Wenda Skrevet 22. juli 2017 #5521 Skrevet 22. juli 2017 23 minutter siden, Miranda16 skrev: Litt ironisk at han sier; "Vinkling is important" når HD tar tar en selfie til Snap Sånn er det jo for så og si alle. Uansett vekt eller utseende så vil man jo ta bilde fra sin beste vinkel... 4
Miranda16 Skrevet 22. juli 2017 #5522 Skrevet 22. juli 2017 (endret) 26 minutter siden, Wenda skrev: Sånn er det jo for så og si alle. Uansett vekt eller utseende så vil man jo ta bilde fra sin beste vinkel... Det er bare slik at hun hardnakka holder på at fokuset hennes ikke er det. Jeg prøvde poengtere dette du sier i en kommentar på bloggen, men det ble selvfølgelig avfeid med at hun ikke bryr seg i hva andre mener. Man ser jo ganske lett at bilder blir tatt i en spesiell vinkel Endret 22. juli 2017 av Miranda16 7
Wenda Skrevet 22. juli 2017 #5523 Skrevet 22. juli 2017 Nei men selv om ikke fokuset nødvendigvis ligger så innmari hardt i hvordan vinkelen er så vil man likevel ta seg best ut Jeg gir blaffen i om noen ser min bilring på bilde, men tar jeg en selfie så vil jeg jo uansett se best mulig ut. Ikke nødvendigvis tynnest mulig, men best mulig 9
Ellevill Skrevet 22. juli 2017 #5524 Skrevet 22. juli 2017 2 timer siden, Miranda16 skrev: Det er bare slik at hun hardnakka holder på at fokuset hennes ikke er det. Jeg prøvde poengtere dette du sier i en kommentar på bloggen, men det ble selvfølgelig avfeid med at hun ikke bryr seg i hva andre mener. Man ser jo ganske lett at bilder blir tatt i en spesiell vinkel Hvorfor henge du deg opp i det? Det er vel mulig å fremsnakke et positivt kroppsbilde, samtidig som man poserer på bilder? 7
Birdo Skrevet 22. juli 2017 #5525 Skrevet 22. juli 2017 14 minutter siden, Ellevill skrev: Hvorfor henge du deg opp i det? Det er vel mulig å fremsnakke et positivt kroppsbilde, samtidig som man poserer på bilder? Noen er veldig opptatt av at alt HD gjør er galt.. 11
Miranda16 Skrevet 22. juli 2017 #5526 Skrevet 22. juli 2017 13 minutter siden, Ellevill skrev: Hvorfor henge du deg opp i det? Det er vel mulig å fremsnakke et positivt kroppsbilde, samtidig som man poserer på bilder? Synes det er litt selvmotigende, samtidig som hun arresterer andre vinkler bildene på samme måte, ja,ja 3
Wenda Skrevet 22. juli 2017 #5527 Skrevet 22. juli 2017 4 minutter siden, Miranda16 skrev: Synes det er litt selvmotigende, samtidig som hun arresterer andre vinkler bildene på samme måte, ja,ja Jeg har ikke sett henne arrestere andre for hvordan de vinkler sine bilder, men jeg vil påpeke at det er stor forskjell på å prøve å ta bilde fra "sin beste side" og det å ta bilde hvor man ser tynnest mulig ut (enkelte bilder av random folk på IG er jo tatt på en sånn måte at normalvektige folk ser ekstremt undervektige ut) Jeg har derimot sett HD skrive et blogginnlegg om hvordan man med enkle grep kan se bedre ut på bilder, men ikke på en unaturlig måte slik mange andre gjør 3
Gjest noe tilfeldig Skrevet 22. juli 2017 #5528 Skrevet 22. juli 2017 Hvor mange bilder har HD retusjert?
Miranda16 Skrevet 22. juli 2017 #5529 Skrevet 22. juli 2017 (endret) 18 minutter siden, Wenda skrev: Jeg har ikke sett henne arrestere andre for hvordan de vinkler sine bilder, men jeg vil påpeke at det er stor forskjell på å prøve å ta bilde fra "sin beste side" og det å ta bilde hvor man ser tynnest mulig ut (enkelte bilder av random folk på IG er jo tatt på en sånn måte at normalvektige folk ser ekstremt undervektige ut) Jeg har derimot sett HD skrive et blogginnlegg om hvordan man med enkle grep kan se bedre ut på bilder, men ikke på en unaturlig måte slik mange andre gjør Vel, det er vanskelig å diskutere når man ikke kan bruke visse ord, men jeg tror ikke henne på det du påpeker i øverste avsnitt. Det med vinkler for å se best mulig ut gjelder på alle områder. Vi får bare være enig i å være uenige Endret 22. juli 2017 av Miranda16 2
Miranda16 Skrevet 23. juli 2017 #5530 Skrevet 23. juli 2017 Det er bare "tre ord" som beskriver siste innlegg, fornektelse, fornektelse fornektelse 4
Edie Skrevet 24. juli 2017 #5531 Skrevet 24. juli 2017 Ryddet for kommentarer om kropp og svar til dette. Edie, mod.
