Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
44 minutter siden, Wenda skrev:

Det er jeg veldig eng i. Jeg visste ikke hvem hun var for litt siden, men har lest meg opp litt. Hun har tydeligvis gjort mye dumt, sagt mye usant og vært veldig "ustabil". Men nå har hun kanskje blitt litt mer voksen og trygg på seg selv? Blir jo spennende å se fremover. Tror at en ren treningsblogg ikke er helt henne, så hun gjør det riktig å flytte fokuset mer over på henne som person

Slik jeg leser og har lest de siste innleggene så virker det som hun har nådd bunnen. Hun har en lang vei å gå, men det er positivt at hun prøver å endre noe som ikke fungerer. Å ta tak for å endre livet koster mye og at alle skal ha en mening om  alt er sikkert ikke lett. Virker som det har brutt henne mer enn vi kanskje aner. Dette må hun finne ut av om å være en offentlig person, koster mer enn det smaker. Tror ikke det er for alle.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er at "tankespinn, nå må det gjøres endringer, dette fungerer ikke, nådd bunnen"-greia bare er ekko av fortiden. Hvor mange runder med dette har det ikke vært siste årene. Synes ikke hun virker mer voksen, tvert imot med det siste fokuset på lettkledde bilder (igjen)

• Liker 2
Gjest gundagrynte
Skrevet
34 minutter siden, TiGi:) skrev:

Problemet er at "tankespinn, nå må det gjøres endringer, dette fungerer ikke, nådd bunnen"-greia bare er ekko av fortiden. Hvor mange runder med dette har det ikke vært siste årene. Synes ikke hun virker mer voksen, tvert imot med det siste fokuset på lettkledde bilder (igjen)

Så enig....og typisk nok er dette *nå må det endringer til* innlegget et sammensurium av *hva syns dere jeg skal blogge om* til *jeg bestemmer hva jeg vil blogge om*...Bestemme seg da kanskje!!

Skrevet

Ai ai. Tror jeg ville byttet frisør. Ser ut til at håret fikk skikkelig bank av den nye sveisen. Ikke ble fargen jevn heller :/

• Liker 7
Gjest gundagrynte
Skrevet
31 minutter siden, slipset skrev:

Ai ai. Tror jeg ville byttet frisør. Ser ut til at håret fikk skikkelig bank av den nye sveisen. Ikke ble fargen jevn heller :/

Syns hun er mye finere med mørkere hår...

Gjest moreno
Skrevet
9 timer siden, gundagrynte skrev:

Syns hun er mye finere med mørkere hår...

Jeg synes hun kledde den blonde fargen jeg, så liksom mer voksen ut. Rosa hår er en måte å ikke bli tatt seriøst på...

Skrevet (endret)
1 time siden, moreno skrev:

Jeg synes hun kledde den blonde fargen jeg, så liksom mer voksen ut. Rosa hår er en måte å ikke bli tatt seriøst på...

Håret er forferdelig slitt og livløst og ja fargen er forferdelig ujevn. Skjønner ikke at noen tør å avfarget og attpåtil ta så mange runder med farging. Da må frisøren kunne vise til gode referanser. Tror jeg hadde begynt å grine over det endelige resultatet. Disse pastell fargene kler ytterst få av oss vanlig dødelige. Man må ha en viss stil. Kelly Osbourne ser alltid fantastisk ut og CBE har også gått gjennom drastiske forandringer, men håret er alltid glansfullt 

Endret av Miranda16
  • Liker 3
Skrevet

Verken håret eller bekledning passer til alderen hennes. Hadde hun vært 15 ville håret vært opprørsk og klærne (hotpants) i overkant utfordrende, men det er nå sånn mange av de gå kledd, like it or not.

Hun skriver så mye om at hun får kritikk  når hun går i hotpants el kort tights og hun mener kritikken kommer pga vekten hennes. Kritikken kommer fordi hun kler seg upassende ift alder. Hva skjer med å lette på t-skjorten, vise magen og se forførerisk inn i kameraet når hun skal vise frem/reklamere for (trenings)klær? Budskapet og bildet stemmer overhodet ikke overens. Hvorfor må hun posere i tights og topp med magen bar? Jeg leser mange treningsblogger og det er ikke mange som viser seg så lettkledd igjen og igjen og igjen. I så fall er det i en setting med trening involvert og uten "kom-og-ta-meg" blikk

• Liker 6
Skrevet

Selvfølgelig skal plus-size jenter få lov til å gå i bikini og sommerklær, men jeg er uenig i man kan kle seg i alt. Synes absolutt man bør kle seg etter kroppsfasong. Jeg tør påstå at de fleste jenter ønsker å skjule mest mulig "problemområder" og fremheve de fine selv de som ikke er plus-size. 

Helene poster slike bilder av trange klær og mage for å provosere og lage debatt og hun legger også ut bilder i den mest flatterende vinklene

Hot pants synes jeg ikke er fint uansett alder, men det er smak og behag

• Liker 9
Skrevet (endret)
1 time siden, Miranda16 skrev:

Selvfølgelig skal plus-size jenter få lov til å gå i bikini og sommerklær, men jeg er uenig i man kan kle seg i alt. Synes absolutt man bør kle seg etter kroppsfasong. Jeg tør påstå at de fleste jenter ønsker å skjule mest mulig "problemområder" og fremheve de fine selv de som ikke er plus-size. 

