Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Miranda16 skrev:

Hadde jeg vært henne hadde jeg definitivt hyret et PT, ASAP, for selvdisiplin har hun ikke, Hun trenger en hånd og holde i og som kan pushe henne.

Syns hun snakker om pt'er og coacher flere ganger i mnd, jeg? Men så hører vi aldri noe mer om den ene før hun skriver at hun har skaffet seg ny.

Hadde hun hatt litt kontinuitet i det hun gjør så hadde både overvekt og tankekjør forsvunnet sakte men sikkert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at.. man kan ikke være FOR glad i kroppen sin om man skal gå ned i vekt, da funker det liksom ikke helt. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også hun har gitt helt opp å bli normalvektig. 

Ser noen har spurt på ene innlegget hva hun mener når hun tyr til "raske og lettvinte" løsninger, lurer på om hun svarer. Og alle disse vanskelige avgjørelsene hun snakker om skal tas. Hun må da skjønne at folk begynner å spekulere når hun kun sier A, men ikke B.

Har hun sluttet som spinninginstruktør?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men..hun skriver i kommentarfeltet hele tiden at hun går ned i vekt hver uke:vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig å si at hun ikke vil skrive om privatlivet sitt, men så legger hun ut gråtevideo på snap???? Når folk lurer på hva som skjer, så bare "neeeei, det er privat". Kaller ikke det hun driver med for å skille de to tingene, hun liksom bare fyrer under hele tiden så folk skal engasjere seg. Sikker for å gjøre seg interessant for leserne. Omtrent som de som skriver på facebook "trist i dag...." bare for at folk skal hive seg over å spørre  hva som står på:scorpis:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte
30 minutter siden, Butternut skrev:

Men..hun skriver i kommentarfeltet hele tiden at hun går ned i vekt hver uke:vetikke:

Samtidig sier hun at hun ikke veier seg...at hun ikke vil være tallfiksert hva vekt angår...ehhh...????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Butternut skrev:

Men..hun skriver i kommentarfeltet hele tiden at hun går ned i vekt hver uke:vetikke:

Jeg går også ned i vekt hver uke, og går OPP igjen hver helg😢 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.05.2016 at 5.28, MarianneE skrev:

Hmm.... Som nevnt tidligere er jeg stor og I HD størrelsen. Men nå har jeg hatt en PT I tre mnd og trener 3 ganger I uka  (4 om jeg er superflink). Dette begynner å sette spor på kroppen, jeg går ned I vekt og blir sterkere. 

Leser ikke så mye bloggen hennes for den virker demotiverende på meg. Dessuten så forstår jeg ikke dette tankekjøret hennes, skal du ned I vekt så spiser du mindre, kutter ned på unødvendige ting og dytte I munnen og heller sparer det til f.eks lørdagskveld. Jeg elsker cola og sjokolade men den kosen tar jeg en gang I uka, og skulle jeg få lyst på noe godt ellers I uka... så lager jeg en smoothie av yoghurt og frukt og bær, eller... Egentlig så har søtsuget gitt seg så denne trangen til å trykke I meg noe har gitt seg. Også er det jo sånn at har du kontroll på kosten og inntaket så tåler man fint å kose seg LITT uten at det gjør utslag på noe som helst, og uten at man føler for å måtte rettferdiggjøre det.

Poenget mitt er at jeg er glad jeg har en dyktig PT og selvinnsikt nok til å gå ned I vekt. Det er enkelt: Mindre inn I munnen og mer bevegelse. Det er faktisk ikke verre enn det og krever herller ikke så mye tankegang, med mindre man overtenker og ødelegger for seg selv. 

Så fint for deg at du går ned i vekt da

Jeg har gjort det samme som det men gått ned 0 kg... Kroppene våres reagerer ulikt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Endaen
6 timer siden, Orly skrev:

Så fint for deg at du går ned i vekt da

Jeg har gjort det samme som det men gått ned 0 kg... Kroppene våres reagerer ulikt. 

