jegerenenhjørning Skrevet 7. juni 2016 #3241 Skrevet 7. juni 2016 20 timer siden, Marthe75 skrev: Dårlig form? Om du går 6 km på 45 min, så går du 7,5 km på en time, det hadde jeg ALDRI klart. Imponert, rett og slett oi! Takk! Det syntes jeg var gøy å lese! Jeg antok det var en dårlig tid, basert på det jeg ser andre skriver, og fordi jeg ikke får til å løpe.
Safiye Skrevet 7. juni 2016 #3242 Skrevet 7. juni 2016 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler kropp. - Pavilion, mod
Gjest Ellapropella Skrevet 7. juni 2016 #3243 Skrevet 7. juni 2016 7 timer siden, Hildefur skrev: Kan se ut som hun har begynt som telefonselger?🙈 Hun liker seg innenfor salg, synes det ble nevnt i denne tråden? Det er flott at hun tar grep og jobber med noe annet i tillegg til pt-timene hvis det er det som er bra for henne Er det å jobbe som telefonselger lavstatus for deg siden du bruker det ape-ikonet som holder seg for øynene? Kudos til Helene for å ta ansvar for eget liv
Gjest Lysestake Skrevet 7. juni 2016 #3244 Skrevet 7. juni 2016 16 timer siden, Miranda16 skrev: Det jeg lurer på hva slags skifte bloggen blir nå som hun slutter i jobben? Arbeidsplassen har jo vært en stor informasjonskilde ift nye trender innen trening. Dersom hun trener kunder i forhold til disse programmene, så kan hun heller ikke snakke om erfaringer rundt dette. Uansett har ikke erfaringsgrunnlaget hatt noe stort fokus på bloggen. Å forklare et treningsprogram fra A-Å kan hvem som helst gjøre. Bloggen hennes må være den mest overfladiske treningsblogg. Beklager at jeg sier det, men ingen person som ønsker å komme i bedre form, med respekt for seg selv, bruker ikke denne bloggen som inspo Må bloggen fornyes etter at hun slutter? Hvilken retning tror dere den vil ta? Dette skjønner jeg ikke. Hun jobber jo fortsatt som PT? De fleste PTer får ikke faglig påfyll på, men utenfor jobben. Jeg skjønner egentlig ikke helt hva du mener med dette innlegget. Bloggen i seg selv har jo ellers vært ganske lik sidne 2011.
Miranda16 Skrevet 7. juni 2016 #3245 Skrevet 7. juni 2016 (endret) 20 minutter siden, Lysestake skrev: Dette skjønner jeg ikke. Hun jobber jo fortsatt som PT? De fleste PTer får ikke faglig påfyll på, men utenfor jobben. Jeg skjønner egentlig ikke helt hva du mener med dette innlegget. Bloggen i seg selv har jo ellers vært ganske lik sidne 2011. Sånn jeg har forstått det, skal hun avslutte kontraktene med kundene sine. Får faglig påfyll ikke å jobbe på et treningssenter? Er man nødt til å oppdatere seg på nye "trender" og at man samarbeider med andre PTer på akkurat det området? Det er derfor jeg lurer på om bloggen vil ta enn annen retning hun vil ta nå som hun slutter? Nå har ikke jeg fulgt bloggen så lenge, så vet du sikkert bedre enn meg om det har skjedd noen endringer over tid. Endret 7. juni 2016 av Miranda16
Gjest Lysestake Skrevet 7. juni 2016 #3246 Skrevet 7. juni 2016 Hun skal jo fortsatt jobbe som PT, bare på deltid.
