Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest gundagrynte

Nå også som blogger for Kamille altså.Er jo ganske ironisk dette.Personen som kom med den cellulitt-kommentaren (som jeg absolutt ikke er noen tilhenger av) har jo gjort Helene Drage en kjempetjeneste.Nå får hun jo enda mer pr,sympati og oppmerksomhet,og mange sluker alt hun sier rått siden de ikke kjenner til bloggen og det faktum at hun kan være ganske frekk mot andre selv også.

Sannheten kommer nok frem en dag... :) Jeg bare undres over at media lager en gigasak ut av den ene kommentaren...Drit i at barn sulter i hjel osv osv....myyyyyye viktigere at noen har slengt med leppa...som selvfølgelig var unødvendig..Men det er minst like unødvendig å skrive om det i samtlige av landets aviser...og Vakttårnet!

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har virkelig ikke noe i mot hvordan hun ser ut. Hun er flott og nydelig dame! Synes hun tok seg godt ut på God Morgen Norge. Kameraet kler henne. Det jeg reagerer på er det voldsomme treningsnivået som ikke viser noen resultater, men jeg tror det fort kan gå riktig vei for henne fremover så lenge hun har hodet på riktig plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Jeg har virkelig ikke noe i mot hvordan hun ser ut. Hun er flott og nydelig dame! Synes hun tok seg godt ut på God Morgen Norge. Kameraet kler henne. Det jeg reagerer på er det voldsomme treningsnivået som ikke viser noen resultater, men jeg tror det fort kan gå riktig vei for henne fremover så lenge hun har hodet på riktig plass.

Ingen har noe imot hvordan hun ser ut...det er løgnene folk reagerer på. At hun skal ha trent 5 ganger i uken i 4 år.....?? Og hun har flere ganger selv sagt at hun ikke har det mentale på plass mtp mat....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har noe imot hvordan hun ser ut...det er løgnene folk reagerer på. At hun skal ha trent 5 ganger i uken i 4 år.....?? Og hun har flere ganger selv sagt at hun ikke har det mentale på plass mtp mat....

Er enig i det. Savner et innlegg hvor hun tar tak i dette skikkelig og sier det som det er. Føler at hun har hoppet over dette og i stedet bare vrir diskusjonen mot at hun er bra nok som hun er. Selvfølgelig er hun bra nok, men hun må gjerne si at hun har forandret fokus.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Er enig i det. Savner et innlegg hvor hun tar tak i dette skikkelig og sier det som det er. Føler at hun har hoppet over dette og i stedet bare vrir diskusjonen mot at hun er bra nok som hun er. Selvfølgelig er hun bra nok, men hun må gjerne si at hun har forandret fokus.

Veldig enig! For når hun sier på TV at hun er en ærlig blogger....da er det nettopp slike ting som burde blitt lagt frem...for å vise at hun mener det hun sier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest gundagrynte

..jeg vil være en man kan stole på.....sier hun...Altså...hæææ?? Kommer det fra en blogger som er kjent for å *pynte * på fakta osv osv....Oh Selvinnsikt Hvor Blev I Av.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste det innlegget om de tre (superflinke) jentene som hadde gått ned i vekt, jeg stusser litt på at de blir kalt; Team Drage jenter. Vektnedgangene dems startet i 2012 ca og dette var vell før Team Drage ble en ting? Syns ikke man kan bruke de jentene på å markedsføre seg selv og nettsiden sin når Team Drage gruppen ble startet i 2014.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Jeg leste det innlegget om de tre (superflinke) jentene som hadde gått ned i vekt, jeg stusser litt på at de blir kalt; Team Drage jenter. Vektnedgangene dems startet i 2012 ca og dette var vell før Team Drage ble en ting? Syns ikke man kan bruke de jentene på å markedsføre seg selv og nettsiden sin når Team Drage gruppen ble startet i 2014.

..og slik oppførsel sier jo ganske mye.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste det innlegget om de tre (superflinke) jentene som hadde gått ned i vekt, jeg stusser litt på at de blir kalt; Team Drage jenter. Vektnedgangene dems startet i 2012 ca og dette var vell før Team Drage ble en ting? Syns ikke man kan bruke de jentene på å markedsføre seg selv og nettsiden sin når Team Drage gruppen ble startet i 2014.

