Gå til innhold

Gift mann som blir sur fordi jeg er avvisende


JenniferA

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Arabella skrev:

Man har vel gjerne ikke sex med sine uvenner? :fnise:

Vet ikke helt hva du mente her, men poenget er at det ikke er feil å skrive "platonisk vennskap" all den tid man kan ha et vennskapelig forhold til en person man har jevnlig samleie med.

Anonymkode: b6d4c...ffa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, kiselle skrev:

Et vennskap hvor det ikke er noe som helst tegn på seksuell tiltrekning.

Han skriver at han føler at jeg prater og skriver til han som en venn, men at jeg ikke viser annen interesse. Men hvorfor skal man vise annen interesse for en som er gift? . Det burde han forstå selv. 

Jaja, jeg var i en kjærlighetssorg, og var helt i villrede av den. Men har heldigvis våknet. Jeg kjente at jeg savnet noe seriøst. 

Jeg tror at det er vanskelig for en mann og dame å kun være venner. Det funker svært sjelden. 

Endret av JenniferA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, JenniferA skrev:

 

Jeg tror at det er vanskelig for en mann og dame å kun være venner. Det funker svært sjelden. 

Men det finnes. Det har jeg sett mange eksempler på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, EvaLena skrev:

Hvorfor i det hele tatt ha noe med en gift person? 

Skyld deg selv

Jeg kom i en situasjon jeg ikke ønsket å komme i for å si det sånn. Jeg var hardt rammet av en kjærlighetssorg. Og gjorde alt feil. Men man lærer. Vi gjør alle feil i livet, og det gjelder å ikke bare sitte å klø seg i håret over alle feil man gjorde, men lære av dem. Jeg så på han som en støtte i situasjonen min. Men så gikk alt lengre enn det burde gå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kiselle skrev:

Men det finnes. Det har jeg sett mange eksempler på.

Har du sett at en mann og dame kan kun være venner uten at det er noe sexuellt i det? . Det spørs hva man skal definere som venner. Jeg kan kalle mennesker jeg knappt har kontakt med som venner. Men noe man betegner som en virkelig venn er en man prater mye med, og møter iblant. Men jeg ser på det som umulig for det er ofte sexuelle motiver i det. Men det fins nok unntak :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, JenniferA skrev:

Jeg kom i en situasjon jeg ikke ønsket å komme i for å si det sånn. Jeg var hardt rammet av en kjærlighetssorg. Og gjorde alt feil. Men man lærer. Vi gjør alle feil i livet, og det gjelder å ikke bare sitte å klø seg i håret over alle feil man gjorde, men lære av dem. Jeg så på han som en støtte i situasjonen min. Men så gikk alt lengre enn det burde gå. 

Men hvorfor bebreider du da han for å ha andre forventninger enn deg, når du har gitt han disse forventningene? Du innleder tråden med å fortelle hvor fryktelig det er, at han blir sur når du avviser, men dette har du glatt lagt opp til selv. Du har nok kost deg med oppmerksomheten, helt til det ble alvor. Luremus kaller man det. 

Det er forøvrig mulig å ha venner av det motsatte kjønn, jeg har mange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, canacas skrev:

Men hvorfor bebreider du da han for å ha andre forventninger enn deg, når du har gitt han disse forventningene? Du innleder tråden med å fortelle hvor fryktelig det er, at han blir sur når du avviser, men dette har du glatt lagt opp til selv. Du har nok kost deg med oppmerksomheten, helt til det ble alvor. Luremus kaller man det. 

Det er forøvrig mulig å ha venner av det motsatte kjønn, jeg har mange. 

Jeg bereider han ikke. Jeg forstår bare ikke hvorfor han bryr seg om jeg går videre, med tanke på hva han har sagt, og at han er gift. Jeg ønsker selv å bli gift. Jeg ønsker å finne meg en samboer. Han har jo det. Og han har sagt at han har det fint sånn. Derfor ble jeg sjokket over måten han reagerer på.

Jeg er ikke feilfri. Det har jeg sagt. 

Endret av JenniferA
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo at du valget å knulle han, og så trekke deg etterpå... Unødige problemer fører dette til. Du må nok bare være veldig bestemt og true med å kutte han ut.

Anonymkode: 4c7e1...ffb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, JenniferA skrev:

Han skriver at han føler at jeg prater og skriver til han som en venn, men at jeg ikke viser annen interesse. Men hvorfor skal man vise annen interesse for en som er gift? . Det burde han forstå selv. 

Jaja, jeg var i en kjærlighetssorg, og var helt i villrede av den. Men har heldigvis våknet. Jeg kjente at jeg savnet noe seriøst. 

Jeg tror at det er vanskelig for en mann og dame å kun være venner. Det funker svært sjelden. 

