Gjest kattehviskeren Skrevet 28. januar 2017 #4441 Skrevet 28. januar 2017 Hun poserer nesten alltid med vekter på treningssenteret, ser veldig ut til at det er styrke hun liker best? Men når målet også er vektnedgang, som hun har sagt, ville det ikke vært mye mer effektivt med cardio-fokus? Og kanskje mye lavintensitet? Vet man også forbrenner fett av styrketrening, men 30 min. på mølla ville vært svært effektiv trening for henne.
Gjest Beatbox Skrevet 28. januar 2017 #4443 Skrevet 28. januar 2017 5 timer siden, Elisiaflisa skrev: Lol! Lure på ka ho prøve på når ho legge ut snap med TORSK OG BROKKOLI i lunsjboksa si idag 😂😂 Det var visst på pur f.....Sikkert fordi noen misforsto innlegget...som folk alltid gjør...for det er alltid leserne som misforstår. Alltid! For hun er alltid så tydelig og aldri i nærheten av å være dobbeltmoralsk...
Basilen Skrevet 28. januar 2017 #4444 Skrevet 28. januar 2017 jeg kunne likt å se et bilde av henne hvor hun står normalt, ikke drar i en genser, løfter på et ben, eller lignende som smalner henne.. 13
Elisiaflisa Skrevet 28. januar 2017 #4445 Skrevet 28. januar 2017 7 minutter siden, Beatbox skrev: Det var visst på pur f.....Sikkert fordi noen misforsto innlegget...som folk alltid gjør...for det er alltid leserne som misforstår. Alltid! For hun er alltid så tydelig og aldri i nærheten av å være dobbeltmoralsk... 😂😂😂😂✌🏼 2
~Mocca~ Skrevet 28. januar 2017 #4446 Skrevet 28. januar 2017 26 minutter siden, Basilen skrev: jeg kunne likt å se et bilde av henne hvor hun står normalt, ikke drar i en genser, løfter på et ben, eller lignende som smalner henne.. Hun påstår hun bare poserer sånn som alle andre bloggere gjør.. jeg ble veldig overrasket da jeg så henne første gangen, fordi hun var så ulik bildene på Instagram og blogg. 6
loffen Skrevet 28. januar 2017 #4447 Skrevet 28. januar 2017 Jeg gikk forbi butikken hun jobber i for et par uker siden, og kjente henne ikke igjen. Måtte gå forbi to-tre ganger før jeg fant ut at det faktisk var henne. Så veldig annerledes ut. 14
Sarya Skrevet 29. januar 2017 #4450 Skrevet 29. januar 2017 16 timer siden, kattehviskeren skrev: Hun poserer nesten alltid med vekter på treningssenteret, ser veldig ut til at det er styrke hun liker best? Men når målet også er vektnedgang, som hun har sagt, ville det ikke vært mye mer effektivt med cardio-fokus? Og kanskje mye lavintensitet? Vet man også forbrenner fett av styrketrening, men 30 min. på mølla ville vært svært effektiv trening for henne. 90-tallet vil gjerne ha treningstipsene sine tilbake. This shit again... Helenes problem er at hun ikke gjennomfører noe som helst, ikke at hun ikke vet hvordan ting skal gjøres. 6
charmisss Skrevet 29. januar 2017 #4451 Skrevet 29. januar 2017 14 timer siden, loffen skrev: Jeg gikk forbi butikken hun jobber i for et par uker siden, og kjente henne ikke igjen. Måtte gå forbi to-tre ganger før jeg fant ut at det faktisk var henne. Så veldig annerledes ut. Hvordan annerledes da? 1
Hyachint31 Skrevet 29. januar 2017 #4452 Skrevet 29. januar 2017 15 timer siden, loffen skrev: Jeg gikk forbi butikken hun jobber i for et par uker siden, og kjente henne ikke igjen. Måtte gå forbi to-tre ganger før jeg fant ut at det faktisk var henne. Så veldig annerledes ut. Jeg kjente henne igjen men syns hun ser større ut på bilder enn i virkeligheten. Hun så så naturlig ut på en måte. Kanskje fordi jeg alltid syns hun er så tilgjort på bilder. Og jeg handlet av henne, utrolig koselig jente! Det skal hun ha. 2
neiognei Skrevet 29. januar 2017 #4453 Skrevet 29. januar 2017 31 minutter siden, Hyachint31 skrev: Jeg kjente henne igjen men syns hun ser større ut på bilder enn i virkeligheten. Hun så så naturlig ut på en måte. Kanskje fordi jeg alltid syns hun er så tilgjort på bilder. Og jeg handlet av henne, utrolig koselig jente! Det skal hun ha. Helt enig. Synes hun ser større ut på bilder.
