Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, avsporinger og svar til dette.

Kragebein, mod

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser hun har lagt ut bilde av håret på insta. Er det bare meg, eller ser det virkelig ødlagt ut? Er jo ikke noe livstegn i det 🙄 Tørt og slitt 😳

Skrevet
12 minutter siden, Rosasko skrev:

Ser hun har lagt ut bilde av håret på insta. Er det bare meg, eller ser det virkelig ødlagt ut? Er jo ikke noe livstegn i det 🙄 Tørt og slitt 😳

Uten å ha sett det siste bilde så tror jeg nok du ser rett...hun har jo bleket og farget gudene vet hvor mange ganger siden jeg begynte å følge henne for bare noen få uker siden :ler:

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Rosasko skrev:

Nå er det bildet tatt når hun kommer rett fra frisøren, så det ser helt ok ut, men når hun skal begynne å style det selv så blir det en annen sak. Det er bare å bla tilbake å se hvor slitt og livløst det ser ut

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, moreno skrev:

Gud bedre så mye pupp på snap. 

Jammen da er jo alt som det pleier å være :fnise:

Skrevet
21 timer siden, moreno skrev:

Gud bedre så mye pupp på snap. 

Den der med butikkmannen som ikke klarte å se henne i øyene var pinlig!! Jeg har også store pupper og er overvektig, og å gå uten bh er uaktuelt! Ingen vil se de jura henge og slenge! Han ble ikke tent, Helene, han synes det var dødskleint!!

• Liker 40
Skrevet

Altså, er det ikke greit i butikken, så er det ikke greit på en offentlig snapprofil heller. Jeg D.Ø.R av alle disse puppegreiene hennes! :sprettoy:

• Liker 11
Skrevet

Helene har flere ganger skrevet om oppmerksomheten hun får. Alle stirret på henne når hun tok t-banen i fargerike tights. Hun har fått mange blikk med rosa/lilla hår. Og nå klarer ikke butikkarbeider å se henne i øynene.

Folk blir ikke så satt ut av tights, pupper eller hår. Det er kun egen opplevelse.

• Liker 19
Skrevet

*..selv om jeg på mange måter har blitt talskvinne for overvektige*...Iflg seg selv vel og merke! Selvtillit er en fin ting...det er bakkekontakt også.

Skrevet

veldig bra frontfigur for undertøyskjeden når hun går mer uten BH enn med.. 

• Liker 27
Skrevet
12 timer siden, Basilen skrev:

veldig bra frontfigur for undertøyskjeden når hun går mer uten BH enn med.. 

Ja, hun burde jo gå med BH konstant. Sove med BH også. 

Eh ja.

Eller hun burde kanskje gå med og flashe BHen hele tiden? Da hadde det vel blitt null misnøye.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, neiognei skrev:

Ja, hun burde jo gå med BH konstant. Sove med BH også. 

Eh ja.

Eller hun burde kanskje gå med og flashe BHen hele tiden? Da hadde det vel blitt null misnøye.

Skjønner ikke om du prøver å være ironisk her? Jeg har lest og sett mer omtale av pupp uten bh, enn med siden hun ble ambassadør eller hva man nå kaller seg

• Liker 6
Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner og diskusjon av kropp.

Bond, adm

Skrevet
Et øyeblikk siden, Birdo skrev:

Det var du ikke.

Hehe, jo det var jeg nok skjønner du :)

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Beatbox skrev:

Hun vil ikke ha fokus på vekt sier hun..men reklamerer jo i hytt og pine med -60 kg..så fokus på vekt har hun så absolutt!

Bare tull og tøv. Hun vil veldig gjerne bli slank og flott hun også. Noe annet er bare tull. Å påstå hun trener for helsen's skyld er ren løgn, da hun absolutt ikke er sunn. Hun er helseskadelig overvektig og for meg ser det ikke ut som hun gjør noe med det. Bare det samme snakket måned etter måned. Gjør noe, slutt å prat og skryt, just do it.... ;) eller??

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror at de fleste av oss ville hatt lettere for å akseptere at Helene var fornøyd men jobber mot en mer helsemessig vekt om hun ikke hele tiden skulle fortelle det. Jeg opplever at nesten alle innleggene hun skriver inneholder referanser til hvor viktig det er for henne at folk elsker seg selv. At hun har det så mye bedre enn før og eeeeelsker kroppen sin. At alle andre er slemme og skriver slemme ting og det er slemt. Alt dette er jo ok. Men man kommer ingen vei når alle inleggene handler om dette.

Når innleggene ikke handler om det overstående habdler det om at hun har lagt planer. Laget en strategi osv. Men disse deles sjelden med leseren. Det er jo ibgen utdanning for den jevne leser å få opplyst at hun har lagt en plan. Hun hadde jo en periode med disse tabatta intervallene som hun delte. Det var greie økter som gjorde at man som leser fikk utbytte av lesingen sin.

Kortere oppsummert enn utbroderingen ovenfor; om hun gjennom ord og handling hadde vist at hun likte seg selv hadde det skapt en mye triveligere og troverdig atmosfære rundt bloggen hennes.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Eg forstår det siste innlegget hennar der ho snakkar om vektoppgangen at ho er frustrert over kor mykje ein fokuserer på vekta hennar. Men eg er fascinert over at ho tilsynelatande ikkje skjønnar at vi er ikkje er bergteke av at ho har gått ned i vekt jamt og trutt når ho til samme tid har gått opp igjen kiloene fleire ganger. Det går ikkje an å selje ein vellukka vektnedgangsprosess og ein vektoppgang SAMSTUNDES. 

Ho hadde ein artikkel i Fitnessbloggen der ho fortalte at ho hadde gått opp igjen om lag 20 kilo av dei ho gjekk ned. No er det "ein stad mellom 25-30 kg". Eg veit ikkje korleis ein skal rekne for å få det til å bli å gå ned jamt og trutt, det finnes ingen matte eg kan iallfall. 

Endret av Navios
Skrevet

Det er liksom alltid..NOE. Hele tiden, omtrent hver dag. Vanskelig, tungt, uhell, ting gikk ikke som planlagt, tankekjør, syk, orker ikke, nye planer, nye mål, skal klare-bare se... men.. 

• Liker 12
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring, diskusjon om kropp og svar til dette.

ninuska_, adm

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...