Det funker utmerket for meg. Har aldri opplev noe annet enn vennefella så jeg synes det er rart at mange sier menn og kvinner ikke kan være venner. Du har nok sikkert bare mot på en gift player.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte blokkere en idiot i dag også. Fikk nr mitt, også begynte vi å tekste hverandre men ikke noe sex relatert bare å snakke vennlig. Men etter vært så ville han avtale kaffe eller noe, og da bestemt meg for å gjøre en liten research på social media. Fant ut at han er gift, ikke skilt som han hadde sagt og bodde egentlig med kona og barna. Han var ikke noe annet en "a big fat liar" ut etter noen han kunne bruke for å være utro med :angry: kuttet kontakt med han med engang, men så plutselig i dag ut av det blå så fikk jeg en sms. Etter seks måneder vil han prøve seg igjen..? Blokkert! 

Anonymkode: daa06...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg måtte blokkere en idiot i dag også. Fikk nr mitt, også begynte vi å tekste hverandre men ikke noe sex relatert bare å snakke vennlig. Men etter vært så ville han avtale kaffe eller noe, og da bestemt meg for å gjøre en liten research på social media. Fant ut at han er gift, ikke skilt som han hadde sagt og bodde egentlig med kona og barna. Han var ikke noe annet en "a big fat liar" ut etter noen han kunne bruke for å være utro med :angry: kuttet kontakt med han med engang, men så plutselig i dag ut av det blå så fikk jeg en sms. Etter seks måneder vil han prøve seg igjen..? Blokkert! 

Anonymkode: daa06...cb4

Huffda... Men spørsmålet er: hvorfor er de utro? Er menn utro fordi de kun vil ha sex på si? Eller er de utro fordi de har problemer eller har det vanskelig i forholdet? 

Jeg mottok 10 røde roser på døren fra han i dag.. Jeg søker etter mer enn bare sex. Jeg funderer litt over hvor godt han må ha likt meg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, JenniferA skrev:

Huffda... Men spørsmålet er: hvorfor er de utro? Er menn utro fordi de kun vil ha sex på si? Eller er de utro fordi de har problemer eller har det vanskelig i forholdet? 

Jeg mottok 10 røde roser på døren fra han i dag.. Jeg søker etter mer enn bare sex. Jeg funderer litt over hvor godt han må ha likt meg... 

Jeg tror heller det er et forsøk på å "mørne" deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg tror heller det er et forsøk på å "mørne" deg.

Jeg forsøker å forstå det hele. Jeg regner med at han vil bli med kona. Han har sagt at han aldri kan forlate henne fordi han er veldig glad i henne. Men tror at han av en eller annen årsak ikke får dekket alt han behøver fra henne. Han har også sagt at dersom han ble singel igjen, så er det meg som han kunne tenke seg å bli sammen med. Huff for en situasjon... 

Men saken er den at jeg ønsker et forhold. Ønsker noe seriøst.. 

Endret av JenniferA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, JenniferA skrev:

Noen som har opplevd noe lignende: en gift person som blir sur fordi du er avvisende? Jeg har opplevd det i det siste. Kjente han fra før og vi var venner. Vi gikk litt lenger enn det jeg hadde tenkt. Etterpå så følte jeg at livet er mer enn å rote det til på denne måten. Jeg ønsker et seriøst forhold. Han ville treffes igjen for sex. Men jeg synes det ble galt. Han har oppdaget at jeg tenker anderledes, og virker sur i det han skriver til meg.  

Jeg er ikke feilfri i mine valg i livet, men jeg forsøker å gjøre ting rett!. 

 

Dere hadde sex, og etterpå følte du for å få orden i sakene? Du ble skuffet fordi han ikke ville mer enn sex, og ikke ville forlate kona pga deg? Du følte du hadde rota det til der, det er forståelig. 

Finn deg en annen mann som vil ha deg. Du er mer verdt enn å være en tømmestasjon og en trøst for en som er gift, og som vi ha litt spenning med noen andre. Helt uforpliktende.

Og nei, du forsøker ikke å gjøre ting rett, for da hadde du ikke hatt sex med en gift mann. Det er så galt som det kan bli. Hadde du villet gjøre ting rett, så hadde du ikke hatt sex med han før det var ferdig med fruen. Du hadde også et ansvar der. Du visste at han var gift, likevel la du deg ned med han. 

 

Anonymkode: 5b006...622

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dere hadde sex, og etterpå følte du for å få orden i sakene? Du ble skuffet fordi han ikke ville mer enn sex, og ikke ville forlate kona pga deg? Du følte du hadde rota det til der, det er forståelig. 

Finn deg en annen mann som vil ha deg. Du er mer verdt enn å være en tømmestasjon og en trøst for en som er gift, og som vi ha litt spenning med noen andre. Helt uforpliktende.

Og nei, du forsøker ikke å gjøre ting rett, for da hadde du ikke hatt sex med en gift mann. Det er så galt som det kan bli. Hadde du villet gjøre ting rett, så hadde du ikke hatt sex med han før det var ferdig med fruen. Du hadde også et ansvar der. Du visste at han var gift, likevel la du deg ned med han. 

 

Anonymkode: 5b006...622

Vet at det var galt. Jeg var veldig langt nede selvtillitsmessig etter et annet brudd. Jeg klarte ikke å gjøre det rett. Men vi gjør alle feil i livet. Jeg kan ikke fortsette med dette. Thats it :). 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, JenniferA skrev:

Jeg forsøker å forstå det hele. Jeg regner med at han vil bli med kona. Han har sagt at han aldri kan forlate henne fordi han er veldig glad i henne. Men tror at han av en eller annen årsak ikke får dekket alt han behøver fra henne. Han har også sagt at dersom han ble singel igjen, så er det meg som han kunne tenke seg å bli sammen med. Huff for en situasjon... 

Men saken er den at jeg ønsker et forhold. Ønsker noe seriøst.. 

En får ikke alt en trenger fra 1 person. Noe må man hente fra andre. Men det kan være samtaler og interesser. Det har jeg vært klar over fra begynnelsen av mitt forhold, og jeg henter mye ut fra venninner. Som samtalepartnere og som støtte.

Jeg og mannen min er veldig ulike som personer, og jeg har vært nødt til å hente det jeg har savnet fra andre. Da har det vært venninner, ikke andre menn. Jeg klarer helt fint å finne det jeg savner der, uten at forholdet til mannen min skades. Men jeg tror at kvinner har lettere for å finne sammen enn menn, og kunne prate om ting som plager dem. 

En får som sagt aldri alt fra 1 person, så om dere blir sammen, så blir nok begge nødt til å hente noe fra andre utenfor forholdet. Der kan du lett se for deg selv i konas rolle om 1-2 år. Dere har fått hverdagen innpå dere, dere er ikke lenger spennende for hverandre. Dere har ikke barn heller, så det skal mindre til for at han går inn på et intimt fellesskap med ei annen dame sånn sett. Det er lett at han igjen innleder et forhold, hvis han ikke har endret seg mye. En mann som innleder forhold mens han er sammen med noen, vil nok ha mer sannsynlighet til å gjøre det samme neste gang han er ute for samme belastning i forholdet.

Denne gangen er det kona som ikke dekker alle hans behov. Neste gang er det du. Og du opplever at han gått bak ryggen din med ei annen dame. Og hun skriver kanskje et lignende innlegg på KG som det du gjør nå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Majott skrev:

En får ikke alt en trenger fra 1 person. Noe må man hente fra andre. Men det kan være samtaler og interesser. Det har jeg vært klar over fra begynnelsen av mitt forhold, og jeg henter mye ut fra venninner. Som samtalepartnere og som støtte.

Jeg og mannen min er veldig ulike som personer, og jeg har vært nødt til å hente det jeg har savnet fra andre. Da har det vært venninner, ikke andre menn. Jeg klarer helt fint å finne det jeg savner der, uten at forholdet til mannen min skades. Men jeg tror at kvinner har lettere for å finne sammen enn menn, og kunne prate om ting som plager dem. 

En får som sagt aldri alt fra 1 person, så om dere blir sammen, så blir nok begge nødt til å hente noe fra andre utenfor forholdet. Der kan du lett se for deg selv i konas rolle om 1-2 år. Dere har fått hverdagen innpå dere, dere er ikke lenger spennende for hverandre. Dere har ikke barn heller, så det skal mindre til for at han går inn på et intimt fellesskap med ei annen dame sånn sett. Det er lett at han igjen innleder et forhold, hvis han ikke har endret seg mye. En mann som innleder forhold mens han er sammen med noen, vil nok ha mer sannsynlighet til å gjøre det samme neste gang han er ute for samme belastning i forholdet.

Denne gangen er det kona som ikke dekker alle hans behov. Neste gang er det du. Og du opplever at han gått bak ryggen din med ei annen dame. Og hun skriver kanskje et lignende innlegg på KG som det du gjør nå.

 

 

Jeg vet. Men vet litt om det med årsak til at folk kan bedra partneren sin også. Hadde en venninne som var ulykkelig i forholdet sitt tiltider. Hun følte seg ikke behandlet på en bra måte av sin mann. Dette endte med at hun var utro. Noe hun aldri ville vært hadde det ikke vært for krangling og problemer i forholdet. Kan være mange forklaringer til hvorfor et utroskap skjer. 

Hadde jeg vært sammen med den mannen her så hadde jeg vært redd for at han var utro mot meg. Jeg hadde vært redd for at han var det når spenningen forsvant. 

Endret av JenniferA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte menn tror de kan sutre seg til sex. Patetisk. 

Anonymkode: 86da5...b67

Det som er patetisk er at det ofte fungerer.

Anonymkode: cec6d...4a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...