neiognei Skrevet 29. januar 2017 #4454 Skrevet 29. januar 2017 (endret) 19 timer siden, kattehviskeren skrev: Hun poserer nesten alltid med vekter på treningssenteret, ser veldig ut til at det er styrke hun liker best? Men når målet også er vektnedgang, som hun har sagt, ville det ikke vært mye mer effektivt med cardio-fokus? Og kanskje mye lavintensitet? Vet man også forbrenner fett av styrketrening, men 30 min. på mølla ville vært svært effektiv trening for henne. Dette er bare tull. Du forbrenner like mye, om ikke totalt sett mer, med 30 min tung styrketrening enn om du trener 30 min kardio. Med mindre du trener harde intervaller. Forbrenner mer med lavintensitets kardio, enn med styrketrening..... liksom?..😭 Endret 29. januar 2017 av neiognei 7
loffen Skrevet 29. januar 2017 #4455 Skrevet 29. januar 2017 2 timer siden, charmisss skrev: Hvordan annerledes da? Bare annerledes. Sikkert fordi hun ikke poserte, men stod rett opp og ned. Kan jo ikke skrive noe annet her. 6
monstergospel Skrevet 29. januar 2017 #4456 Skrevet 29. januar 2017 Jeg så henne i fjor, foran potetgullhylla på matbutikken på nordbysenteret (før hun begynte å jobbe på senteret) nyskjerrige meg kikket en stund og hun sto lenge og vurderte hvilke potetgull hun skulle ha. syntes det var så ironisk🙈 Og hun så ganske annerledes ut bakfra enn på bildene. Skulle ønske hun sluttet å lyve så mye og tok tak i sine virkelige issues. 7
Gjest kattehviskeren Skrevet 29. januar 2017 #4457 Skrevet 29. januar 2017 (endret) 19 timer siden, neiognei skrev: Dette er bare tull. Du forbrenner like mye, om ikke totalt sett mer, med 30 min tung styrketrening enn om du trener 30 min kardio. Med mindre du trener harde intervaller. Forbrenner mer med lavintensitets kardio, enn med styrketrening..... liksom?..😭 Jeg vet folk sier styrketrening forbrenner så mye, men det har jeg til gode å oppleve selv. Jeg har pulsklokke og kommer aldri i nærheten av samme intensitet på styrke som kardio. Men nå er jeg veldig godt trent så jeg gjør mye intervaller osv. Det er da ikke så vanskelig å skjønne hva jeg mente med at hun kunne hatt godt av lavintensitetskardio? Hvis hun hadde gått en to timers tur i rask fart hadde hun nok fått svært mye ut av det. Men som en annen sa her, årsaken til de uoppnådde målene ligger vel heller i at hun trener for slapt, og spiser for mye. Ryddet for omtale av kropp. Edie, mod. Endret 30. januar 2017 av Edie
~Mocca~ Skrevet 29. januar 2017 #4458 Skrevet 29. januar 2017 At hun ikke helt har realitetsoppfatning av hvordan tingenes tillstand er kommer jo tydelig til syne i bitmojien som hun bruker på snap. 7
Sahara_ Skrevet 29. januar 2017 #4459 Skrevet 29. januar 2017 Jeg sitter med et inntrykk av at hennes måte å få frem "big and beautiful and happy about it" budskapet er ved å alltid rakke ned på andre sine veier til Rom. Om det er så restylane, silikon, torskediett eller bodyfitness konkurranser osv. Hun vet da bedre enn noen andre at disse torsk&brokkoli damene har en egen dedikert (og meget erfaren) coach som har planlagt kostholdet deres NØYE for å nå et ekstremt mål på sunnest mulig måte hvor torsk og brokkoli fint kan inngå i flere av måltidene deres uten å opptre som usunt allikevel. Hadde de fulgt Dragens "en atkinsbar her og der og søtningserstatning for alt" hadde de jo ikke kommet noen vei. Samtidig bruker hun X antall lapper i måneden på falske vipper og negler (nei det er ikke permanent, men det gjør noe med presset på kvinner om deres ytre utseende som alt annet, er det en blogger idag som IKKE har falske vipper pga x antall selfies som skal postes?) som en fast utgift. Og ikke minst overdrevne positurer for å se smalest mulig ut på bilder og strategisk "dra i genseren slik at magen ikke er synlig" fremgangsmåten som nå er fast inventar på bilder. Dette var ting vi ALDRI så når hun var slankere. Hele holdningen hennes SKRIKER usikkerhet hvor hun angriper andres fremgangsmåter for å høyne seg selv og sitt nåværende resultat. 19
gjestgitt Skrevet 29. januar 2017 #4460 Skrevet 29. januar 2017 1 time siden, Meadows skrev: Og ikke minst overdrevne positurer for å se smalest mulig ut på bilder og strategisk "dra i genseren slik at magen ikke er synlig" fremgangsmåten som nå er fast inventar på bilder. Drar hun ikke genseren OPP hele tiden for å vise magen og proklamere at man måå ikke ha six-pack 😂 2
Fremhevede innlegg