Gå til innhold

mammasom16

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, O.G. skrev:

Og fra hvilken samfunnsklasse kommer de her voksne fra? 

Det har jeg ikke noe stor oversikt over. Jeg driver ikke så mye med klassifisering av menneskegrupper egentlig. Det er så mange faktorer som spiller inn i hvorfor ting blir som de blir. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, millemåne1 skrev:

Det har jeg ikke noe stor oversikt over. Jeg driver ikke så mye med klassifisering av menneskegrupper egentlig. Det er så mange faktorer som spiller inn i hvorfor ting blir som de blir. 

Nja, nei egentlig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er min mening og oppfattelse. Både av erfaring og som en betrakter. Du trenger ikke være enig 😊 At det er mange fellesnevnere som går igjen i gitte hendelsesforløp - så absolutt. Men som jeg sa, livet har så mange overaskalser og tilfeldigheter å by på at jeg liker ikke å sette folk i bås på generelt grunnlag. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, millemåne1 skrev:

Det er min mening og oppfattelse. Både av erfaring og som en betrakter. Du trenger ikke være enig 😊 At det er mange fellesnevnere som går igjen i gitte hendelsesforløp - så absolutt. Men som jeg sa, livet har så mange overaskalser og tilfeldigheter å by på at jeg liker ikke å sette folk i bås på generelt grunnlag. 

Det gjør ikke jeg heller, men som oftest så er det noe med de der som ikke klarer å fullføre skolen ilag med sine likemenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, J.. skrev:

Mer kleint med alle closeupbildene av puppene og midje/skritt partiet hennes..

De er litt grenseløse, disse superunge mødrene ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, orfeus skrev:

De er litt grenseløse, disse superunge mødrene ...

Jadeeet..

Masse kommentarer fra eldre menn om hvor deilig hun er,som hun svarer ved å gi de snapchat-navnet sitt..

🙄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, J.. skrev:

Jadeeet..

Masse kommentarer fra eldre menn om hvor deilig hun er,som hun svarer ved å gi de snapchat-navnet sitt..

🙄

What?!?  I bloggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, orfeus skrev:

Har hun flere kontoer enn den hvor hun henger ut ungene? 

Nei.

Er bare å bla langt nok ned..

Grøss.

Rart hvorda kropp/sex skal blandes med unger blant disse "teen mom kjendisene"..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, J.. skrev:

Nei.

Er bare å bla langt nok ned..

Grøss.

Rart hvorda kropp/sex skal blandes med unger blant disse "teen mom kjendisene"..

De er ikke i stand til å se konsekvenser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, J.. skrev:

Jadeeet..

🙄

Hjelpes, jeg ler og ler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
På 17/10/2014 den 15.12, Gunvald skrev:

Fordi de driter i å bruke prevensjon, og "velger å beholde barnet". Ofte.

Det er bra at de beholder barnet da😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sett at hun vil bli psykolog. Men det er vel ikke psykolog studier i nærheten av der de bor? Jeg tenker at hun burde ta vgs som privatist, fag for fag og ta en bachelor på høgskolen like ved feks barnevernspedagog.. bare mine tanker 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, hobbykokken skrev:

Har sett at hun vil bli psykolog. Men det er vel ikke psykolog studier i nærheten av der de bor? Jeg tenker at hun burde ta vgs som privatist, fag for fag og ta en bachelor på høgskolen like ved feks barnevernspedagog.. bare mine tanker 

Nå nei, hun der burde ikke jobbe i BV. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...