millemåne1 Skrevet 16. november 2017 #501 Del Skrevet 16. november 2017 19 minutter siden, O.G. skrev: Og fra hvilken samfunnsklasse kommer de her voksne fra? Det har jeg ikke noe stor oversikt over. Jeg driver ikke så mye med klassifisering av menneskegrupper egentlig. Det er så mange faktorer som spiller inn i hvorfor ting blir som de blir. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. november 2017 #502 Del Skrevet 16. november 2017 9 minutter siden, millemåne1 skrev: Det har jeg ikke noe stor oversikt over. Jeg driver ikke så mye med klassifisering av menneskegrupper egentlig. Det er så mange faktorer som spiller inn i hvorfor ting blir som de blir. Nja, nei egentlig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millemåne1 Skrevet 16. november 2017 #503 Del Skrevet 16. november 2017 Det er min mening og oppfattelse. Både av erfaring og som en betrakter. Du trenger ikke være enig 😊 At det er mange fellesnevnere som går igjen i gitte hendelsesforløp - så absolutt. Men som jeg sa, livet har så mange overaskalser og tilfeldigheter å by på at jeg liker ikke å sette folk i bås på generelt grunnlag. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. november 2017 #504 Del Skrevet 16. november 2017 24 minutter siden, millemåne1 skrev: Det er min mening og oppfattelse. Både av erfaring og som en betrakter. Du trenger ikke være enig 😊 At det er mange fellesnevnere som går igjen i gitte hendelsesforløp - så absolutt. Men som jeg sa, livet har så mange overaskalser og tilfeldigheter å by på at jeg liker ikke å sette folk i bås på generelt grunnlag. Det gjør ikke jeg heller, men som oftest så er det noe med de der som ikke klarer å fullføre skolen ilag med sine likemenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 16. november 2017 #505 Del Skrevet 16. november 2017 Tråden er ryddet for krenkende utsagn. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 16. november 2017 #506 Del Skrevet 16. november 2017 Har ikke lest bloggen på lenge, men basert på IG burde hun kanskje roe ned både selvbruninga og sminkemengden en smule... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. november 2017 #507 Del Skrevet 16. november 2017 Mer kleint med alle closeupbildene av puppene og midje/skritt partiet hennes.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 16. november 2017 #508 Del Skrevet 16. november 2017 1 minutt siden, J.. skrev: Mer kleint med alle closeupbildene av puppene og midje/skritt partiet hennes.. De er litt grenseløse, disse superunge mødrene ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. november 2017 #509 Del Skrevet 16. november 2017 3 minutter siden, orfeus skrev: De er litt grenseløse, disse superunge mødrene ... Jadeeet.. Masse kommentarer fra eldre menn om hvor deilig hun er,som hun svarer ved å gi de snapchat-navnet sitt.. 🙄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 16. november 2017 #510 Del Skrevet 16. november 2017 1 minutt siden, J.. skrev: Jadeeet.. Masse kommentarer fra eldre menn om hvor deilig hun er,som hun svarer ved å gi de snapchat-navnet sitt.. 🙄 What?!? I bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. november 2017 #511 Del Skrevet 16. november 2017 2 minutter siden, orfeus skrev: What?!? I bloggen? Instagram.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 16. november 2017 #512 Del Skrevet 16. november 2017 2 minutter siden, J.. skrev: Instagram.. Har hun flere kontoer enn den hvor hun henger ut ungene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. november 2017 #513 Del Skrevet 16. november 2017 6 minutter siden, orfeus skrev: Har hun flere kontoer enn den hvor hun henger ut ungene? Nei. Er bare å bla langt nok ned.. Grøss. Rart hvorda kropp/sex skal blandes med unger blant disse "teen mom kjendisene".. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 16. november 2017 #514 Del Skrevet 16. november 2017 17 minutter siden, J.. skrev: Nei. Er bare å bla langt nok ned.. Grøss. Rart hvorda kropp/sex skal blandes med unger blant disse "teen mom kjendisene".. De er ikke i stand til å se konsekvenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. november 2017 #515 Del Skrevet 17. november 2017 17 timer siden, J.. skrev: Jadeeet.. Masse kommentarer fra eldre menn om hvor deilig hun er,som hun svarer ved å gi de snapchat-navnet sitt.. 🙄 Hjelpes, jeg ler og ler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 17. november 2017 #516 Del Skrevet 17. november 2017 På 17/10/2014 den 15.12, Gunvald skrev: Fordi de driter i å bruke prevensjon, og "velger å beholde barnet". Ofte. Det er bra at de beholder barnet da😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 18. november 2017 #517 Del Skrevet 18. november 2017 Har sett at hun vil bli psykolog. Men det er vel ikke psykolog studier i nærheten av der de bor? Jeg tenker at hun burde ta vgs som privatist, fag for fag og ta en bachelor på høgskolen like ved feks barnevernspedagog.. bare mine tanker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. november 2017 #518 Del Skrevet 18. november 2017 57 minutter siden, hobbykokken skrev: Har sett at hun vil bli psykolog. Men det er vel ikke psykolog studier i nærheten av der de bor? Jeg tenker at hun burde ta vgs som privatist, fag for fag og ta en bachelor på høgskolen like ved feks barnevernspedagog.. bare mine tanker Nå nei, hun der burde ikke jobbe i BV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 18. november 2017 #519 Del Skrevet 18. november 2017 5 timer siden, O.G. skrev: Nå nei, hun der burde ikke jobbe i BV. Hvorfor mener du Det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 18. november 2017 #520 Del Skrevet 18. november 2017 Tråden er ryddet for person- og brukerdebatt. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg