Agurk Skrevet 1. april 2016 #2701 Skrevet 1. april 2016 (endret) Skjønner ikke hvorfor hun deler sprekkene sine på snap 1 (!) dag etter diettstart, det er jo så utrolig flaut Uansett så beviste hun nok en gang at diett IKKE funker for henne. Må være trasig å feile gang på gang, år etter år. Hun må tenke nytt, håper hun får den hjelpen hun trenger snart. Virker utrolig slitsomt å leve slik hun gjør.... Endret 1. april 2016 av Agurk 10
MiniMjau Skrevet 1. april 2016 #2702 Skrevet 1. april 2016 Er det ny diett igjen? Hv slags regime er det nå?? 1
Gjest hulderjenta Skrevet 1. april 2016 #2703 Skrevet 1. april 2016 Kan jo hende det er en aprilsnarr, ettersom de fleste vil gå på den.
Gjest gundagrynte Skrevet 1. april 2016 #2704 Skrevet 1. april 2016 1 time siden, hulderjenta skrev: Kan jo hende det er en aprilsnarr, ettersom de fleste vil gå på den. Kanskje ikke så rart at de fleste går på den...det er ny diett stadig vekk sååå.....med dertil tilhørende sprekker....
Gjest Lysestake Skrevet 5. april 2016 #2705 Skrevet 5. april 2016 Hun klarte jo å gå nesten to dager på diett før hun sprakk, det er da noe. Ser også hun lanserer sitt nye treningsprogram "Beastmode 2.0." nå. Eller "Silje Mariela-treningsopplegg med nytt navn" som det også kunne hett. Er så likt flere av oppleggene til Silje Mariela at det nesten er pinlig. Det gjelder for øvrig intervalltreningen hennes også. De har jo vært samarbeidspartnere tidligere der Helene har vært mailsupport for Silje osv. så det er jo ikke sikkert hun gjør det med vilje, men likevel. Lurer virkelig hvem som med åpne øyne bestemmer seg for å BETALE FOR et klipp-og-lim-program med helt vanlige øvelser i 3x12 repetisjoner.
Miranda16 Skrevet 5. april 2016 #2706 Skrevet 5. april 2016 (endret) Synes ikke det er så rart et nederlag blir til en dominoeffekt. Det er ikke noe unaturlig at når man opplever nederlag at det går på følelsene løs og da er det lett for henne og ty til mat som trøst Avhengighetsproblemer kan være veldig vanskelig for andre å forstå, fordi det for andre kan være en ulogisk tankegang. En ting er disse mindre delmålene som hun ikke klare rå fullføre, men kan ikke forestille meg hvordan den følelsen om å ha jobbet så hardt for å gå ned nesten 60 kg og så gå opp 20+. Tror jeg hadde blir deprimert selv. Når hun ikke klarer å nå små delmål, da skjønner man jo at hun sliter og ikke har det godt med seg selv. Endret 5. april 2016 av Miranda16 1
Gjest gundagrynte Skrevet 5. april 2016 #2707 Skrevet 5. april 2016 1 time siden, Miranda16 skrev: Synes ikke det er så rart et nederlag blir til en dominoeffekt. Det er ikke noe unaturlig at når man opplever nederlag at det går på følelsene løs og da er det lett for henne og ty til mat som trøst Avhengighetsproblemer kan være veldig vanskelig for andre å forstå, fordi det for andre kan være en ulogisk tankegang. En ting er disse mindre delmålene som hun ikke klare rå fullføre, men kan ikke forestille meg hvordan den følelsen om å ha jobbet så hardt for å gå ned nesten 60 kg og så gå opp 20+. Tror jeg hadde blir deprimert selv. Når hun ikke klarer å nå små delmål, da skjønner man jo at hun sliter og ikke har det godt med seg selv. Men hvorfor da alle disse ukentlige innleggene om å være fornøyd med seg selv slik hun skriver at hun er? At man ikke engang klarer 3 dager på en diett..les sprekker etter 2 dager...det sier mye om viljen..Hvor dedikert er hun innerst inne? Er det spill for galleriet eller spill for å få kunder?
