Gå til innhold

Hvordan dumpe henne fordi hun er for tjukk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en jente på tinder og vi var på to dater, før vi hadde hjemme-hos-meg-date der vi endte opp til sengs. Hun så bra ut med klær på, men uten klær så jeg at hun var ganske overvektig. Sikkert nærmere 70 kg og ikke så veldig høy. Vi hadde sex, mest fordi hun var så kåt og jeg ville ikke skuffe henne. Men etter dette har hun meldt meg nesten hver dag og fortalt meg hvor fantastisk det hele var og hvor mye hun gleder seg til neste gang. Hun spør når jeg er ledig osv. Jeg prøver å ignorere henne, men hun tar ikke et hint.

Så hvordan dumper jeg henne? Skal jeg si at det er fordi hun er for tjukk?

Anonymkode: f33fd...f64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Det holder å sende en vennlig melding om at du ikke er interessert. Trenger ikke oppgi grunn engang. 

Anonymkode: a080d...c87

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Skriv "Sorry, men jeg orker ikke mer av deg ditt jævla fettvrak".

Anonymkode: 7c129...9e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du oppfører deg som en drittsekk synes jeg. Håper noen gjør det samme med deg.

Anonymkode: bbc0d...7d1

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, herregud. Vil du ødelegge selvfølelsen hennes? :/ Kan du ikke bare si at du ikke ønsker noe mer enn vennskapelig kontakt med henne? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès

Du skal ikke si noe om at du syns hun er feit, du skal heller si at du ikke syns dere passer sammen/at du ikke føler noe kjemi mellom dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det holder å sende en vennlig melding om at du ikke er interessert. Trenger ikke oppgi grunn engang. 

Anonymkode: a080d...c87

Dette så klart

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare at du i det hele tatt vurderer å fortelle henne at du ikke vil ha henne fordi hun er "overvektig" (70 kilo? Kødder du?) sier akkurat hvor stor drittsekk du er.

Håper hun finner noe bedre, og håper ingen vil ha en sånn overfladisk dritt som deg. 

Du kan godt dumpe henne, men det klarer du uten å ødelegge selvfølelsen hennes. Hvis du vil. Og hvis du ikke vil, så er du et ufyselig menneske. 

(Satser på at du bare er et oppmerksomhetssykt troll, men vet at det dessverre finnes folk som faktisk gjør slikt, så helt sikker kan man jo aldri være).  

Anonymkode: cfcfa...047

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jaggu fæl som i det hele tatt VURDERER å fortelle henne at du ikke vil date henne fordi hun er for tjukk. Viss det er noen som er tjukke her, så er det faen meg DU som er altfor tjukk i hodet ditt ass.

Anonymkode: 5d300...04d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du sorry, men jeg er en overfladisk kroppfiksert idiot, så du får finne en som setter pris på nøyaktig hvordan du er" 

Nek. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun må ha vært jævlig flink til å kle seg, siden du ikke så at hun var overvektig før hun kledde av seg

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jaggu fæl som i det hele tatt VURDERER å fortelle henne at du ikke vil date henne fordi hun er for tjukk. Viss det er noen som er tjukke her, så er det faen meg DU som er altfor tjukk i hodet ditt ass.

Anonymkode: 5d300...04d

Shhhhhhhh, ro deg ned!

Anonymkode: 9b2c7...5f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Knirke skrev:

Hun må ha vært jævlig flink til å kle seg, siden du ikke så at hun var overvektig før hun kledde av seg

Ja, klart, kvinner bør ikke være for flinke til å kle seg, for da kan de lure mannen, slik som her. Men aller helst bør de jo ha oppgitt vekten samt livvidden på forhånd.

Anonymkode: a147a...6fc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, aiba skrev:

Åssen klarer man kle seg sånn at overvekt ikke synes? 70 kg er ikke så mye heller :/

Om jenta ikke er godt over 180 er 70 kg ganske så mye vil nå jeg si. 

Skal selvsagt ikke fortelle hun at hun er tjukk, men syntes det er verdens ærligste sak å miste atttakdjonenn pga vekt. Vekt kan man i stor grad styre selv (Joda? Men det krever litt innsats) 

Er det en ting man lærer på tinder så er det å styre unna jenter med kun ansiktsbilder. Noen jenter er mestere i å skjule vekten sin med klær, jakker etc. 

Anonymkode: 5deef...276

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jenta ikke er godt over 180 er 70 kg ganske så mye vil nå jeg si. 

Skal selvsagt ikke fortelle hun at hun er tjukk, men syntes det er verdens ærligste sak å miste atttakdjonenn pga vekt. Vekt kan man i stor grad styre selv (Joda? Men det krever litt innsats) 

Er det en ting man lærer på tinder så er det å styre unna jenter med kun ansiktsbilder. Noen jenter er mestere i å skjule vekten sin med klær, jakker etc. 

Anonymkode: 5deef...276

Du er syk. 70 kg på jenter over 170-180 er slankt.

Anonymkode: 69679...64a

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jenta ikke er godt over 180 er 70 kg ganske så mye vil nå jeg si. 

Skal selvsagt ikke fortelle hun at hun er tjukk, men syntes det er verdens ærligste sak å miste atttakdjonenn pga vekt. Vekt kan man i stor grad styre selv (Joda? Men det krever litt innsats) 

Er det en ting man lærer på tinder så er det å styre unna jenter med kun ansiktsbilder. Noen jenter er mestere i å skjule vekten sin med klær, jakker etc. 

Anonymkode: 5deef...276

Får håpe du ser ut som Brad Pitt å ikke har noen gram for mye😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...