Gå til innhold

Ingen vil ha migrantene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er bare patetisk å sammenligne muslimer i dag, med jødene på 1930-tallet / 1940-tallet.

Anonymkode: ac3e5...fa7

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Gjest NorahLudoAllis
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare patetisk å sammenligne muslimer i dag, med jødene på 1930-tallet / 1940-tallet.

Anonymkode: ac3e5...fa7

Ingen sammenlikner vel muslimer? Om du sikter til saken med Listhaug hvor de er på jakt etter folk å sende ut så er det snakk om mennesker på flukt. Og det å juble over at 7-åringer blir kastet ut på bursdagen.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi må sparke alle innvandrerne ut fra Norge!

Anonymkode: 9b71a...937

Ja, for alle innvandrere er helt klart voldtektsmenn, eller hur?

• Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, herzeleid skrev:

De som virkelig burde skamme seg oppi alt dette er de som lokket hundretusener til å ta legge ut på denne farefulle reisen der tusenvis dør, og enda flere for gjeves satser alt de eier på et bedre liv i vesten. 

Jeg tviler på at dette overhodet hadde vært et problem om Libya aldri hadde blitt bombet sønder og sammen. 

• Liker 1
Skrevet

Synd at det er ikke kvinner og barn som kommer. Det er "16" år gamle "barn".

Noe å tenke over, hvor mange er storrøykere? Jeg har inntrykk av at hver eneste afghanske ungdom/mann røyker. Og når de kommer til Skandinavia, er det 18-års grense på røyk. Men har de problemer med å kjøpe sigaretter, alkohol eller komme inn på utesteder? De ser jo gamle nok ut. Det er sikkert en genfeil på meg, jeg kjenner ikke den minste varme følelsen etter å ta disse "barna" i armkroken. Og hver av de koster to millioner koster pr år.

• Liker 11
Skrevet (endret)

Send dem til USA. USA er hovedentreprenøren i den arabiske vårs destabiliseringsprosess. De har laget flyktingekrise, og bør ta ansvar.

Vi bør også ta vår skjerv. Jensemann besørget ca 10 % av bombene over Libya, og nettopp ødeleggelsen av staten Libya har gjort det mulig for lokale banditter å drive med flyktningebåttrafikk.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Mari Y skrev:

Jeg tviler på at dette overhodet hadde vært et problem om Libya aldri hadde blitt bombet sønder og sammen. 

Og det var Norges fredsprisvinner Barack Obama og "Usas første kvinnelige president" Hillary Clinton som ledet an for å få NATO til å bombe.

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, Mari Y skrev:

Muammar Gaddafi (Speech (10 April 2006), quoted in New York Sun (6 September 2009) "Terrorists Promise More Attacks Like 9/11" by Steven Stalinsky):

We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Z.Z skrev:

Vestlige land har ødelagt Afghanistans naturlige utvikling, der 99% ifølge Pew Research støtter sharia. Oppgjøret med sin egen kultur og ideologi er noe de må ta selv. Vi har ingen forutsetning for å gjøre det for dem. Hadde vi stengt grensene for slik innvandring ville ikke dette problemet ha oppstått i utgangspunktet. Jeg regner med at du vil ha åpne grenser. Da må du være forberedt på at det vil få kraftige reaksjoner og denne saken vil være mild i forhold. Det ansvaret skal du være klar over er ditt som har vært med på å skape denne situasjonen.

Greit det, men jeg tviler på at vi hjelper til ved å bombe land sønder og sammen. Så bør jo helt klart en del muslimske land ta selvkritikk, men jeg tror at å invadere andre land som i Afghanistan vil skape mer oppslutning rundt ekstreme krefter, ikke mindre. Det så man jo under krigen mellom Sovjet og Afghanistan, og da Taliban gikk til motangrep. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Mari Y skrev:

Greit det, men jeg tviler på at vi hjelper til ved å bombe land sønder og sammen. Så bør jo helt klart en del muslimske land ta selvkritikk, men jeg tror at å invadere andre land som i Afghanistan vil skape mer oppslutning rundt ekstreme krefter, ikke mindre. Det så man jo under krigen mellom Sovjet og Afghanistan, og da Taliban gikk til motangrep. 