Miranda16 Skrevet 5. april 2016 #2708 Skrevet 5. april 2016 (endret) 1 time siden, gundagrynte skrev: Men hvorfor da alle disse ukentlige innleggene om å være fornøyd med seg selv slik hun skriver at hun er? At man ikke engang klarer 3 dager på en diett..les sprekker etter 2 dager...det sier mye om viljen..Hvor dedikert er hun innerst inne? Er det spill for galleriet eller spill for å få kunder? Det er nok at hun manipulerer hjernen sin til å tro at man har kontroll og skal nå målene. Det er en konstant tankegang, og en automatisk forsvarsmekanisme.. Jeg tror ikke det i det hele tatt er bra for henne å eksponere sin egen problematikk nederlag på sosiale medier. Da man blir i tillegg minnet på hver eneste dag at man mislykkes gang på gang på gang fordi alle andre ser at resultatene uteblir. Jeg tror ikke hun har sjans til å gjennvinne kontroll om hun fortsetter bloggingen. Jeg har forsvart Helene mange ganger fordi de som ikke har opplevd avhengighet på kroppen ikke vet hva de snakker om. Logikk for utenforstående er ikke for dem som sliter med avhengighet alltid logisk. Vi kan komme med råd til krampa tar oss uten at det er til hjelp for den det gjelder. Endret 5. april 2016 av Miranda16 2
Gjest gundagrynte Skrevet 5. april 2016 #2709 Skrevet 5. april 2016 18 minutter siden, Miranda16 skrev: Det er nok at hun manipulerer hjernen sin til å tro at man har kontroll og skal nå målene. Det er en konstant tankegang, og en automatisk forsvarsmekanisme.. Jeg tror ikke det i det hele tatt er bra for henne å eksponere sin egen problematikk nederlag på sosiale medier. Da man blir i tillegg minnet på hver eneste dag at man mislykkes gang på gang på gang fordi alle andre ser at resultatene uteblir. Jeg tror ikke hun har sjans til å gjennvinne kontroll om hun fortsetter bloggingen. Jeg har forsvart Helene mange ganger fordi de som ikke har opplevd avhengighet på kroppen ikke vet hva de snakker om. Logikk for utenforstående er ikke for dem som sliter med avhengighet alltid logisk. Vi kan komme med råd til krampa tar oss uten at det er til hjelp for den det gjelder. Jeg vet ALT om avhengighet..men jeg vet også at det er bare èn ting som kan hjelpe. Nemlig en terapeut med akkurat dèt som ekspertise. Hun har i perioder gått til en terapeut men det virker som det ikke hjelper. For hun gjør det samme om igjen og om igjen..noe hun har gjort nå i over 5 år. Når man da i tillegg innbiller seg at man kan hjelpe andre med samme problematikk er det noe man ikke har forstått; jeg siterer Dr Pihl: ...........You can`t give what you don`t have............Det blir som at jeg skal få andre til å slutte å røyke dersom jeg sitter med røyken i hånden...
Miranda16 Skrevet 5. april 2016 #2710 Skrevet 5. april 2016 3 timer siden, gundagrynte skrev: Jeg vet ALT om avhengighet..men jeg vet også at det er bare èn ting som kan hjelpe. Nemlig en terapeut med akkurat dèt som ekspertise. Hun har i perioder gått til en terapeut men det virker som det ikke hjelper. For hun gjør det samme om igjen og om igjen..noe hun har gjort nå i over 5 år. Når man da i tillegg innbiller seg at man kan hjelpe andre med samme problematikk er det noe man ikke har forstått; jeg siterer Dr Pihl: ...........You can`t give what you don`t have............Det blir som at jeg skal få andre til å slutte å røyke dersom jeg sitter med røyken i hånden... Da vet du også at hvis man ikke vil hjelpes eller få kontroll over avhengigheten så er det ingenting andre kan gjøre? Hun vil det ikke nok derfor mislykkes hun gang på gang på gang 1
Gjest gundagrynte Skrevet 5. april 2016 #2711 Skrevet 5. april 2016 13 minutter siden, Miranda16 skrev: Da vet du også at hvis man ikke vil hjelpes eller få kontroll over avhengigheten så er det ingenting andre kan gjøre? Hun vil det ikke nok derfor mislykkes hun gang på gang på gang Absolutt. Men det må også være lov å diskutere det faktum at hun vil hjelpe andre..selv når hun ikke klarer/ønsker/vil ta tak i egne problemer.
Gjest gundagrynte Skrevet 5. april 2016 #2712 Skrevet 5. april 2016 (endret) 14 minutter siden, gundagrynte skrev: Endret 5. april 2016 av gundagrynte
Nordvesta Skrevet 6. april 2016 #2713 Skrevet 6. april 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring og brukerdebatt, samt svar til alt dette Nordvesta, mod.
Miranda16 Skrevet 10. april 2016 #2714 Skrevet 10. april 2016 (endret) Veldig koselig at hun kommer sammen med venninner, men å innta alkohol ødelegger jo hele dietten fordi det er utrolig mye kalorier i det! Går jo an å gå ut, uten å drkke Endret 10. april 2016 av Miranda16 3
Gjest Endaen Skrevet 10. april 2016 #2715 Skrevet 10. april 2016 3 timer siden, Miranda16 skrev: Veldig koselig at hun kommer sammen med venninner, men å innta alkohol ødelegger jo hele dietten fordi det er utrolig mye kalorier i det! Går jo an å gå ut, uten å drkke "Dietten"
Miranda16 Skrevet 10. april 2016 #2716 Skrevet 10. april 2016 Skal ikke hun løpe 10 kilometerne i vår?
Gjest Endaen Skrevet 10. april 2016 #2717 Skrevet 10. april 2016 1 time siden, Miranda16 skrev: Skal ikke hun løpe 10 kilometerne i vår? tror ikke det heller, nei! ikke hørt om det på lenge. så lei av alle innfall og unnskyldninger derfra. hun burde ta seg en pause fra blogging og få skikkelig fokus. eller: jeg burde slutte å lese den, irriterer meg jo bare mer og mer over dama.
Cavatina Skrevet 10. april 2016 #2718 Skrevet 10. april 2016 Å kose seg med venninner og alkohol en gang iblant er ikke problemet her. Problemet er alt det andre HD koser seg med hver eneste dag, diett eller ei. Hadde hun holdt seg til diett ellers i uken, gjerne noen uker i strekk først, ville ikke en enkel jentekveld ha vært et stort avvik i forhold til målet. Det HD driver med ellers i uka, derimot er jo nettopp det som setter en stopper for målet hun har satt seg. Med mindre målet er å opprettholde status quo. 6
Butternut Skrevet 10. april 2016 #2719 Skrevet 10. april 2016 (endret) Jeg aner ikke hvorfor, men jeg har alltid trodd at hun er minst 175 cm høy.. Mulig det er måten hun tar bildene på. Ellers er jeg også spent på å høre mer om 10KM hun skulle løpe i vår/sommer. Endret 10. april 2016 av Butternut
Fortunatus Skrevet 10. april 2016 #2720 Skrevet 10. april 2016 Og en ting er jo alkohol, men å tillegg drikke vin med 32 g sukker per liter kan jo ikke være diettvennlig. På meg som fremstår denne dietten litt for knallhard hvis man ikke greier 2 uker uten å sprekke. Hvis ikke pten greier å holde dietten, hvordan skal vanlige folk følge den. 1
Fremhevede innlegg