Helene poster slike bilder av trange klær og mage for å provosere og lage debatt og hun legger også ut bilder i den mest flatterende vinklene

Hot pants synes jeg ikke er fint uansett alder, men det er smak og behag

Denne🙌🏼

Det er så vondt å se damer som går med helt feil klær, det være lite flatterende farger, eller fasonger.

Endret av Prinsesse788
  • Liker 1
Skrevet

Det siste innlegget forvirrer meg, Hun sluttet i jobben som PT, instruktør etc på Spenst fordi hun trengte rutiner med en 8-16 jobb. Nå skal hun også jobbe som PT, instruktør etc på et nytt treningssenter.....:klo:

• Liker 9
Skrevet

Tråden er ryddet for kommentarer rundt kropp, brukerdebatt og svar til dette.

Kragebein, mod

Gjest hulderjenta
Skrevet

Trodde heller ikke hva jeg leste nå nettopp, med ny PT-jobb - i tillegg til den andre dagjobben. Jeg ville definitivt ikke tatt et slikt valg om jeg tidligere hadde klaget på vanskeligheter med tid og rutiner og struktur, men men. 

Veldig rart, rett og slett. Både valget og motsigelsene og beitebyttet. 

Skrevet (endret)

Vel, den lille sympatien jeg fikk for Helene etter blogginnlegget for noen dager siden, forsvant brått gitt... Skjønner meg ikke på den dama der altså. Nå må vel selv blodfansen hennes begynne å sette spørsmålstegn ved henne. 

Men skjønner ikke Drage selv hvor merkelig hun fremstår?? Dette er jo helt på tryne. Har hun glemt hva hun skrev bare for et par dager siden? :klo: 

Endret av Agurk
  • Liker 3
Gjest gundagrynte
Skrevet
8 minutter siden, Agurk skrev:

Vel, den lille sympatien jeg fikk for Helene etter blogginnlegget for noen dager siden, forsvant brått gitt... Skjønner meg ikke på den dama der altså. Nå må vel selv blodfansen hennes begynne å sette spørsmålstegn ved henne. 

Men skjønner ikke Drage selv hvor merkelig hun fremstår?? Dette er jo helt på tryne. Har hun glemt hva hun skrev bare for et par dager siden? :klo: 

Blodfansen jubler og strør om seg med lykkeønskninger ifm ny jobb...

Gjest Cartina
Skrevet (endret)
Den 29. mai 2016 at 20.56, Butternut skrev:

Hun skriver som svar til en kommentar at vektnedgang tar tid, men er det ikke nettopp det hun har hatt da? Hun hr jo hatt bloggen i ganske mange år nå..

Nei, jeg skjønner ikke.. Dette blir jo ingen forandring, bare det samme, gamle sporet. 

Redigert, feilquote. Her er den riktige: 

Det siste innlegget forvirrer meg, Hun sluttet i jobben som PT, instruktør etc på Spenst fordi hun trengte rutiner med en 8-16 jobb. Nå skal hun også jobbe som PT, instruktør etc på et nytt treningssenter.....:klo:

Endret av Cartina
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor hun ikke bare fokuserer på seg selv og den vanlige jobben sin i en periode? Det er jo ikke sånn at hun MÅ jobbe som PT, eller? Hun kan jo alltids starte på igjen senere hvis hun føler at hun har funnet roen og rutinene. Dumt at hun tilsynelatende gjør det så vanskelig for seg selv hele tiden, det er alltid "alt eller ingenting".

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, ¤flicka¤ skrev:

Jeg skjønner ikke helt hvorfor hun ikke bare fokuserer på seg selv og den vanlige jobben sin i en periode? Det er jo ikke sånn at hun MÅ jobbe som PT, eller? Hun kan jo alltids starte på igjen senere hvis hun føler at hun har funnet roen og rutinene. Dumt at hun tilsynelatende gjør det så vanskelig for seg selv hele tiden, det er alltid "alt eller ingenting".

Penger.

De fleste av oss jobber for å få lønn, for å kunne forsørge oss selv. Det gjelder nok for Helene også.

Det blir vel ikke penger nok i den vanlige jobben hennes, og nå som hun legger om bloggen, så mister hun kanskje inntekter der også. Hun kan jo ha mistet lesere og inntekter allerede.

• Liker 3
Skrevet
20 minutter siden, Marthe75 skrev:

Penger.

De fleste av oss jobber for å få lønn, for å kunne forsørge oss selv. Det gjelder nok for Helene også.

Det blir vel ikke penger nok i den vanlige jobben hennes, og nå som hun legger om bloggen, så mister hun kanskje inntekter der også. Hun kan jo ha mistet lesere og inntekter allerede.

Ja, når jeg tenker meg om er det sikkert provisjonsbasert lønn der hun jobber på dagtid. Da kan det vel være at det er vanskelig å forsørge seg bare på det.

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, ¤flicka¤ skrev:

Ja, når jeg tenker meg om er det sikkert provisjonsbasert lønn der hun jobber på dagtid. Da kan det vel være at det er vanskelig å forsørge seg bare på det.

Hun har jo en mann, og om hun trengte en periode med time-out, så hadde det ikke vært krise

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...