punkyB Skrevet 7. juni 2016 #3247 Skrevet 7. juni 2016 12 timer siden, Ellapropella skrev: Hun liker seg innenfor salg, synes det ble nevnt i denne tråden? Det er flott at hun tar grep og jobber med noe annet i tillegg til pt-timene hvis det er det som er bra for henne Er det å jobbe som telefonselger lavstatus for deg siden du bruker det ape-ikonet som holder seg for øynene? Kudos til Helene for å ta ansvar for eget liv Ja dette er jeg veldig enig med deg i. Jeg har all mulig respekt for telefonselgere fordi de må ta i mot all mulig dritt fra respektløse mennesker. Vil man ikke kjøpe noe via salg så kan man reservere seg og ellers svare høflig nei takk til de som måtte ringe en. Er man riktig person med de riktige personlige egenskapene så kan jo salg være de absolutt riktige jobben - og HD vil jeg tro kan være en sånn person. Hvis ikke har hun hverfall prøvd og det synes jeg er veldig riktig innstilling. 5
Oz- Skrevet 9. juni 2016 #3248 Skrevet 9. juni 2016 Jeg overrasker meg selv ved å skrive dette, men Kristina Andersen har et ganske spot-on innlegg som tar opp bloggere som viser seg i bikini "til tross for cellulitter og manglende six-pack" - som om noen har sagt at de ikke kan det. 9
jegerenenhjørning Skrevet 9. juni 2016 #3249 Skrevet 9. juni 2016 Noen som leste innlegget til KA og tenkte på Helene?:P 4
Marthe75 Skrevet 9. juni 2016 #3250 Skrevet 9. juni 2016 43 minutter siden, jegerenenhjørning skrev: Noen som leste innlegget til KA og tenkte på Helene?:P Tenkte ikke på andre, for å si det sånn :D 1
OppNedPåAlt Skrevet 9. juni 2016 #3251 Skrevet 9. juni 2016 3 timer siden, Oz- skrev: Jeg overrasker meg selv ved å skrive dette, men Kristina Andersen har et ganske spot-on innlegg som tar opp bloggere som viser seg i bikini "til tross for cellulitter og manglende six-pack" - som om noen har sagt at de ikke kan det. Modig sagt av KA, endelig er det noen som tør å si det! I kommentarfeltet er det ei Kristin H. G. som tydelig sikter til Helene Drage, og jeg synes KA svarer kjempebra tilbake uten å tråkke på noen tær 4
Gjest Lysestake Skrevet 9. juni 2016 #3252 Skrevet 9. juni 2016 3 timer siden, Oz- skrev: Jeg overrasker meg selv ved å skrive dette, men Kristina Andersen har et ganske spot-on innlegg som tar opp bloggere som viser seg i bikini "til tross for cellulitter og manglende six-pack" - som om noen har sagt at de ikke kan det. Haha nettopp. Hun adresserer jo problemet der det hører hjemme: I hodet på dem som tror at verden nekter dem å kle av seg og/eller gå i shorts.
Gjest gundagrynte Skrevet 9. juni 2016 #3253 Skrevet 9. juni 2016 6 minutter siden, Lysestake skrev: Haha nettopp. Hun adresserer jo problemet der det hører hjemme: I hodet på dem som tror at verden nekter dem å kle av seg og/eller gå i shorts. Og kjenner vi HD rett kommer det ett forsvarsinnlegg bigtime...overstrødd med ørten bikinibilder...fordi hun kan....
Gjest Lysestake Skrevet 9. juni 2016 #3254 Skrevet 9. juni 2016 Et øyeblikk siden, gundagrynte skrev: Og kjenner vi HD rett kommer det ett forsvarsinnlegg bigtime...overstrødd med ørten bikinibilder...fordi hun kan.... Jeg har poppet en bøtte med popcorn allerede, for her kommer det til å gå hardt for seg.
Gjest Lysestake Skrevet 9. juni 2016 #3255 Skrevet 9. juni 2016 Hun er i kommentarfeltet allerede! https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1092945554077270&id=137790739592761
Gjest gundagrynte Skrevet 9. juni 2016 #3256 Skrevet 9. juni 2016 Et øyeblikk siden, Lysestake skrev: Jeg har poppet en bøtte med popcorn allerede, for her kommer det til å gå hardt for seg. ............catfight is coming 2 a theater near you ......
Gjest gundagrynte Skrevet 9. juni 2016 #3257 Skrevet 9. juni 2016 6 minutter siden, Lysestake skrev: Hun er i kommentarfeltet allerede! https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1092945554077270&id=137790739592761 Lite å gjøre på jobben sin siden hun har tid til å kommentere..ikke bare med en liten setning.....OMG!!
OppNedPåAlt Skrevet 9. juni 2016 #3258 Skrevet 9. juni 2016 1 time siden, gundagrynte skrev: Lite å gjøre på jobben sin siden hun har tid til å kommentere..ikke bare med en liten setning.....OMG!! Oi! Kristina svarer kjempebra, mens Helene bare beviser hva Kristina sier i innlegget sitt. 8
Gjest Lysestake Skrevet 9. juni 2016 #3259 Skrevet 9. juni 2016 Jeg skjønner ikke hvorfor hun i det hele tatt går i forsvar. Hele instagrammen hennes består av dette her https://imgur.com/a/31IFp
Miranda16 Skrevet 9. juni 2016 #3260 Skrevet 9. juni 2016 (endret) Lurer på hvor hun har det fra at flere sier til henne at hun ikke kan bruke bikini et,etc fordi hun ikke er normalvektig? Så lurer jeg på med dette med nett coaching. Er dette greia hvis man ikke eier selvdisiplin? For meg virker det som en unnskyldning for å lure seg unna. Fatter og begriper ikke hvorfor hun ikke hyrer en PT på en treningssenter, da må man prestere. Det er kanskje et nederlag at en PT hyrer en PT og det kan jeg faktisk skjønne litt Endret 9. juni 2016 av Miranda16 2
Fremhevede innlegg