Gå til innhold

Desperat! Kan noen spå meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier så er jeg desperat. Jeg står ovenfor et valg i forbindelse med jobbtilbud. Kan noen spå meg? 

Evig takknemlig!

Anonymkode: 3635c...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som om dette er et veldig viktig valg for deg. Det er mange måter å finne ut av hva du bør velge. Å la det være opp til folk du ikke aner hvem er, på et forum, er uten tvil den absolutt aller dårligste måten å gjøre det på. Folk kan si hva som helst og det ville være ren galskap å basere seg på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anthrax skrev:

Ta jobben.

Bare tull. Jeg får inn at du bør si nei. 

Anonymkode: 923be...57e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare tull. Jeg får inn at du bør si nei. 

Anonymkode: 923be...57e

Jeg også. At det vil dukke opp et bedre jobbtilbud som passer ts bedre på flere områder.

Anonymkode: 2f64b...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare tull. Jeg får inn at du bør si nei. 

Anonymkode: 923be...57e

Krystallkula mi sier ta jobben. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som tittelen sier så er jeg desperat. Jeg står ovenfor et valg i forbindelse med jobbtilbud. Kan noen spå meg? 

Evig takknemlig!

Anonymkode: 3635c...6ed

Fortell om nåværende jobb og om jobbtilbudet.

Anonymkode: eb0c9...5d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags jobb er det?Hva er positivt med den, og hva er negativt? Er den interessant?

Uansett, du kan ta det helt med ro. Underbevisstheten din har sannsynligvis allerede tatt et valg som du ikke har noen sjanse til å endre.

Anonymkode: bec98...0da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil gå ned i lønn men lønn er tross alt ikke det viktigste. Du vil også slippe å jobbe sammen med en slitsom slektning, samt få mer fritid. Stort pluss også at foretaket er nærmere ditt hjemsted. Mye å ta i betrakning her, men gjør det som føles rett for deg :)

Anonymkode: 0eeae...5a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles som om det er et valg mellom to jobber, hvor den ene har mere "farger" og muligheter, alternativer, mens det andre virker litt "grått" og "tomt". Det er som om den ene jobben kan du fylle med mye av det du vil selv, som om du kan vokse i denne jobben. Det er også som om det føles som om det er mere usikkert for deg, mens den "grå" er mere "trygg". Føles ikke som om du skal velge etter fornuften her, men gå for det som får det til å krible litt i deg. Livet er kort, gå etter det som gjør deg glad.

Anonymkode: 53818...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fikk opp at du allerede hadde fått svar på det du ønsket og gjort noe med det. 

Fikk også opp at du må ta det med ro og slappe av rundt det. Det vil bli bedre! :)

Anonymkode: 5ce42...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...