Marthe75 Skrevet 2. august 2016 #3541 Skrevet 2. august 2016 8 minutter siden, Miranda16 skrev: Hun har jo en mann, og om hun trengte en periode med time-out, så hadde det ikke vært krise Jeg har også en mann, men uten min inntekt så hadde det faktisk vært krise. ........................... Jeg henger meg litt opp i dette at hun sluttet i PT jobben, for å prioritere seg selv og den nye jobben sin. Og før hun er ferdig med oppsigelsestiden har hun noe nytt PT opplegg på gang. Siden jeg ikke kan spekulere, så kan jeg ikke skrive det jeg tror om dette. Noen som har snappet opp noe jeg har misset i sommer? 4
Gjest Lysestake Skrevet 2. august 2016 #3542 Skrevet 2. august 2016 4 timer siden, Marthe75 skrev: Jeg har også en mann, men uten min inntekt så hadde det faktisk vært krise. ........................... Jeg henger meg litt opp i dette at hun sluttet i PT jobben, for å prioritere seg selv og den nye jobben sin. Og før hun er ferdig med oppsigelsestiden har hun noe nytt PT opplegg på gang. Siden jeg ikke kan spekulere, så kan jeg ikke skrive det jeg tror om dette. Noen som har snappet opp noe jeg har misset i sommer? i følge henne selv har hun jo fantastiske kollegaer, har hatt fulle lister som PT og Spenst var et fint senter. Det trengte jo ikke være i strid med å slutte som PT om man gjorde det for en mer forutsigbar tilværelse. Jeg synes jo det var en god avgjørelse i de fem minuttene det varte. Men det er veldig rart å gå fra full til tom timebok og på toppen av det hele bytte senter, og skal nå få masse tid til trening "bare på morgenen" Jadda... 2
Gjest gundagrynte Skrevet 2. august 2016 #3543 Skrevet 2. august 2016 18 minutter siden, Lysestake skrev: i følge henne selv har hun jo fantastiske kollegaer, har hatt fulle lister som PT og Spenst var et fint senter. Det trengte jo ikke være i strid med å slutte som PT om man gjorde det for en mer forutsigbar tilværelse. Jeg synes jo det var en god avgjørelse i de fem minuttene det varte. Men det er veldig rart å gå fra full til tom timebok og på toppen av det hele bytte senter, og skal nå få masse tid til trening "bare på morgenen" Jadda... Noe må ha skjedd der for hele greiene henger ikke på greip i det hele tatt...og som hun sa; det var flere og andre årsaker som hun ikke ville gå innpå.....
Blå politibil Skrevet 2. august 2016 #3544 Skrevet 2. august 2016 Hun sa på snap for en ukes tid siden at "ryktene om at jeg har fått sparken stemmer ikke"... Har ikke hørt noe rykte jeg da. Men noe er rart, for det henger ikke helt på grep de forklaringene hennes. 4
Miranda16 Skrevet 2. august 2016 #3545 Skrevet 2. august 2016 Vet ikke om det er nå jeg skal finne frem ?? 5
Gjest gundagrynte Skrevet 2. august 2016 #3546 Skrevet 2. august 2016 (endret) 1 time siden, Blå politibil skrev: Skulle egentlig sitere Miranda16 da........:) Finn frem popcornet du!! Bare hvis du deler med oss andre.......et lite glass kanskje?? Endret 2. august 2016 av gundagrynte
Rubella Skrevet 2. august 2016 #3547 Skrevet 2. august 2016 Her skrev hun i hvert fall at grunnen(e) til at hun sluttet som PT på spenst "vil hun ikke ønsker å gå inn på". Å skrive noe på den måten nærmest oppfordrer jo til spekulasjon. Mye som skurrer her, altså. 5
Rubella Skrevet 2. august 2016 #3548 Skrevet 2. august 2016 Mente selvsagt "ønsker hun ikke å gå inn på", men klarer ikke redigere innlegget. Derp.