De blir vel bare kalt det fordi de er med i den gruppen på Facebook nå? Blir jo ikke fremmet som eksempler på resultatet av noe annet enn det de sier selv. Synes det blir søkt å kalle dette markedsføring av seg selv. Markedsføring ja, men Helene tar ikke applausen for jentenes suksess slik jeg ser det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir vel bare kalt det fordi de er med i den gruppen på Facebook nå? Blir jo ikke fremmet som eksempler på resultatet av noe annet enn det de sier selv. Synes det blir søkt å kalle dette markedsføring av seg selv. Markedsføring ja, men Helene tar ikke applausen for jentenes suksess slik jeg ser det.

For min del blir dette markedsføring av seg selv. Team Helene Drage er en del av Drage sitt merkevare som "livsstilscoach" og PT, hun videre anbefaller alle å gå inn i gruppa for å bli inspirert. For meg blir det galt å omtale disse flotte jentene som Team Helene Drage jenter når facebookgruppa ble etablert i 2014 og disse jentene starta lenge før det. Hvorfor må hun nevne sitt eget navn i den sammenhengen, kan hun ikke bare introdusere dem som inspirenede jenter eller noe ala det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

For min del blir dette markedsføring av seg selv. Team Helene Drage er en del av Drage sitt merkevare som "livsstilscoach" og PT, hun videre anbefaller alle å gå inn i gruppa for å bli inspirert. For meg blir det galt å omtale disse flotte jentene som Team Helene Drage jenter når facebookgruppa ble etablert i 2014 og disse jentene starta lenge før det. Hvorfor må hun nevne sitt eget navn i den sammenhengen, kan hun ikke bare introdusere dem som inspirenede jenter eller noe ala det?

Nettopp! Tåler hun ikke at andre gjør ting bedre enn henne selv...? Ting tyder på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest O___o

Hun har sagt at hun ikke ser noe galt i å *gjøre det beste ut av bildet/bildene*.....så at hun også photoshopper...javisst!

Merkelig at hun sier at hun får endel stygge kommentarer ang kroppen..celluliter osv..enda ikke sett en eneste stygg kommentar hos henne??!! Mistenker at hun sier det kùn for å få oppmerksomhet...selverklært PR-kåt som hun er...

Jeg syns hun bare ser større og større ut egentlig....=/ lurer på hvor mye som egentlig er sant om kostholdet og treningen hennes.

Det der triathlon prosjeket tror jeg ikke det blir noe av også kommer det en eller annen unnskyldning for hvorfor det ikke ble noe av...

Ser på det nå.Er ikke dette litt overdrevet? Hvis hun virkelig ikke bryr seg,hvorfor lage så mye oppstyr ut av dette?

Åh, kan hun ikke sette ned den der høyrefoten sin? Hvert bidige bilde er den på tå... Er det noe kronisk kanskje? :P

Men fra spøk til revolver. Jeg hadde kanskje tatt henne seriøst som PT kort tid etter den store vektnedgangen, men nå har hun liksom hold på å slanke seg i mange år uten store resultater. Iallefall når det virker som hun trener målrettet mot en vektnedgang... Men jeg er ikke fast leser, så vet ikke mye. Men jeg måtte nok hatt noen konkrete GODE resultater for å ha tillit til en overvektig PT.

Å si at man har gått ned 60kg når det ikke lengre er tilfellet er som å skryte av at man en gang i tiden tok 100kg i benkpress, men nå klarer 30. Det er bak mål. Jeg likte Helene før, men hun irriterer meg. Hun lyger om vekta si, og det er ikke greit når man hemningsløst skryter både på nett og tv. Det er jo helt tydelig at det ikke er rundt 80. Tipper heller på 110.

Å leve på gamle prestasjoner blir bare kleint....

Har til gode å se en eneste slem kommentar hos henne! Når hun opererer med 3 forskjellige startvekter..hvordan kan man da påstå at man har gått ned 60 kg? Sjekk bildene hennes...ene dagen ser det ut som hun veier 70 kg..neste dag ser det ut som hun veier 100...

Hun er tatt i løgn flere ganger...Hun var den som påsto at KG-brukerne satte ut falske rykter om henne og mobbet...Det ble merkelig stille da bevisene kom på bordet.......Sier det så enkelt som dette: baserer man livet sitt på løgn...da sliter man...på flere områder!

Noen som tør å si sin mening om Drage med sitt navn hvertfall :P

http://idaskulstad.blogg.no/1426098625_en_stor_rosa_og_smell.html

Nå også som blogger for Kamille altså.Er jo ganske ironisk dette.Personen som kom med den cellulitt-kommentaren (som jeg absolutt ikke er noen tilhenger av) har jo gjort Helene Drage en kjempetjeneste.Nå får hun jo enda mer pr,sympati og oppmerksomhet,og mange sluker alt hun sier rått siden de ikke kjenner til bloggen og det faktum at hun kan være ganske frekk mot andre selv også.

Sannheten kommer nok frem en dag... :) Jeg bare undres over at media lager en gigasak ut av den ene kommentaren...Drit i at barn sulter i hjel osv osv....myyyyyye viktigere at noen har slengt med leppa...som selvfølgelig var unødvendig..Men det er minst like unødvendig å skrive om det i samtlige av landets aviser...og Vakttårnet!

Er enig i det. Savner et innlegg hvor hun tar tak i dette skikkelig og sier det som det er. Føler at hun har hoppet over dette og i stedet bare vrir diskusjonen mot at hun er bra nok som hun er. Selvfølgelig er hun bra nok, men hun må gjerne si at hun har forandret fokus.

..jeg vil være en man kan stole på.....sier hun...Altså...hæææ?? Kommer det fra en blogger som er kjent for å *pynte * på fakta osv osv....Oh Selvinnsikt Hvor Blev I Av.....

For min del blir dette markedsføring av seg selv. Team Helene Drage er en del av Drage sitt merkevare som "livsstilscoach" og PT, hun videre anbefaller alle å gå inn i gruppa for å bli inspirert. For meg blir det galt å omtale disse flotte jentene som Team Helene Drage jenter når facebookgruppa ble etablert i 2014 og disse jentene starta lenge før det. Hvorfor må hun nevne sitt eget navn i den sammenhengen, kan hun ikke bare introdusere dem som inspirenede jenter eller noe ala det?

Hadde aldri hørt om denne bloggeren før, men jeg må bare spørre:

Er det noen av dere som leser bloggen hennes fordi dere faktisk liker den?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Hadde aldri hørt om denne bloggeren før, men jeg må bare spørre:

Er det noen av dere som leser bloggen hennes fordi dere faktisk liker den?

Det er bare interessant å kikke innom en blogger som så til de grader eksponerer seg selv og gjerne free-rider på andres suksess...Hva slags mennesker driver på sånn da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O___o

Det er bare interessant å kikke innom en blogger som så til de grader eksponerer seg selv og gjerne free-rider på andres suksess...Hva slags mennesker driver på sånn da???

Er ikke sikker på nøyaktig hva du legger i dette, men det høres ut som en generell beskrivelse som i bunn og grunn kan favne om en hver B-, C-, D- & F-kjendis, samt deres partnere, barn og vennekrets.

Bloggen, innholdet og jenta virker helt average :vetikke:

Helle Bornstein, TreningsFrue, Fotballfrue, Helene Rask, Lene Alexandra, FitnessNora, FitnesSandra

Trening, motivasjon, mangel på motivasjon, vekt oppgang, vekt nedgang, treningsfremgang, treningstilbakegang, treningstøy, treningsteknikk, treningsmusikk, mat, proteinpulver, proteinbarer, proteinpannekaker, elsk- og hat-forhold til kroppen sin, kvinner som hater kvinner, kvinner som heier på kvinner, fordommer mot smale kvinner, fordommer mot store kvinner, FUCK JANTELOVEN, fuck feminister som hater kvinner, fuck haters, glamorøse bildertatt av profesjonell fotograf, lite glamorøse selfier / behind the scenes photos, smoothieoppskrifter, mandel-/kokos-/erte-/havre-/hasselnøttmel, 2XU compression tights, superundertøy eller ullundertøy fra Kari Traa, treningssko, sushi, inspirational quotes, osv.

