Gå til innhold

Helene Drage

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

tviler i og for seg ikke på at hun på ett tidspunkt gikk ned 60 kg, dvs veide 80, men tviler enda mindre på at hun har gått opp 30 kg igjen.. så å servere på riksdekkende tv at man har gått ned 60 kg i presens uten å antyde at det går opp og ned er jo som mange sier her veldig drøyt og provoserende. Det er mitt hovedsakelige problem med H.D. Dette fordi hun markedsfører seg og selger en tjeneste på akkurat denne såkalte bragden og det er kynisk og misvisende. Om man har gått ned i vekt, men pakket det på seg igjen like raskt er faktisk seieren ganske tapt. Innrømm den åpenbare motgangen og så kan vi snakke om en ærlig og åpen blogger som faktisk skriver om det hun pretenderer å gjøre, nemlig realityen i egen og mange andres kamp mot vekta.

Endret av SansaS
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempebra? Når man vet at det ble servert opptil flere løgner....vel.....

Hahaha, jeg visste du kom til å bli provosert av kommentaren min. Dobbelhet og løgn er det eneste du tar opp igjen gang på gang angående Helene. Jeg har fått det med meg nå.

Jeg synes det var en flott reportasje med et viktig budskap. Det er flott av henne å prate om det på TV, og uansett startvekt så er det en viktig sak å ta opp. Hun er ei flott jente, utrolig pent ansikt og hun ser fresh ut selv om hun er overvektig. Er nesten så en skulle tro hun hadde det bra! Som det påpekes i tråden her så er det henne selv det går mest utover at hun opererer med ulike startvekter. Hun har jo også skrevet nå at hun legger slankefokuset på hyllen for heller å fokusere på konkrete treningsmål. Synes det er kjempeflott at en som er overvektig kan vise at det ikke utelukkende handler om kg, men om helse og velvære. Å føle seg vel i egen kropp og være fornøyd med det den presterer heller enn å fokusere på kg og cm. Det viktigste for kundene til Helene vil jeg tro er formidlingsevnen hennes, kunnskapen hennes og hvor bra hun motiverer kunden. Et av treningsmålene mine for 2015 er løfte XXXkg i markløft, og jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva PTen min løfter. Jeg er sterkere enn henne i flere øvelser, synes du jeg burde finne meg en ny PT nå?

Frisøren min har forresten kort blått og lilla hår, burde jeg styre unna? Eller tror du hun har kompetansen til å klippe mitt lange mørke hår og gi meg produktråd? Jeg stoler på det siste. Det vil si, jeg vet hun er dyktig fordi jeg er strålende fornøyd med håret mitt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Hahaha, jeg visste du kom til å bli provosert av kommentaren min. Dobbelhet og løgn er det eneste du tar opp igjen gang på gang angående Helene. Jeg har fått det med meg nå.

Jeg synes det var en flott reportasje med et viktig budskap. Det er flott av henne å prate om det på TV, og uansett startvekt så er det en viktig sak å ta opp. Hun er ei flott jente, utrolig pent ansikt og hun ser fresh ut selv om hun er overvektig. Er nesten så en skulle tro hun hadde det bra! Som det påpekes i tråden her så er det henne selv det går mest utover at hun opererer med ulike startvekter. Hun har jo også skrevet nå at hun legger slankefokuset på hyllen for heller å fokusere på konkrete treningsmål. Synes det er kjempeflott at en som er overvektig kan vise at det ikke utelukkende handler om kg, men om helse og velvære. Å føle seg vel i egen kropp og være fornøyd med det den presterer heller enn å fokusere på kg og cm. Det viktigste for kundene til Helene vil jeg tro er formidlingsevnen hennes, kunnskapen hennes og hvor bra hun motiverer kunden. Et av treningsmålene mine for 2015 er løfte XXXkg i markløft, og jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva PTen min løfter. Jeg er sterkere enn henne i flere øvelser, synes du jeg burde finne meg en ny PT nå?

Frisøren min har forresten kort blått og lilla hår, burde jeg styre unna? Eller tror du hun har kompetansen til å klippe mitt lange mørke hår og gi meg produktråd? Jeg stoler på det siste. Det vil si, jeg vet hun er dyktig fordi jeg er strålende fornøyd med håret mitt :)

..og det du ville med denne kommentaren var å provosere litt til? Sikkert, men nei..jeg biter ikke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke stuntene hun har gjort i det siste har påvirket bloggen noe positivt. Hun et as we speak på 43. plass på blogglisten. Og rykker stadig nedover.

Når andre bloggere får oppslag i ei avis, så rykker de rett opp på 1.plass(eksempelvis styleconnection, sophie Elise o. l)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har er dette snakket om en tidligere blogg? Henger ikke helt med.

Endret av sara90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er navnet hennes ekte? Tenker på dette "Drage Sommer", jeg har aldri hørt noe lignende før.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Er navnet hennes ekte? Tenker på dette "Drage Sommer", jeg har aldri hørt noe lignende før.. :vetikke:

Det er ekte. Hun har fått registrert navnet Drage hos Folkeregisteret og Sommer er mannens etternavn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Hun ida er jo ikke helt god hun heller... Hun klikket helt når hun ble kastet ut av gruppen xD

Kanskje ikke så rart når det skjedde på den måten det gjorde og årsaken til hvorfor hun ble kastet ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva synes du om å få kostholdsråd og veiledning fra en PT som selv er spiseforstyrret og som lyver om sin egen livsstil og vektnedgang??

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva synes du om å få kostholdsråd og veiledning fra en PT som selv er spiseforstyrret og som lyver om sin egen livsstil og vektnedgang??

Poenget var vel at mennesker fint kan være en kløpper i et yrke uten at det på noen som helst måte må gjenspeiles i deres egen person. Det at Helene er blitt tatt i løgn og kanskje ikke fremstår spesielt selvbevisst på bloggen, betyr jo ikke at hun kommer til å overføre dette på sine egne kunder. Jeg forstår forøvrig at det kan være med på å svekke troverdighet, men det sier jo ikke noe som helst om kompetansen hun er i besittelse av. Det er vel sikkert en kjent sak for flere at det er enklere å hjelpe andre enn å hjelpe seg selv, det er ihvertfall min egen erfaring. Det er også et viktig poeng at PT-kunder ikke er en homogen gruppe som motiveres av nøyaktig de samme tingene.

Sånn ellers er jeg drittlei av at folk tror de kan kurere kroppshysteri med enda mer kropp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge vedkommende kan hjelpe meg å må mine mål så spiller det ingen rolle for min del. Jeg har et veldig godt forhold til min egen PT, men hun deler ikke akkurat sine innerste tanker og sine daglige rutiner med meg. Ikke forventer jeg det heller i et PT-kundeforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Sånn ellers er jeg drittlei av at folk tror de kan kurere kroppshysteri med enda mer kropp.

Å jeg er så lei av det selv. Mitt problem er ikke om en rumpe eller noen lår er spretne og fri for cellullitter eller ikke, mitt problem er at jeg får dem dyttet opp i ansiktet HELE TIDEN.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gundagrynte

Å jeg er så lei av det selv. Mitt problem er ikke om en rumpe eller noen lår er spretne og fri for cellullitter eller ikke, mitt problem er at jeg får dem dyttet opp i ansiktet HELE TIDEN.

:helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå også som blogger for Kamille altså.Er jo ganske ironisk dette.Personen som kom med den cellulitt-kommentaren (som jeg absolutt ikke er noen tilhenger av) har jo gjort Helene Drage en kjempetjeneste.Nå får hun jo enda mer pr,sympati og oppmerksomhet,og mange sluker alt hun sier rått siden de ikke kjenner til bloggen og det faktum at hun kan være ganske frekk mot andre selv også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...