AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #1 Del Skrevet 12. desember 2016 En eller annen idiot har brukt tusj på bilen min I natt. To sånne smilefjes foran på panseret med vannfast tusj. Tips til å få det vekk? Aner ikke om det er sprittusj eller hva. Takk for tips ☺ Anonymkode: e8a62...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #2 Del Skrevet 12. desember 2016 Prøvd våtserviett? De inneholder olje eller noe som hjelper. Jeg fjernet tusj fra veggen med det 😂 Anonymkode: dab49...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #3 Del Skrevet 12. desember 2016 TS her: nei. Hvilken type? Anonymkode: e8a62...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mons Skrevet 12. desember 2016 #4 Del Skrevet 12. desember 2016 Du kan jo prøve noe som man vanligvis bruker på billakk. Vask området. Så avfetting. La middelet stå på noen minutter og gni så med en fille. Vask igjen. Kanskje det løser problemet. Hvis ikke prøver du med poleringsmiddel. Avslutt med voks/lakkbeskyttelse. Du kan med fordel gjøre denne prosessen på hele panseret. Ellers vil området du har jobbet mest med skille seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ablaze Skrevet 16. desember 2016 #5 Del Skrevet 16. desember 2016 Du leverer inn bilen til noen som kan lakkbehandling.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest star123 Skrevet 17. desember 2016 #6 Del Skrevet 17. desember 2016 Neglakkfjerner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #7 Del Skrevet 17. desember 2016 TS her. Funka med våtservietter 😉 Anonymkode: e8a62...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #8 Del Skrevet 18. desember 2016 22 timer siden, star123 skrev: Neglakkfjerner? Kødder du? Anonymkode: 9d346...6c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #9 Del Skrevet 18. desember 2016 Nei. Men du ser jeg setter et spørsmålstegn? Litt grinete i dag??? Anonymkode: ecb7c...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #10 Del Skrevet 19. desember 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Men du ser jeg setter et spørsmålstegn? Litt grinete i dag??? Anonymkode: ecb7c...182 Hvis det er du som er star123 så så jeg spørsmålstegnet, ja. Men det er ingenting ved et spørsmålstegn som tilsier at det ikke er et seriøst forslag, så forslaget ditt kunne potensielt gitt TS en verkstedssregning av en annen verden. Og ja, jeg blir grinete når folk kommer med så idiotiske forslag, uansett om det er på kødd eller ikke. Tror du forsikringen til TS hadde dekket lakkskadene om de hadde fått høre at det var brukt neglelakkfjerner på bilen? Anonymkode: 9d346...6c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peter007 Skrevet 22. desember 2016 #11 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) På 12.12.2016 den 13.54, AnonymBruker skrev: En eller annen idiot har brukt tusj på bilen min I natt. To sånne smilefjes foran på panseret med vannfast tusj. Tips til å få det vekk? Aner ikke om det er sprittusj eller hva. Takk for tips ☺ Anonymkode: e8a62...b1d Kontakt et lakkverksted så slipper du ødelegge noe. Hold deg unna alle kjerringrådene . Det kan bli kostbart om kjerringrådene ødelegger bilens lakk Endret 22. desember 2016 av Peter007 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå