AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1641 Del Skrevet 29. mai 2017 Jeg har meldt meg inn igjen behovet for underholdning ble for stort! Anonymkode: b447b...3fc 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyaluronica Skrevet 29. mai 2017 #1642 Del Skrevet 29. mai 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: + Aron Rene'e, Micah Krizander, Løve Aleksander, Keylon, Kenai 😅 Anonymkode: 90d26...8fc 8 timer siden, AnonymBruker skrev: De navneforslagene i den gruppa, altså... Raduco, Vali, Jacque, Nelius, Michael Marco, Lenderias, Lesan, Maxilo, Goris, Dion, Anonymkode: 90d26...8fc For ikke å glemme: Otto Marino, Taubel, Sisian, Ole-Redor, Emmanuuel, Milot Lorik, Teo Kyrre, Teobald, Nenon og Eagleph!! 😂 Den tråden ble forøvrig slettet tror jeg, etter folk kommenterte at foreldrene må huske at barna tross alt skal vokse opp med navnet sitt 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1643 Del Skrevet 29. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: At ikke alle kjenner legeterminiologi syns jeg må være lov. Anonymkode: f62b6...e65 Helt enig. Merkelig ting å henge seg opp i. Anonymkode: e625c...25b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1644 Del Skrevet 29. mai 2017 Legger merke til at flere på slike Facebookgrupper har en tendens til å ikke komme med all informasjon med en gang, så blir de sure når folk svarer "feil". Hønehjørnet og graviditets/termingruppene jeg er med i er uten tvil verst her! Eks Fra termingruppe: person A spør om folk tror det er mulig at hun blir satt i gang før tiden for hun sover dårlig. Folk svarer hyggelig nei og informerer om hvorfor. Person A "klikker" da plutselig og kommer med masse info om at babyen ikke vokser som den skal og at den psykiske lidelsen hennes blir verre av lite søvn så hun kan risikere å bli innlagt på psyk og spør anklagende om det er bedre for babyen??? Altså, hæ?! Det blir jo ett helt annet spørsmål enn det du la ut!!! På hønehjørnet her en dag var det ei som la ut spørsmål om kontakt med barnefar, ei svarer at hun ikke har noe kontakt med barnefar og nekter å forholde seg til han. Så svarer en annen at husk at det er barnet som har krav på kontakt med begge foreldre(ett fint svar, ikke noe frekt), da klikker det for personen som svarte først fordi barnet hennes er tatt av BV og barnefar har gjort ditt og datt og alle måtte bare holde kjeft om ting de ikke visste noe om. Blir helt sjokkert... Anonymkode: cb53c...c7c 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1645 Del Skrevet 29. mai 2017 Det har vært omtalt her før; men de navnetrådene.. Hjelpe meg😧😧😧 Anonymkode: 654fe...0e1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1646 Del Skrevet 29. mai 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har vært omtalt her før; men de navnetrådene.. Hjelpe meg😧😧😧 Anonymkode: 654fe...0e1 De navna der er virkelig white trash Anonymkode: b2c0c...770 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1647 Del Skrevet 29. mai 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: De navna der er virkelig white trash Anonymkode: b2c0c...770 Kan jo knapt karakteriseres som navn, vil jeg si. I tillegg er de skikkelig opptatt av at barnet skal ha navn som ingen andre har. Er jo forholdsvis lett når man enten dikter opp navn eller tar diverse white trash-navn og omskriver de på den verste måten. Ikke akkurat noe å være stolt av, og ikke kan de tenke på barna som må bære de belastende navnene heller... Anonymkode: 90d26...8fc 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 29. mai 2017 #1648 Del Skrevet 29. mai 2017 På 22.05.2017 den 20.52, Superblomst skrev: Følelser: Dette er noe av det ekleste jeg har lest. Om vaskemaskinen så hadde holdt hundre grader, så er det bare ikke slikt man gjør. Men så synes jeg det er motbydelig at folk lar hundene sine sleike på tallerknene de spiser av selv også, så jeg har nok ikke stemmerett. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1649 Del Skrevet 29. mai 2017 Tror jeg må driste meg til å si at gruppa der er bunnslammet av Norge. Jeg sier ikke at alle medlemmer er sosialt tilbakestående, men jeg undres om alle utskudd i Norge "tilfeldigvis" er samlet der inne. Det er jo NAVere, unge alenemødre og "livets harde skole" som perler på en snor der inne. En ting er at ikke alle er politisk korrekt og blottlegger det ene og det andre, men det værste der inne er "mobbingen". Folk er UTROLIG slem der inne, og den gruppementaliteten der de rotter seg sammen er grusom. Anonymkode: 94c06...75e 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1650 Del Skrevet 29. mai 2017 50 minutter siden, Mousj skrev: Dette er noe av det ekleste jeg har lest. Om vaskemaskinen så hadde holdt hundre grader, så er det bare ikke slikt man gjør. Men så synes jeg det er motbydelig at folk lar hundene sine sleike på tallerknene de spiser av selv også, så jeg har nok ikke stemmerett. Jeg deler is med hunden min, blir slikket i ansiktet, fått poter stappet inn i munnen mens jeg sover og mye mer, men jeg ville ALDRI vasket dobørste/beholderen i oppvaskmaskinen... Anonymkode: 