Severin Skrevet 9. juni 2016 #3261 Skrevet 9. juni 2016 Kvinner er de eneste som har dårlig selvtillit, skriver hun. Jeg har kommentert til henne at dette gjelder også oss menn. "Men dere har det ikke som oss", skriver hun. Jeg har skrevet om dårlig selvtillit, og selvbilde, blant menn. "Men dere har det det ikke som oss", skriver hun. Det er mange menn, som meg, som sliter i sosiale sammenhenger, og treffer ikke kvinner. "Men dere har det ikke som oss", skriver hun. Igjen, igjen og igjen. 14
MarianneE Skrevet 9. juni 2016 #3262 Skrevet 9. juni 2016 8 minutter siden, Severin skrev: Kvinner er de eneste som har dårlig selvtillit, skriver hun. Jeg har kommentert til henne at dette gjelder også oss menn. "Men dere har det ikke som oss", skriver hun. Jeg har skrevet om dårlig selvtillit, og selvbilde, blant menn. "Men dere har det det ikke som oss", skriver hun. Det er mange menn, som meg, som sliter i sosiale sammenhenger, og treffer ikke kvinner. "Men dere har det ikke som oss", skriver hun. Igjen, igjen og igjen. Kvinner har liksom enerett på dårlig selvbilde. Det hører liksom med. 2
Roadrunner Skrevet 10. juni 2016 #3263 Skrevet 10. juni 2016 Snipp snapp snute - så var denne Snapchat-følgeren ute. Oh my, ørten minutter med internhumor blir for mye. Skulle ønske hun heller hadde fokusert på program og opplegg på Geilo om hun skal snappe, og ikke bare fjas og fjortis. Jaja, enkelt å trykke unfollow 2
Basilen Skrevet 10. juni 2016 #3264 Skrevet 10. juni 2016 Jeg måtte slette henne i dag, snappfestivalen hennes ble for mye! 1
Gjest gundagrynte Skrevet 10. juni 2016 #3265 Skrevet 10. juni 2016 34 minutter siden, Basilen skrev: Jeg måtte slette henne i dag, snappfestivalen hennes ble for mye! Snappfestivalen faktisk.....Fikk sterke vibber fra *ungdomsklubben på Løkka* plutselig....og dette skal de altså drive med hele helgen...å snappe...Artig for unga det!!
Nana Skrevet 11. juni 2016 #3266 Skrevet 11. juni 2016 11 timer siden, Basilen skrev: Jeg måtte slette henne i dag, snappfestivalen hennes ble for mye! Har ikke ord. Jeg måtte telle: 60 (!!!!) snaps på 23 timer! Kan ikke ha vært spesielt komfortabelt for Julie Rafoss å bli filmet konstant mens hun spiste, kjørte, slappet av og, ja, egentlig alt. Når Helene til og med snakket og lo under yogaen der man skal være superkonsentrert og stille, så.. 5
Gjest gundagrynte Skrevet 11. juni 2016 #3267 Skrevet 11. juni 2016 (endret) 4 timer siden, Nana skrev: Har ikke ord. Jeg måtte telle: 60 (!!!!) snaps på 23 timer! Kan ikke ha vært spesielt komfortabelt for Julie Rafoss å bli filmet konstant mens hun spiste, kjørte, slappet av og, ja, egentlig alt. Når Helene til og med snakket og lo under yogaen der man skal være superkonsentrert og stille, så.. Det at hun snakker og ler under yogaen viser bare hvor useriøs hun er ...Respektløs oppførsel! Endret 11. juni 2016 av gundagrynte
MiniMjau Skrevet 11. juni 2016 #3268 Skrevet 11. juni 2016 Hun virket fryktelig slitsom på disse snapene 7
Gjest ti10 Skrevet 11. juni 2016 #3269 Skrevet 11. juni 2016 Den 9.6.2016 at 22.52, Severin skrev: Kvinner er de eneste som har dårlig selvtillit, skriver hun. Jeg har kommentert til henne at dette gjelder også oss menn. "Men dere har det ikke som oss", skriver hun. Jeg har skrevet om dårlig selvtillit, og selvbilde, blant menn. "Men dere har det det ikke som oss", skriver hun. Det er mange menn, som meg, som sliter i sosiale sammenhenger, og treffer ikke kvinner. "Men dere har det ikke som oss", skriver hun. Igjen, igjen og igjen. , det er jo litt ufrivillig morsomt...
Gjest moreno Skrevet 11. juni 2016 #3270 Skrevet 11. juni 2016 Måtte også slette henne fra snap i dag, herregud. Vet jeg bare kan la vær og se på snapene hennes, men det er bare tull fra ende til annen hele tiden. Siste bildet på insta var forøvrig ikke tatt fra noen heldig vinkel.. Går stødig ned hver uke? Kjøss meg bak!
