Gå til innhold

tusj på lakken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En eller annen idiot har brukt tusj på bilen min I natt. To sånne smilefjes foran på panseret med vannfast tusj. Tips til å få det vekk? Aner ikke om det er sprittusj eller hva. Takk for tips ☺

 

 

Anonymkode: e8a62...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvd våtserviett? De inneholder olje eller noe som hjelper. Jeg fjernet tusj fra veggen med det 😂

Anonymkode: dab49...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve noe som man vanligvis bruker på billakk. Vask området. Så avfetting. La middelet stå på noen minutter og gni så med en fille. Vask igjen. Kanskje det løser problemet. Hvis ikke prøver du med poleringsmiddel. Avslutt med voks/lakkbeskyttelse.

Du kan med fordel gjøre denne prosessen på hele panseret. Ellers vil området du har jobbet mest med skille seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, star123 skrev:

Neglakkfjerner?

Kødder du? 

Anonymkode: 9d346...6c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.  Men du ser jeg setter et spørsmålstegn?   Litt grinete i dag??? 

Anonymkode: ecb7c...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei.  Men du ser jeg setter et spørsmålstegn?   Litt grinete i dag??? 

Anonymkode: ecb7c...182

Hvis det er du som er star123 så så jeg spørsmålstegnet, ja. Men det er ingenting ved et spørsmålstegn som tilsier at det ikke er et seriøst forslag, så forslaget ditt kunne potensielt gitt TS en verkstedssregning av en annen verden. Og ja, jeg blir grinete når folk kommer med så idiotiske forslag, uansett om det er på kødd eller ikke. Tror du forsikringen til TS hadde dekket lakkskadene om de hadde fått høre at det var brukt neglelakkfjerner på bilen? 

Anonymkode: 9d346...6c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2016 den 13.54, AnonymBruker skrev:

En eller annen idiot har brukt tusj på bilen min I natt. To sånne smilefjes foran på panseret med vannfast tusj. Tips til å få det vekk? Aner ikke om det er sprittusj eller hva. Takk for tips ☺

 

 

Anonymkode: e8a62...b1d

Kontakt et lakkverksted så slipper du ødelegge noe. Hold deg unna alle kjerringrådene . Det kan bli kostbart om kjerringrådene ødelegger bilens lakk  

Endret av Peter007
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...