93d18...b14 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 30. mai 2017 #1651 Del Skrevet 30. mai 2017 Fantastisk tråd der nå om hvor tidlig man kunne merke graviditet. Nesten samtlige merket det godt fra uke 2. Det vil jeg påstå er ganske imponerende 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #1652 Del Skrevet 30. mai 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg må driste meg til å si at gruppa der er bunnslammet av Norge. Jeg sier ikke at alle medlemmer er sosialt tilbakestående, men jeg undres om alle utskudd i Norge "tilfeldigvis" er samlet der inne. Det er jo NAVere, unge alenemødre og "livets harde skole" som perler på en snor der inne. En ting er at ikke alle er politisk korrekt og blottlegger det ene og det andre, men det værste der inne er "mobbingen". Folk er UTROLIG slem der inne, og den gruppementaliteten der de rotter seg sammen er grusom. Anonymkode: 94c06...75e Er det litt sånn at dette virkelig er boltreplassen til de som ikke har fått så mye bekreftelse oppigjennom livet? Og at mange nå føler de er hu "kule" jenta for første gang, og da er det utrolig kort vei til å slenge dritt? Anonymkode: 2134f...923 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #1653 Del Skrevet 30. mai 2017 Kjenner to mennesker som er medlem der inne. Begge kjent som: lyset på,men ingen hjemme. De er faktisk så dumme , at de skulle vært beskyttet. Anonymkode: 3b0e2...0b1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 30. mai 2017 #1654 Del Skrevet 30. mai 2017 Noen har virkelig tungt for det. Jeg skjønner jo at folk blir sinna på NAV og andre instanser når de ikke forstår hva som er forskjellen på kan ha rett på og har rett på. I noens hodet betyr dette at man garantert får barnetrygd: Sitat Hvis du har omsorg for barn under 18 år som bor hos deg i Norge, kan du ha rett på barnetrygd. https://www.facebook.com/groups/honehjornet/permalink/1745181265782672/?comment_id=1745322165768582&reply_comment_id=1745326945768104&comment_tracking={"tn"%3A"R9"} 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 30. mai 2017 #1655 Del Skrevet 30. mai 2017 Kan ikke dere som er medlem heller legge ut skjermbilder av det som ligger der i stedet for å linke til siden. Vi som ikke er medlem får jo ikke opp noe.... (Nekter å bli medlem....vil ikke meg selv så vondt). 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 30. mai 2017 #1656 Del Skrevet 30. mai 2017 Nå flommer det over med selfies med tekst "føler meg så stygg", og selvfølgelig hundrevis av kommentarer av typen "du er nydelig" osv. Om man har så dårlig selvbilde, legger man da ut selfie på en gruppe med 50 000 som skal bedømme utseendet ditt? Skjønner iallefall ikke de som legger ut trutmunn-selfie og sier "føler meg så stygg (sorry, hadde ingen andre bilder)". Jeg. Skjønner. Ikke. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #1657 Del Skrevet 30. mai 2017 4 minutter siden, Poppie skrev: Nå flommer det over med selfies med tekst "føler meg så stygg", og selvfølgelig hundrevis av kommentarer av typen "du er nydelig" osv. Om man har så dårlig selvbilde, legger man da ut selfie på en gruppe med 50 000 som skal bedømme utseendet ditt? Skjønner iallefall ikke de som legger ut trutmunn-selfie og sier "føler meg så stygg (sorry, hadde ingen andre bilder)". Jeg. Skjønner. Ikke. Å, så enig! Og hun der som ba alle om å legge ut bilde av barna sine, og selv la hun ut et bilde der man egentlig kun så henne ihjelredigert og med trutmunn. (at så mange faktisk legger ut bilde av barna sine på en så stor gruppe er uforståelig). Anonymkode: 654fe...0e1 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #1658 Del Skrevet 30. mai 2017 Jeg hadde IKKE lagt ut bilder av meg selv og spurt om tilbakemelding.... Og jeg har ikke sånn veldig dårlig selvtillit, men behovet for å eksponere meg er heller labert. Er man misfornøyd med utseende er det en virkelig rar ting å gjøre når man legger ut bilder slik.... Anonymkode: b447b...3fc 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 30. mai 2017 #1659 Del Skrevet 30. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde IKKE lagt ut bilder av meg selv og spurt om tilbakemelding.... Og jeg har ikke sånn veldig dårlig selvtillit, men behovet for å eksponere meg er heller labert. Er man misfornøyd med utseende er det en virkelig rar ting å gjøre når man legger ut bilder slik.... Anonymkode: b447b...3fc Tror de vil ha bekreftelse på at de ikke er stygge, og hvilket sted er bedre enn på en facebookgruppe med 50 000 jenter? Veldig få som sier at andre er stygge under fullt navn på en sånn gruppe ;p 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cicero Skrevet 30. mai 2017 #1660 Del Skrevet 30. mai 2017 På 29.5.2017 den 12.13, Hyaluronica skrev: For ikke å glemme: Otto Marino, Taubel, Sisian, Ole-Redor, Emmanuuel, Milot Lorik, Teo Kyrre, Teobald, Nenon og Eagleph!! 😂 Den tråden ble forøvrig slettet tror jeg, etter folk kommenterte at foreldrene må huske at barna tross alt skal vokse opp med navnet sitt HERREGUD!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå