Gå til innhold

Helene Drage

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 16.1.2019 den 9.05, skruf skrev:

Nå har jeg lest artikkelen, og HD er hverken naken eller viser mye hud. Hun har på seg ei sort bukse og en sort overdel med korte ermer (ikke for korte, overdelen er heller ikke noe særlig utringet. Null kløft. 

HD uttaler heller ikke at hjernen hennes får orgasme, ordet hjerneorgasme blir brukt for å forklare begrepet ASMR av artikkelforfatteren. 

Artikkelen er heller ikke en artikkel om HD alene, det er skrevet om to kvinner i artikkelen. Artikkelen omhandler begrepet ASMR, ikke om HD. Hun blir brukt som ett av to eksempler. 

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=ASMR

Så, anbefaler å faktisk holde seg til fakta og lese før man går bananas og hiver seg på hylekoret om nakenhet. 

Hun ligger halvnaken liksom, seriøst??? I bukse og tskjorte uten utringning og uten kløft. 

Her har jeg kommentert hva artikkelen handler om 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria
På 16.1.2019 den 9.05, skruf skrev:

Nå har jeg lest artikkelen, og HD er hverken naken eller viser mye hud. Hun har på seg ei sort bukse og en sort overdel med korte ermer (ikke for korte, overdelen er heller ikke noe særlig utringet. Null kløft. 

HD uttaler heller ikke at hjernen hennes får orgasme, ordet hjerneorgasme blir brukt for å forklare begrepet ASMR av artikkelforfatteren. 

Artikkelen er heller ikke en artikkel om HD alene, det er skrevet om to kvinner i artikkelen. Artikkelen omhandler begrepet ASMR, ikke om HD. Hun blir brukt som ett av to eksempler. 

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=ASMR

Så, anbefaler å faktisk holde seg til fakta og lese før man går bananas og hiver seg på hylekoret om nakenhet. 

Hun ligger halvnaken liksom, seriøst??? I bukse og tskjorte uten utringning og uten kløft. 

Jeg kunne ikke vere mer enig med deg og jeg har lest artikkelen jeg også men desverre er det noen som må tolke Helene Drage negativt på alt hun sier og gjør. Hun lå ikke halv naken som dem hyler om her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på at på instagram ligger det et bilde av "dagens treningsøkt". Og på snap ligger det et bilde av håret hennes med fletter. Det er vel ikke mulig å få så mye ettervekst på noen timer? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
14 minutter siden, Gardina skrev:

Jeg reagerer på at på instagram ligger det et bilde av "dagens treningsøkt". Og på snap ligger det et bilde av håret hennes med fletter. Det er vel ikke mulig å få så mye ettervekst på noen timer? 

Latterilig og iritere seg over det og det er ufint og gå etter og komentere utseendet hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Carina Maria skrev:

Latterilig og iritere seg over det og det er ufint og gå etter og komentere utseendet hennes. 

Dette er da ikke å snakke negativt om utseende hennes. Det var en kommentar, spørsmål om når bildene er tatt

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Miranda16 skrev:

Dette er da ikke å snakke negativt om utseende hennes. Det var en kommentar, spørsmål om når bildene er tatt

Jepp, det var det jeg mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Miranda16 skrev:

Hår har med utseende til en person og komentere etter vekst på håret til enpereson er og komentere utseendet. Jeg forstår ikke hva greia er og komentere alt Helene Drage gjør og sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, Gardina skrev:

Jepp, det var det jeg mente.

Hår har med utseende og gjøre til oss mennesker og komentere etter veksten er og komentere utseende. Vill du gått bort til noen du ikke kjente på gaten og sakt noe om etter veksten men fordi Helene Drage er en offentlig person har man liksom rett til og gjøre.

Kritikk av utseende er ikke greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Carina Maria skrev:

Hår har med utseende til en person og komentere etter vekst på håret til enpereson er og komentere utseendet. Jeg forstår ikke hva greia er og komentere alt Helene Drage gjør og sier. 

Å snakke om ettervekst i denne sammenhengen er ikke nedlatende. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Hår har med utseende og gjøre til oss mennesker og komentere etter veksten er og komentere utseende. Vill du gått bort til noen du ikke kjente på gaten og sakt noe om etter veksten men fordi Helene Drage er en offentlig person har man liksom rett til og gjøre.

Kritikk av utseende er ikke greit. 

Hun sier jo bare at det er rart hun har utvekst på ene bildet men ikke på andre om begge er fra i dag. Altså virker det ikke sannsynlig at instbildet er fra i dag.  

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, arnoyb skrev:

Hun sier jo bare at det er rart hun har utvekst på ene bildet men ikke på andre om begge er fra i dag. Altså virker det ikke sannsynlig at instbildet er fra i dag.  

Har det noe og si når bildet er tatt? Mye rart en skal bry seg om og flise spikke på Helene Drage. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt for bloggere å ta en haug med bilder til blogger og Instagram og så dele bildene litt nå og da fremover

Skal godt gjøres å rekke å ta photoshoots hver eneste dag

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Wenda skrev:

Det er helt normalt for bloggere å ta en haug med bilder til blogger og Instagram og så dele bildene litt nå og da fremover

Skal godt gjøres å rekke å ta photoshoots hver eneste dag

Nettopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser nå ut som om det ikke er like mye ettervekst på håret fremme som under synes jeg. Hvis man ser på flettene så er håret veldig rosa helt opp fremst på håret,mot pannen. 

Ja, dette var veldig dårlig forklart, jeg vet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carina Maria
27 minutter siden, Hei2016-2 skrev:

Hur många gånger måste hon skriva ”rett og slett”...? 

Det er ikke noe og bry seg om 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Hei2016-2 skrev:

Hur många gånger måste hon skriva ”rett og slett”...? 

Veldig gjentagende til tider ja men sånn er det vel bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Carina Maria skrev:

Det er ikke noe og bry seg om 😊

Alle kan kommentere hva de vil og du bestemmer ikke hva man skal bry seg om😊

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...