Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Blir vanskelig å unngå "ryddet for omtale av kropp", når alt hun er og snakker om er kropp.

Ganske selvmotsigende at Helene, som daglig proklamerer at "du er ikke kroppen din" kun spiller på kropp og nakenhet/posering/kløft/å se "sexy" ut.

Blir veldig "Do as I say, not as I do".

Endret av Rubella
  • Liker 12
Gjest Beatbox
Skrevet

Men når man påpeker de tingene hun sier om seg selv, da er man troll. Men når det samme kommer fra henne...da er alt i sin skjønneste orden. Jaha.....

Skrevet

Jeg synes det siste innlegget var et fint og ærlig innlegg. Det bekrefter jo hva mange har observert, og jeg tror det satt dypt inne for henne å publisere dette. 

Nå når hun er ærlig mot seg selv så håper jeg at ting snur for Helene nå. 

• Liker 15
Skrevet (endret)
17 minutter siden, skruf skrev:

Jeg synes det siste innlegget var et fint og ærlig innlegg. Det bekrefter jo hva mange har observert, og jeg tror det satt dypt inne for henne å publisere dette. 

Nå når hun er ærlig mot seg selv så håper jeg at ting snur for Helene nå. 

Hun har vel kommet med liknende innlegg et par ganger før uten at det hjalp.

Eksempler:

http://www.helenedrage.no/2016/11/14/kunsten-a-tenke-positivt/

http://www.helenedrage.no/2016/10/30/litt-for-sterk-litt-for-lenge/

http://www.helenedrage.no/2016/07/27/i-need-some-changes/

http://www.helenedrage.no/2016/02/17/motivert-men-ikke-motivert-nok/

Endret av Rubella
  • Liker 7
Skrevet

Tommel opp for ærlig innlegg! Håper ingen vrir det om til noe negativt som dessverre er tendensen. 

• Liker 9
Skrevet

Bra hun endelig innrømmer det alle har sett lenge.
Får håpe at dette hjelper henne på rett spor igjen og at hun får det bedre med seg selv. Fornektelse hjelper ingen.

• Liker 7
Skrevet

Endelig.

Dette var et innlegg jeg faktisk klarer å tro på. Bra, Helene! :)

• Liker 13
Skrevet
1 time siden, charmisss skrev:

Endelig.

Dette var et innlegg jeg faktisk klarer å tro på. Bra, Helene! :)

Dette. 

Skrevet

Nytter ikke stille den dama et enkelt spørsmål engang. Hun valgte heller å blokkere meg fra instagram fremfor å komme med et seriøst svar. :) Feig.no

• Liker 6
Skrevet
38 minutter siden, Idasweet899 skrev:

Nytter ikke stille den dama et enkelt spørsmål engang. Hun valgte heller å blokkere meg fra instagram fremfor å komme med et seriøst svar. :) Feig.no

Hva skrev du?

• Liker 1
Gjest kattehviskeren
Skrevet

Dette var virkelig bra! Veldig trist for henne at det er sånn, men så fint å få høre hvordan ståa egentlig er. Det er så mye bedre  å være ærlig med leserne sånn som hun er nå, i stedet for å late som ingenting. Da føler folk seg bare lurt. Håper dette kan hjelpe henne på riktig vei. Det er ofte mye hjelp i å si ting rett ut. Når hun skriver slikt heier jeg virkelig på henne. Kan ikke være lett å ha slike spiseproblemer.

Skrevet

Jaja, det er lov å håpe. Å ikkje lyve til seg sjølv er om ikkje anna ein god start.

Så lenge ikkje konklusjonen blir "eg skal fikse dette med meir av *det som ikkje fungerer*" så er eg nøgd.

Skrevet

Jeg syns det var et fint innlegg fra henne, men syns det er trist at hun ikke nevner å søke hjelp til utfordringene. Det er støttegrupper og terapeuter der ute som kan være til stor hjelp for de som sliter med sykdommen overspising.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Flott at Helene er ærlig om kampen mot emosjonell spising og livssituasjonen, det kan ikke ha vært lett å publisere det innlegget. Heier på henne selv om jeg er ikkehennes største fan. 

Tekopper: Kan være det blir sårt for henne å skrive at hun ikke klarer å fikse det alene og dermed bør gå eller går til behandling/terapeut? Samtidig ser jeg og at det klart kan være fint å fortelle andre som sliter at det finnes hjelp. 

Endret av gjestgitt
  • Liker 4
Gjest Beatbox
Skrevet
6 timer siden, gjestgitt skrev:

Flott at Helene er ærlig om kampen mot emosjonell spising og livssituasjonen, det kan ikke ha vært lett å publisere det innlegget. Heier på henne selv om jeg er ikkehennes største fan. 

Tekopper: Kan være det blir sårt for henne å skrive at hun ikke klarer å fikse det alene og dermed bør gå eller går til behandling/terapeut? Samtidig ser jeg og at det klart kan være fint å fortelle andre som sliter at det finnes hjelp. 

Hun har fortalt at hun har gått i terapi men det er lenge siden. Samtidig skriver hun jo så ofte at det sitter mellom ørene så hun er jo tydeligvis veldig klar over problematikken. Men der de fleste da snubler, er på veien fra tanke til handling. For det hjelper fint lite å ha fancy bøker å skrive ned to-do listene sine i dersom man ikke er mentalt klar for å omsette tanker/ord til handling.

Skrevet
Gjest Beatbox
Skrevet
27 minutter siden, Maydis8 skrev:

At du gidder...

Gidder å vise at det ikke er første gangen hun påberoper seg å være dønn ærlig? Hva er problemet med det? 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...