Hjarte Skrevet 11. juni 2016 #3271 Skrevet 11. juni 2016 Har noen sett kommentarene til bildet av plaskebassenget på instagrammen hennes? Der var det ei som lurte på om det var hun alene som skulle bade i det bassenget, og du verden, det spørsmålet ble tatt i verste mening 1
Gjest gundagrynte Skrevet 11. juni 2016 #3272 Skrevet 11. juni 2016 3 minutter siden, Hjarte skrev: Har noen sett kommentarene til bildet av plaskebassenget på instagrammen hennes? Der var det ei som lurte på om det var hun alene som skulle bade i det bassenget, og du verden, det spørsmålet ble tatt i verste mening Nå er det vel ikke noen bombe at hun tar stort sett det meste opp i verste mening...men altså...tåler man ikke såpass uskyldige spørsmål..da er det på tide å trekke seg unna og ta en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang pause!
Gjest Dacini Skrevet 11. juni 2016 #3273 Skrevet 11. juni 2016 4 timer siden, Nana skrev: Har ikke ord. Jeg måtte telle: 60 (!!!!) snaps på 23 timer! Kan ikke ha vært spesielt komfortabelt for Julie Rafoss å bli filmet konstant mens hun spiste, kjørte, slappet av og, ja, egentlig alt. Når Helene til og med snakket og lo under yogaen der man skal være superkonsentrert og stille, så.. Det ser vel ikke akkurat ut som Julie Rafoss har noe i mot det. Ser ut som to gode venninner på tur som tuller, ler og koser seg! Forøvrig tenker jeg at man ikke burde snappe under treningstimer, greit nok, men de har det gøy og man trenger ikke følge på snap om man ikke vil. -dacini-
BeverTramp Skrevet 11. juni 2016 #3274 Skrevet 11. juni 2016 Jeg forstår ikke hdlt hvorfor de er på shapeupweekend? Ut fra snap virker det som om at treningene bare er kleine, opplegg og egeninnsats blir latterliggjort og dokumentert gjennom snap. Det er vel ikke akkurat god reklame å først filme andre, for så å filme seg selv med et skeptisk uttrykk og IKKE gjøre øvelsene? Kjempefint at de har det gøy sammen, for all del. Men de er personlige trenere begge to, og det minste man burde forvente er at de har respekt for andres opplegg under et slikt arrangement. Delta eller hold deg hjemme. 9
Gjest Vause Skrevet 11. juni 2016 #3275 Skrevet 11. juni 2016 Den 9.6.2016 at 22.52, Severin skrev: Kvinner er de eneste som har dårlig selvtillit, skriver hun. Jeg har kommentert til henne at dette gjelder også oss menn. "Men dere har det ikke som oss", skriver hun. Jeg har skrevet om dårlig selvtillit, og selvbilde, blant menn. "Men dere har det det ikke som oss", skriver hun. Det er mange menn, som meg, som sliter i sosiale sammenhenger, og treffer ikke kvinner. "Men dere har det ikke som oss", skriver hun. Igjen, igjen og igjen. Seriøst? Har du kilder på dette? Ble akutt nysgjerrig, at det er mulig. Hvorfor poengtere ulikheter når der nødvendigvis ikke er det? En mann kan ha dårlig selvtillit på lik linje med en kvinne, kjønnet har forøvrig ikke noe å si hvorvidt det er alvorlig.
Hjärtat Skrevet 12. juni 2016 #3276 Skrevet 12. juni 2016 Ganske interessant hvordan en sånn treningshelg består av mer vin og kaker enn noe annet. I hvert fall det et par stykker ser ut til å ha mest fokus på. Det er snart ingenting som overrasker meg lenger. 5
Miranda16 Skrevet 12. juni 2016 #3277 Skrevet 12. juni 2016 (endret) Helgen er nok sponset, men for henne virker det som hun ser på det som en helt vanlig hotellweekend. Under denne helgen hadde hun virkelig sjansen til å pushe seg selv. Det er lettere når man er i større grupper med trenere. Hva var det hun kalte det, SNAP weekend? Hadde virkelig vært skikkelig flau over å holde på som en fjorten åring sammen med så mange mennesker, Dessuten ødelegger hun weekenden for andre når hun gjør narr av og forstyrrer treningen på gruppetimer. Hadde kastet henne på hue og ræva ut! Endret 12. juni 2016 av Miranda16 12
Agurk Skrevet 14. juni 2016 #3278 Skrevet 14. juni 2016 Ser på snap at hun skal kose seg (ja viktig å kose seg, vettu) med tørket frukt. Som kostholdsveileder burde hun vite at tørket frukt slett ikke er så sunt som mange later til å tro. Og ihvertfall ikke hvis man skal ned i vekt, kan like gjerne spise godteri egentlig. http://www.tv2.no/a/8118950/ 1
Gjest Keikolina Skrevet 14. juni 2016 #3279 Skrevet 14. juni 2016 Fant ut det da jeg fikk svangerskapsdiabetes, men er veldig mange som ikke vet at det ikke er så kjempesunt. Druer var vel det verste.
Miranda16 Skrevet 14. juni 2016 #3280 Skrevet 14. juni 2016 Kanskje dumt av meg å kritisere henne for at hun ikke spiser sunt lenger, fordi kan ikke huske sist hun snakket om at hun ville ned i vekt. Tror det er bevisst fra hennes side, så ingen kan arrestere henne for ikke å passe på hva hun inntar. Uansett fronter hun jo sunn livsstil og må tåle kritikk når det er mye som avviker fra det hun predikerer Hun snakket jo om bla shots i helgen og det er det myye sukker i. 2
Fremhevede innlegg