Selvfølgelig reagerer ikke kroppene deres ulikt! Hvis du ikke har en sykdom av noe slag betyr det at du ikke har gjort det samme. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lysestake

Helene har kommet med et langt tilsvar til et av innleggene mine. Morsomt at hun tok seg tid til å

svare på det, og interessant at hun tar det til seg. Er jo en av de tingene jeg har synes vært merkeligst med måten hun har holdt på. Hun skriver ikke at det kommer fra Kvinneguiden da. Ingen legitim kritikk derfra 💩

http://www.helenedrage.no/2016/05/20/acceptance-og-iskalde-forretningsstrategier/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lysestake skrev:

Helene har kommet med et langt tilsvar til et av innleggene mine. Morsomt at hun tok seg tid til å

svare på det, og interessant at hun tar det til seg. Er jo en av de tingene jeg har synes vært merkeligst med måten hun har holdt på. Hun skriver ikke at det kommer fra Kvinneguiden da. Ingen legitim kritikk derfra 💩

http://www.helenedrage.no/2016/05/20/acceptance-og-iskalde-forretningsstrategier/

Fascinerende at hun ikke nevner at hun faktisk var nevnt med navn. Kanskje hun bare har sett hva Camilla (fitnok) svarte og ikke har lest ditt innlegg. Camilla sensurerte Helene sitt navn i sitt innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.5.2016 at 16.00, Miranda16 skrev:

Så bra! Det du gjør nå krever mot og selvdisiplin. Jeg heier på deg! Det hadde vært veldig gøy å høre hvordan det går med deg fremover, så gi oss små oppdateringer.

Jeg skribler oppdateringer I dagbok under Generell Dagbok og Anekdotene del 2. Synes ikke denne tråden er rett plass og skrive (mer) om meg selv. ☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for kommentarer om kropp iht. retningslinjene for Rampelyset:

"Kommentarer om kropp kan være sykeliggjørende, både for personen det gjelder og andre som leser det. Derfor gjelder regelen både positive kommentarer og negative kommentarer: «XX så jammen tjukk ut i den kjolen» og «Se så tynn XX er blitt» er eksempler."

Minner også om at man skal lenke til blogg hvis man diskutere fakta/informasjon derfra. Hvis man ikke er helt sikker på om det sto eller ikke vil dette bli ryddet som spekulasjoner dersom det kan være til skade for omtalte.

Phaedra,adm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, MarianneE skrev:

Jeg skribler oppdateringer I dagbok under Generell Dagbok og Anekdotene del 2. Synes ikke denne tråden er rett plass og skrive (mer) om meg selv. ☺

Skal følge med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne slippe å se en rumpe i kameraets fokus, uavhengig av hvem sin.
Det samme gjelder bryst og kløft, halvåpen munn, og tilgjort thigh gap.

Tilfeldig kan man ikke noe for, men bevisst midt i glaninga - nei takk. Ikke så lenge det samme fokuset ikke kan dreie seg like tilforlatelig om føtter, panne, eller albuen. "Sjekk albuen min, 'a ;-))

Tilføyer at det å fokusere på en kroppsdel, enten den er stor eller liten, fin eller stygg, bare bidrar til kroppsfokus og differensieringen mellom body shaming og body praising. Det holder lenge med "body" uten suffiks.

Endret av Cornucopia
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen som hun repeterer seg om cellulitter. De fleste har vel fått med seg at hun har det og er stolt av det. Get on with the program! Finn på noe nytt plz

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde henne på snapchat EN dag så ble det too much.  Men, det er mulig det er jeg som har lav toleranse...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til at hun tilbringer fryktelig mye tid "borte fra jobb" og liggende i senga, det er alltid sykdom eller skader eller migrene som gjør at hun ikke kan på jobb, sånn uten å spekulere noe videre :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring og hets samt svar.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...