Det var jo det jeg sa, hvis du leste mitt innlegg.

Skrevet
3 minutter siden, Z.Z skrev:

Muammar Gaddafi (Speech (10 April 2006), quoted in New York Sun (6 September 2009) "Terrorists Promise More Attacks Like 9/11" by Steven Stalinsky):

We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.

Julian Assagne sa jo i et intervju at den moderne flyktningstrømmen kom jo som et resultat av at USA og NATO gikk til angrep på Libya. 

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, ops2 skrev:

Og det var Norges fredsprisvinner Barack Obama og "Usas første kvinnelige president" Hillary Clinton som ledet an for å få NATO til å bombe.

Det var det. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
33 minutter siden, Mari Y skrev:

Julian Assagne sa jo i et intervju at den moderne flyktningstrømmen kom jo som et resultat av at USA og NATO gikk til angrep på Libya. 

Det eneste jeg ga deg er et sitat av Gaddafi, det betyr ikke at jeg støttet krigen i Libya. Lignende tankegang er brukt av islamister. For pokker, Koranen krever det. Det er helt utrolig hvor naiv Vesten har blitt.

https://quran.com/8:39

And fight them until there is no fitnah and [until] the religion, all of it, is for Allah . And if they cease - then indeed, Allah is Seeing of what they do.

Endret av Z.Z
Skrevet
1 minutt siden, Z.Z skrev:

Det eneste jeg ga deg er et sitat av Gaddafi, det betyr ikke at jeg støttet krigen i Libya. Lignende tankegang er brukt av islamister. For pokker, Koranen krever det.

Unnskyld, nå tror jeg du missforstår meg litt her. Jeg tror egentlig ingenting om hva du mener om krigen i Libya, men heller at jeg tror det hadde vært unngåelig, dersom vestlige makter ikke hadde startet krigen der nede. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil at du skal se disse bildene og se om du synes de som FLYKTER (ikke bare migrerer) hit fortjener det disse bildene viser. Fordi hvis du fortsatt ikke forstår noe som helst etter å ha sett disse bildene finnes det ikke mange følelser inne i deg. 

http://edition.cnn.com/2016/09/25/world/another-picture-brings-the-horrors-of-aleppo-into-focus/

Anonymkode: 808ae...ad4

Tenk om vi hadde hatt penger til disse også. Dette er folk som burde få hjelp,  istedet kommer det afghanere og afrikanere som tar opp ressursene.

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil at du skal se disse bildene

Anonymkode: 808ae...ad4

Spørsmålet er om man skal velge ut unge friske menn og gi de 10-retters middag etter at familien har solgt den 10 år gamle dattera til en gammel gris som kone nummer 4 og sexslave for å finansiere turen for sønnen, eller om man heller skal støtte opp om flyktningleire i nærområdene slik det var vanlig å gjøre før masseinnvandringens tid.

Anonymkode: d0b29...5fd

• Liker 7
Skrevet

Gjett hvilke to jeg kunne ta inn som flyktninger på dette bildet?

Iraq%20Eskinder%20Debebe.jpg

Gutten og faren hans (familen).

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, ops2 skrev:

Gjett hvilke to jeg kunne ta inn som flyktninger på dette bildet?

Iraq%20Eskinder%20Debebe.jpg

Gutten og faren hans (familen).

Alle på bildet er barn under 16. Du ser da det?

Anonymkode: 2cc7f...896

• Liker 12
Skrevet

Jeg hadde skrevet ett langt innlegg. Men det ble slettet med en gang.

Skrevet
9 timer siden, Taffelost skrev:

Ingen som ville ha jødene på 30-tallet heller.

Det er omvendt.

En del muslimer liker ikke  eller ser ned på jøder, homofile, folk som drikker alkohol røyker røyker hasj tar ecstasy, lettlkledde kvinner, kvinner i bikini.

Tenker jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...