Prinsesse788 Skrevet 24. juli 2017 #5532 Skrevet 24. juli 2017 I siste innlegg er hun knallfin!! Digger at vi ser LITT anderledes positur og at hun ikke prøver å skjule alt for mye !!! 5
hobbykokken Skrevet 24. juli 2017 #5533 Skrevet 24. juli 2017 Jeg tror at jeg og HD er ganske like hva angår spisemønster, benektelse og utfordringer. Jeg er sukkeravhengig. Jeg er ikke en av de som kan unne meg litt, da spiser jeg alt søtt, fett, salt jeg kan komme over. Og den sprekken kan vare inntil en hel uke. Og da er det et sant helvete å komme inn i rutiner igjen, en uke med influensa symptomer etter en sånn sprekk. Løsninga ble vektklubb (vg) og sjeldent godteri. Veldig sjeldent. Registrer alt jeg spiser i den appen, og det har gitt resultater så lang. Man blir mer bevisst på hva man spiser, kutter ut dressing og andre svakheter. Så langt er jeg fra 96 til 75 på er år, og det er uten trening. Jeg bare registrer i vektklubb appen, og det har resultert i null tankekjør, for jeg har oversikten og vet at jeg går ned når jeg følger det jeg skal. Koster 100 kr i mnd og det er såååå verdt det😁 13
Kelsi Skrevet 24. juli 2017 #5534 Skrevet 24. juli 2017 (endret) Helene Drage har blogget om kroppen sin i mange år, så da er det kanskje ikke så rart at enkelte kommenterer. Problemet er nok måten kommentarene blir formulert på, når det hele blir litt ovenfra og ned. Nå legger ikke jeg ut bilder av kroppen min på nettet, men hadde jeg gjort det så hadde jeg sikkert fått kommentarer og hadde måttet regne med det også. Jeg tror hun først og fremst blogger på grunn av et behov for oppmerksomhet og bekreftelse. Jeg synes hun er tøff som står frem med historien sin og er sikker på at det er mange som kjenner seg igjen i prosessen hennes. Endret 24. juli 2017 av Kelsi 10
Hurlumjei Skrevet 24. juli 2017 #5535 Skrevet 24. juli 2017 Det jeg ikke forstår er hvorfor hun ikke skriver om overspisingslidelse, Den vanligste spiseforstyrrelsen, og noe mange av hennes lesere sikkert kjenner seg igjen i. Dette hadde jo vært ærlig og interessant å lese om, og relevant 21
Rosalie Skrevet 24. juli 2017 #5536 Skrevet 24. juli 2017 27 minutter siden, Hurlumjei skrev: Det jeg ikke forstår er hvorfor hun ikke skriver om overspisingslidelse, Den vanligste spiseforstyrrelsen, og noe mange av hennes lesere sikkert kjenner seg igjen i. Dette hadde jo vært ærlig og interessant å lese om, og relevant Fordi det er som med andre spiseforstyrrelser - man skjønner ikke at man har det/benekter det lenge. I fare for å utlevere meg selv grundig nå: Jeg har vært gjennom omtrent hele spekteret med spiseforstyrrelser. Begynte med at jeg droppet frokost og matpakke, anoreksien gikk såpass langt at jeg mistet mensen. Det var trøblete å spille håndball når jeg hele tiden gikk i svart og fikk blodtrykksfall, men i stedet for å legge inn litt mer mat, tok jeg en tablett med druesukker når jeg kjente at jeg begynte å bli litt svimmel. I stedet for å ende opp der f.eks. Ingeborg Senneseth var, med livstruende anoreksi, endret mine spiseforstyrrelser seg. Via å spise lite og kjempesunt, med full kontroll over enhver liten kalori som kom inn i kroppen min til bulimi. Og med bulimi kommer overspising. Nå har jeg rimelig kontroll, men man blir aldri egentlig frisk fra spiseforstyrrelser. Jeg vil tro at det er pga spiseforstyrrelser at HD klarte å gå ned så vanvittig mye på så kort tid, da overspising ble overført til treningsnarkomani og ekstremt regime ift kaloritelling. Når hun da faktisk klarte å ta tak i dette, burde hun ha oppsøkt hjelp. Men i stedet har overspisingsmonsteret tatt over igjen. 17
Hurlumjei Skrevet 24. juli 2017 #5537 Skrevet 24. juli 2017 Forsøkte en gang å hyggelig og pent kommentere at hun burde oppsøke riktig hjelp for spiseforstyrrelsene sine, og fikk bjeff og kjeft tilbake. 3
cerruti Skrevet 24. juli 2017 #5538 Skrevet 24. juli 2017 3 minutter siden, Hurlumjei skrev: Forsøkte en gang å hyggelig og pent kommentere at hun burde oppsøke riktig hjelp for spiseforstyrrelsene sine, og fikk bjeff og kjeft tilbake. Mener du at alle som er overvektige har spiseforstyrrelser?
Wenda Skrevet 24. juli 2017 #5539 Skrevet 24. juli 2017 13 minutter siden, Hurlumjei skrev: Forsøkte en gang å hyggelig og pent kommentere at hun burde oppsøke riktig hjelp for spiseforstyrrelsene sine, og fikk bjeff og kjeft tilbake. Ja huff stakkars deg liksom... 8
Hurlumjei Skrevet 24. juli 2017 #5540 Skrevet 24. juli 2017 20 minutter siden, cerruti skrev: Mener du at alle som er overvektige har spiseforstyrrelser? Det har jeg ikke skrevet, eller ment.;) 4
Fremhevede innlegg