Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hunden er smart, den henta BHen, men Dragen forstod ikke hvorfor :)  ref snap. 

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det ser mer sluskete ut med masse hundehår på klærne enn utringingen.. Har selv hund og den røyter litt og det gjør meg ingenting men går ikke rundt som en hundehårbefengt dame fordi..  Mulig bare meg som syns dette da.. :)

• Liker 6
Skrevet

Der var det nok for min del. Måtte bare slette henne fra snap. For en befrielse 😊

• Liker 3
Skrevet

Var innom bloggen og ble faktisk positivt overrasket. Ikke så stort fokus på trening, og det var greit. Hun trener jo ikke ofte nok innrømmer hun selv, og da er det greit at annethvert innlegg ikke viser en "alternativ sannhet" som hos mange andre bloggere. Hun er også den første bloggeren som merker reklameinnlegg korrekt. 

Kom ikke over noen stikk mot mennesker i andre vektlasser, og ser ut som hun skjønner selv at vektnedgang er positivt for helsen og ikke bare handler om "sixpack og sprettrumper". 

Har ikke noe imot at hun viser fram klær som passer til større damer, syntes bloggen virker mer styrt mot mote/velvære enn trening og dette styrer hun selvfølgelig helt selv. Tommel opp!

• Liker 21
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler kropp og avsporinger

- Pavilion, mod

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, miramis skrev:

Var innom bloggen og ble faktisk positivt overrasket. Ikke så stort fokus på trening, og det var greit. Hun trener jo ikke ofte nok innrømmer hun selv, og da er det greit at annethvert innlegg ikke viser en "alternativ sannhet" som hos mange andre bloggere. Hun er også den første bloggeren som merker reklameinnlegg korrekt. 

Kom ikke over noen stikk mot mennesker i andre vektlasser, og ser ut som hun skjønner selv at vektnedgang er positivt for helsen og ikke bare handler om "sixpack og sprettrumper". 

Har ikke noe imot at hun viser fram klær som passer til større damer, syntes bloggen virker mer styrt mot mote/velvære enn trening og dette styrer hun selvfølgelig helt selv. Tommel opp!

Jeg er helt enig. ☺

• Liker 2
Skrevet
På 17.7.2017 den 18.47, ~Mocca~ skrev:

Men ja, jeg også tenker det samme. Eller, hun burde ha fokus på ansiktet og ikke brystet når hun snapper, så kunne hun vært naken for min del. Men det syke behovet for den seksuelle eksponeringen er jo helt hinsides etter mitt syn.

Siterer meg selv 😄

Men ja, i dag var hun tilsynelatende naken, med hunden foran. Kan hun ikke fokusere på ansiktet? 🙈

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, ~Mocca~ skrev:

Siterer meg selv 😄

Men ja, i dag var hun tilsynelatende naken, med hunden foran. Kan hun ikke fokusere på ansiktet? 🙈

Men hvorfor følger dere henne? Er det bare for å ha noe å irritere seg over :klo:?

Jeg begynte å følge henne for en stund siden, fordi jeg trodde det kanskje var noen inspirerende treningstips o.l der. Men etter to dager med pupper, negler, overenergisk (kunstig?) skravling og mye annet som ikke fenget meg, flashet opp i ansiktet hver gang jeg åpnet storyen hennes, så slettet jeg henne. 

Ikke interesserte det meg og ikke vil jeg at hun skal tjene penger på meg. :fnise:

• Liker 6
Skrevet

Det virker som det går bedre mellom henne og mann. Det er gledelig å se :)

Skrevet
25 minutter siden, Zogi skrev:

Det virker som det går bedre mellom henne og mann. Det er gledelig å se :)

Det er veldig bra☺️

• Liker 2
Skrevet

"Curves" og fett er IKKE det samme... jeg beklager...

• Liker 20
Skrevet
5 minutter siden, Rosasko skrev:

Hun skal alltid dra frem den sixpack'n 🙄 http://www.tv2.no/a/7652832/

Journalisten som skrev den artikkelen der må føle seg lurt i dag. At en PT tror vektnedgang handler om sixpack sier i grunn sitt...

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for kommentarer om kropp.
/lillesky (mod)

• Liker 1
Gjest ricecrispies
Skrevet
11 timer siden, Rosasko skrev:

Hun skal alltid dra frem den sixpack'n 🙄 http://www.tv2.no/a/7652832/

Skeier ut litt i helgene.. men hun dokumenterer jo at hun skeier ut hele tiden jo!!

Skrevet

Den artikkelen er fra 2015...

• Liker 8
Skrevet

Hva heter mannen på snap? Trodde det var "dragehubby" men finner ham ikke.

Gjest Tekola
Skrevet

Tråden er ryddet for omtale av kropp, spekulasjoner og svar til dette.

Tekola, teamleder.

Skrevet
8 timer siden, Perle skrev:

Hva heter mannen på snap? Trodde det var "dragehubby" men finner ham ikke.

Han hete herlumhei

• Liker 1
Skrevet
59 minutter siden, Despicable Me skrev:

Han hete herlumhei

Litt ironisk at han sier; "Vinkling is important" når HD tar tar en selfie til Snap

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...