det forventes at hun skal promotere PT-timene sine gjennom blogg og snap. Det er jo gratistimer hun gir nå, så det er ikke utenkelig at de gis på betingelse om at kundene må være OK med promotering. Hun har tidligere fått kritikk/reaksjoner på at hun tar tonnevis med bilder der hun trener..fordi det er andre mennesker med på bildene. Jeg hadde ikke satt pris på å bli avfotografert der jeg trener...og hadde jeg blitt spurt hadde jeg sagt nei. Er man ikke der for å trene da? Det virker som om fotograferingen nesten er viktigere..
Gjest Gjest_Idja Skrevet 19. august 2015 #1088 Skrevet 19. august 2015 Hun har tidligere fått kritikk/reaksjoner på at hun tar tonnevis med bilder der hun trener..fordi det er andre mennesker med på bildene. Jeg hadde ikke satt pris på å bli avfotografert der jeg trener...og hadde jeg blitt spurt hadde jeg sagt nei. Er man ikke der for å trene da? Det virker som om fotograferingen nesten er viktigere.. Helene er der for å jobbe, og hvis jobben innebærer promotering (og gratistimene innebærer å delta på slikt) må man jo bare kjøre på. Ingenting uvanlig eller rart ved dette. Om det fortsetter slik kan jeg forstå at man reagerer, men å reagere på at oppstart i ny jobb og gratis PT-timer innebærer at bloggeren faktisk promoterer bedriften hun jobber for syns jeg er litt merkelig. Hvorfor tror dere Helene ble ansatt egentlig? 2
Florence Skrevet 19. august 2015 #1089 Skrevet 19. august 2015 Nå kan det jo godt hende hun har fått akkurat denne jobben fordi hun blogger og reklamerer, og at det forventes at hun skal promotere PT-timene sine gjennom blogg og snap. Det er jo gratistimer hun gir nå, så det er ikke utenkelig at de gis på betingelse om at kundene må være OK med promotering. Ja, det er jo sant Ikke noe for meg uansett.
Gjest gundagrynte Skrevet 19. august 2015 #1090 Skrevet 19. august 2015 Helene er der for å jobbe, og hvis jobben innebærer promotering (og gratistimene innebærer å delta på slikt) må man jo bare kjøre på. Ingenting uvanlig eller rart ved dette. Om det fortsetter slik kan jeg forstå at man reagerer, men å reagere på at oppstart i ny jobb og gratis PT-timer innebærer at bloggeren faktisk promoterer bedriften hun jobber for syns jeg er litt merkelig. Hvorfor tror dere Helene ble ansatt egentlig? Mitt poeng er der hun har trent selv, jeg forstår at det kan være en del av ansettelseskontrakten. Men å drive med aktiv fotografering der man selv trener..dèt syns jeg er en uting.
Gjest ulvepopcorn Skrevet 20. august 2015 #1091 Skrevet 20. august 2015 Ifølge insta er det nå -5kg siden forrige uke, så bra for henne at ting går rette veien
Gjest gundagrynte Skrevet 20. august 2015 #1092 Skrevet 20. august 2015 (endret) Jaja...opplest og vedtatt at alle de som kommenterer at en PT som ikke klarer å ta vare på sin egen kropp er et nett-troll.....Det må faktisk være lov å si at man syns det er merkelig med en overvektig PT som skal lære andre å ta vare på kroppen og som selger slankeprogrammer..på en saklig måte uten å bli kalt nett-troll....Hørte jeg hårsår?.. Endret 20. august 2015 av gundagrynte
Nana Skrevet 20. august 2015 #1093 Skrevet 20. august 2015 Ja, for min del er det verre at hun er blogger og PT enn at hun er overvektig og PT. Jeg hadde aldri i verden valgt en blogger-PT fordi jeg vil ikke avbildes eller snakkes om på blogg, Snapchat, Instagram osv. Jeg hadde en pt en gang som jeg fant ut var blogger fordi jeg googlet ham. Klarte aldri å ta han helt seriøst igjen etter at jeg kom over speil-selfies i diverse poseringen i bare boxeren. Men for all del, så lenge kundene samtykker, og det antar jeg at de gjør, så må hun bare ta bilder av de. Noen syns sikkert at den type eksponering er ok . 3
Nana Skrevet 20. august 2015 #1094 Skrevet 20. august 2015 TIPPER at hun PT kunden som er avbildet øverst i dette innlegget syns det er kjekt å bli omtalt som "litt eldre" på bloggen http://www.helenedrage.com/energi-pt-timer-og-bloggproblemer/ 5
Gjest gundagrynte Skrevet 20. august 2015 #1095 Skrevet 20. august 2015 (endret) TIPPER at hun PT kunden som er avbildet øverst i dette innlegget syns det er kjekt å bli omtalt som "litt eldre" på bloggen http://www.helenedrage.com/energi-pt-timer-og-bloggproblemer/ Det var noe med å velge sine ord med omhu da...HD altså.... Endret 20. august 2015 av gundagrynte
Gjest Begeret Skrevet 21. august 2015 #1096 Skrevet 21. august 2015 #NoTrollCanBeatMe Konstruktiv kritikk har hun aldri vært god på. Men hun glemmer mye selv. Blondinbella hadde godt av å gå ned noen kilo, og jeg husker hvor mye hun kritiserte en annen blogger, (Kristine et-eller-annet), som snakket om at det var godt mulig å være overvektig og pen. Nå har pipen fått en annen lyd. 1
neiognei Skrevet 21. august 2015 #1097 Skrevet 21. august 2015 Hele den kampanjen er litt rar. Bekjemp drittslenging med mer drittslenging. Ok. 3
Gjest gundagrynte Skrevet 21. august 2015 #1098 Skrevet 21. august 2015 (endret) Hele den kampanjen er litt rar. Bekjemp drittslenging med mer drittslenging. Ok. AMEN! Nesten på linje med *bekjemp kroppsfokuset med å kle av dere*..Ehh...nei! Endret 21. august 2015 av gundagrynte
BeverTramp Skrevet 21. august 2015 #1099 Skrevet 21. august 2015 Se i kommentarfeltet på det trollinnlegget. Det er ei grete som har tatt et utsnitt fra blogginlegget og spurt om hun ble mobbet av produksjonen. Nå i ettertid er siste del av avsnittet fjernet. Jeg leste dette før endringen og stusset også svært på ordlyden..
Gjest gundagrynte Skrevet 21. august 2015 #1100 Skrevet 21. august 2015 (endret) Se i kommentarfeltet på det trollinnlegget. Det er ei grete som har tatt et utsnitt fra blogginlegget og spurt om hun ble mobbet av produksjonen. Nå i ettertid er siste del av avsnittet fjernet. Jeg leste dette før endringen og stusset også svært på ordlyden.. Det reagerte jeg også på for jeg leste også før endringen.... PS: Hun har gjort sånn flere ganger...og fått folk i kommentarfeltet til å fremstå som de reneste idiotene..En uting! Endret 21. august 2015 av gundagrynte
Fremhevede innlegg