Like a broken record

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gundagrynte

Er ikke sikker på nøyaktig hva du legger i dette, men det høres ut som en generell beskrivelse som i bunn og grunn kan favne om en hver B-, C-, D- & F-kjendis, samt deres partnere, barn og vennekrets.

Bloggen, innholdet og jenta virker helt average :vetikke:

Helle Bornstein, TreningsFrue, Fotballfrue, Helene Rask, Lene Alexandra, FitnessNora, FitnesSandra

Trening, motivasjon, mangel på motivasjon, vekt oppgang, vekt nedgang, treningsfremgang, treningstilbakegang, treningstøy, treningsteknikk, treningsmusikk, mat, proteinpulver, proteinbarer, proteinpannekaker, elsk- og hat-forhold til kroppen sin, kvinner som hater kvinner, kvinner som heier på kvinner, fordommer mot smale kvinner, fordommer mot store kvinner, FUCK JANTELOVEN, fuck feminister som hater kvinner, fuck haters, glamorøse bildertatt av profesjonell fotograf, lite glamorøse selfier / behind the scenes photos, smoothieoppskrifter, mandel-/kokos-/erte-/havre-/hasselnøttmel, 2XU compression tights, superundertøy eller ullundertøy fra Kari Traa, treningssko, sushi, inspirational quotes, osv.

Like a broken record

Men nå kjenner du kanskje ikke til hele hennes historie slik enkelte av oss gjør.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker på nøyaktig hva du legger i dette, men det høres ut som en generell beskrivelse som i bunn og grunn kan favne om en hver B-, C-, D- & F-kjendis, samt deres partnere, barn og vennekrets.

Bloggen, innholdet og jenta virker helt average :vetikke:

Helle Bornstein, TreningsFrue, Fotballfrue, Helene Rask, Lene Alexandra, FitnessNora, FitnesSandra

Trening, motivasjon, mangel på motivasjon, vekt oppgang, vekt nedgang, treningsfremgang, treningstilbakegang, treningstøy, treningsteknikk, treningsmusikk, mat, proteinpulver, proteinbarer, proteinpannekaker, elsk- og hat-forhold til kroppen sin, kvinner som hater kvinner, kvinner som heier på kvinner, fordommer mot smale kvinner, fordommer mot store kvinner, FUCK JANTELOVEN, fuck feminister som hater kvinner, fuck haters, glamorøse bildertatt av profesjonell fotograf, lite glamorøse selfier / behind the scenes photos, smoothieoppskrifter, mandel-/kokos-/erte-/havre-/hasselnøttmel, 2XU compression tights, superundertøy eller ullundertøy fra Kari Traa, treningssko, sushi, inspirational quotes, osv.

Like a broken record

Haha SPOT ON :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Men nå kjenner du kanskje ikke til hele hennes historie slik enkelte av oss gjør.....

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Er ikke sikker på nøyaktig hva du legger i dette, men det høres ut som en generell beskrivelse som i bunn og grunn kan favne om en hver B-, C-, D- & F-kjendis, samt deres partnere, barn og vennekrets.

Bloggen, innholdet og jenta virker helt average :vetikke:

Helle Bornstein, TreningsFrue, Fotballfrue, Helene Rask, Lene Alexandra, FitnessNora, FitnesSandra

Trening, motivasjon, mangel på motivasjon, vekt oppgang, vekt nedgang, treningsfremgang, treningstilbakegang, treningstøy, treningsteknikk, treningsmusikk, mat, proteinpulver, proteinbarer, proteinpannekaker, elsk- og hat-forhold til kroppen sin, kvinner som hater kvinner, kvinner som heier på kvinner, fordommer mot smale kvinner, fordommer mot store kvinner, FUCK JANTELOVEN, fuck feminister som hater kvinner, fuck haters, glamorøse bildertatt av profesjonell fotograf, lite glamorøse selfier / behind the scenes photos, smoothieoppskrifter, mandel-/kokos-/erte-/havre-/hasselnøttmel, 2XU compression tights, superundertøy eller ullundertøy fra Kari Traa, treningssko, sushi, inspirational quotes, osv.

Like a broken record

Du glemte speltlomper!!.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...