Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

I disse miljøfokus-tider, er det ikke fryktelig usympatisk å kjøre hele veien fra Fredrikstad til Oslo bare for å fikse NEGLER? 

Endret av uranus
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Beatbox
Skrevet
20 minutter siden, uranus skrev:

I disse miljøfokus-tider, er det ikke fryktelig usympatisk å kjøre hele veien fra Fredrikstad til Oslo bare for å fikse NEGLER? 

Spesielt når hun stadig klager over at hun har så mye å gjøre og er så biizzzii....:Nikke:

Skrevet
2 timer siden, uranus skrev:

Nå er dette kanskje litt å spore av... men alt dreier seg om prioriteringer ;P Hun har ikke tid til å trene, men fikse negler.. Da er det et valg hun er helt bevisst over og ønsker ikke å prioritere helse fremfor annet stæsj. Så jo også at hun hadde kjøpt sånn greie for å få leppene til å bli større før en fotoshoot. Hun velger å bruke penger og tid på andre ting enn treninga enkelt og greit. 

• Liker 8
Skrevet

At hun ikke har råd til å kjøpe bil, men bruker tusenvis av penger på negler, bensin, bom og parkering ( det koster fletta) annen hver måned, det har hun råd til.

Ikke rart dama havnet i luksusfella for noen år siden, overrasker ikke.

• Liker 11
Skrevet
19 minutter siden, Miranda16 skrev:

At hun ikke har råd til å kjøpe bil, men bruker tusenvis av penger på negler, bensin, bom og parkering ( det koster fletta) annen hver måned, det har hun råd til.

Ikke rart dama havnet i luksusfella for noen år siden, overrasker ikke.

Havnet hun i luksusfella? Fortell...

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Veslefrikk skrev:

Havnet hun i luksusfella? Fortell...

Hun skrev på bloggen for en stund siden at kredittkortet hadde gått altfor varmt en periode,

Skrevet
1 minutt siden, Miranda16 skrev:

Hun skrev på bloggen for en stund siden at kredittkortet hadde gått altfor varmt en periode,

Ok. Så for meg at hun hadde vært med i programmet på tv3 eller noe. Tror visst det verste først :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Ok. Så for meg at hun hadde vært med i programmet på tv3 eller noe. Tror visst det verste først :fnise:

Neida, men når man mister kontrollen over kortet, så mener jeg man har havna i luksusfella

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Miranda16 skrev:

Neida, men når man mister kontrollen over kortet, så mener jeg man har havna i luksusfella

Enig i det. Men det spørs jo litt hva hun la i at kortet gikk varmt en stund. Jeg vet jo ikke hva hun skrev, men selv om det gikk varmt så trenger jo ikke det å bety at man har mistet styringen helt. Men kanskje hun virkelig hadde mistet kontrollen og da er det jo ikke så bra nei.  Og i så fall så vil jeg jo være enig i at hun har noen rare prioriteringer. 

• Liker 2
Skrevet

Enig i det. Men det spørs jo litt hva hun la i at kortet gikk varmt en stund. Jeg vet jo ikke hva hun skrev, men selv om det gikk varmt så trenger jo ikke det å bety at man har mistet styringen helt. Men kanskje hun virkelig hadde mistet kontrollen og da er det jo ikke så bra nei.  Og i så fall så vil jeg jo være enig i at hun har noen rare prioriteringer. 

Hyn mistet kontrollen og måtte svi for det. Innlegget ble lagt ut her....

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Miranda16 skrev:

Hyn mistet kontrollen og måtte svi for det. Innlegget ble lagt ut her....

Ok. Da får vi håpe hun lærte litt av det da. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg spurte HD, på instsgrambildet om posering, hva hun egentlig mener. Vips blokka! Hun tåler ingenting!

• Liker 13
Skrevet
20 minutter siden, Lileep skrev:

Jeg spurte HD, på instsgrambildet om posering, hva hun egentlig mener. Vips blokka! Hun tåler ingenting!

:fnise:

• Liker 3
Gjest Beatbox
Skrevet
22 minutter siden, Lileep skrev:

Same as it ever was..Hun gir begrepet hårsår og høy på seg selv en helt ny mening!

Skrevet (endret)

Blir litt sjokkert over hvordan dere kritiserer et menneske dere egentlig bare kan ignorere om dere ikke liker... Det er lett å mobbe anonymt.

Endret av cerruti
  • Liker 8
Skrevet

Enig med dere to over. Mange ting å utsette på denne dama. Men å være såpass nedsettende om hennes utseende hjelper hverken henne eller kritikken. Det er veldig tydelig at Helene Drage ikke kan fordra hvordan hun ser ut og at hun føler seg dårlig. Jeg har vært overvektig selv, riktignok ikke så stor som henne, men jeg vet hvor utilpass man kan føle seg i egen hud. Hun hadde hatt godt av å fjerne seg fra 'fitness' og treningsmiljøet. Få over fokus på andre ting. Les ei bok, gå turer, lære å strikke... Det høres forenklende ut, men i min mening er ikke dette treningsgreine for alle. Jeg tipper at det gjør henne enda mer deprimert. I stedet for å kjempe om  å være sexy, fokuser på å være smart, snill, flink på hobbyer, maling, tegning, matlaging.. dyrk andre sider av deg selv. Dette gjelder ikke kun Drage, det gjelder oss alle. 

• Liker 12
Gjest Cyrus
Skrevet

Hva slags kake er det hun har bakt idag?

Er ikke lista høyere enn det før ting fortjener en plass i my story??

Skrevet (endret)

Dette er ikke ment som at HD har sånn eller sånn kroppsfasong og om det er positivt eller negativt.

Jeg sjokkeres over hvor utrolig anderledes hun ser ut på sine "egne" bilder kontra bilder tatt av andre. Photoshoppes det eller er det "bare" posering?

Endret av Prinsesse788
  • Liker 13
Gjest Beatbox
Skrevet
9 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Dette er ikke ment som at HD har sånn eller sånn kroppsfasong og om det er positivt eller negativt.

Jeg sjokkeres over hvor utrolig anderledes hun ser ut på sine "egne" bilder kontra bilder tatt av andre. Photoshoppes det eller er det "bare" posering?

Jatakk begge deler?

Skrevet

Antageligvis @Beatbox det ser jo helt på trynet ut å fremstå så redigert når budskapet er "jeg elsker meg for den jeg er"

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...