neiognei Skrevet 2. august 2016 #3549 Skrevet 2. august 2016 (endret) Kanskje det er ganske harde krav i PT-bransjen? Fulle lister ja. Men i forhold til hva? Endret 3. august 2016 av neiognei
Cavatina Skrevet 3. august 2016 #3550 Skrevet 3. august 2016 11 timer siden, neiognei skrev: Lanskje det er ganske harde krav i PT-bransjen? Fulle lister ja. Men i forhold til hva? Det er ganske harde krav, ja. Rett og slett et rotterace. I denne artikkelen får man innblikk i hvorfor de fleste PT'er ikke lykkes å få seg "heltidsstillling". Jeg har dårlig samvittighet hver gang jeg melder avbud til min PT. 30% av det hun tjener går bare til "husleie", og den må hun betale uansett om kundene kommer eller ei. 1
Miranda16 Skrevet 3. august 2016 #3552 Skrevet 3. august 2016 10 minutter siden, Cornucopia skrev: Det er ganske harde krav, ja. Rett og slett et rotterace. I denne artikkelen får man innblikk i hvorfor de fleste PT'er ikke lykkes å få seg "heltidsstillling". Jeg har dårlig samvittighet hver gang jeg melder avbud til min PT. 30% av det hun tjener går bare til "husleie", og den må hun betale uansett om kundene kommer eller ei. Men er det ikke slik at kundene forhåndsbetaler klippekort og om kundene dukker opp så vil en time bli trukket fra om kunden ikke dukker opp? 1
¤flicka¤ Skrevet 3. august 2016 #3553 Skrevet 3. august 2016 4 minutter siden, Miranda16 skrev: Men er det ikke slik at kundene forhåndsbetaler klippekort og om kundene dukker opp så vil en time bli trukket fra om kunden ikke dukker opp? De har vel avbestillingsrutiner de som alle andre. 24 timer før eller lignende.
Cavatina Skrevet 3. august 2016 #3554 Skrevet 3. august 2016 3 minutter siden, Miranda16 skrev: Men er det ikke slik at kundene forhåndsbetaler klippekort og om kundene dukker opp så vil en time bli trukket fra om kunden ikke dukker opp? De pt'er jeg kjenner til opererer med 24 timers avbestillingsfrist og selvsagt forbehold om ulykker, akutt sykdom og lignende. 1
Gjest canacas Skrevet 3. august 2016 #3555 Skrevet 3. august 2016 Jeg har PT, og PT får ikke betalt for min PT time før jeg har brukt den. Slik er det altså i Sats/Elixia. Selv om alle mine timer er kjøpt hos spesifikk PT altså. Det er senteret som tjener pengene, og PT får sin andel når timene brukes.
Cavatina Skrevet 3. august 2016 #3556 Skrevet 3. august 2016 14 minutter siden, canacas skrev: Jeg har PT, og PT får ikke betalt for min PT time før jeg har brukt den. Slik er det altså i Sats/Elixia. Selv om alle mine timer er kjøpt hos spesifikk PT altså. Det er senteret som tjener pengene, og PT får sin andel når timene brukes. Det stemmer, dette gjelder min PT også på et mindre kjent senter. PT'en må sende inn månedsrapport først for å motta sin del.
Rubella Skrevet 3. august 2016 #3557 Skrevet 3. august 2016 Selv om hun fikk fancy hår nå, synes jeg hun var så enormt mye finere med det mellomblonde/lysebrune håret hun hadde før det rosa! Passet mye bedre til fargene hennes. 2
Miranda16 Skrevet 3. august 2016 #3558 Skrevet 3. august 2016 57 minutter siden, Rubella skrev: Selv om hun fikk fancy hår nå, synes jeg hun var så enormt mye finere med det mellomblonde/lysebrune håret hun hadde før det rosa! Passet mye bedre til fargene hennes. Hvis den dama sier en gang til hvor dyktig frisøren hennes er på farging......!! 4
Safiye Skrevet 3. august 2016 #3560 Skrevet 3. august 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt - Pavilion, mod
Fremhevede innlegg