AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #1361 Del Skrevet 25. mars 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, leste det! Hun TS tente på alle pluggene, og bare "hvis det skal være sånn, så melder jeg meg ut!!!" Hun burde heller ta det til seg. Jeg har flere venninner som har vært i kontrollerende forhold, og den kommentaren med tillatelse får varsellampene til å lyse Anonymkode: 56218...5d3 Virkelig? Jeg er absolutt ikke i et kontrollerende forhold, men hadde heller ikke klipt meg kort uten "tillatelse" fra mannen min. For meg er det viktig at han faktisk liker hvordan jeg ser ut. Anonymkode: 17b13...827 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 25. mars 2017 #1362 Del Skrevet 25. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Virkelig? Jeg er absolutt ikke i et kontrollerende forhold, men hadde heller ikke klipt meg kort uten "tillatelse" fra mannen min. For meg er det viktig at han faktisk liker hvordan jeg ser ut. Anonymkode: 17b13...827 Det kommer vel an på om man trenger "tillatelse" eller tillatelse for å gjøre noe med utseendet. En ting er at man ikke klipper håret fordi man vet at mannen sin syns at langt hår er pent. Noe annet om man har lyst til å klippe seg, men må spørre mannen sin om tillatelse, og han bestemmer at det ikke er lov. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 25. mars 2017 #1363 Del Skrevet 25. mars 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble grundige provosert av den feminist tråden. Hvor lite opplyst går det an å bli?! Anonymkode: 2ac4f...486 Trist lesning...er som å lese om mexicanske immigranter som stemte på Trump fordi de aldri trodde retorikken hans gjaldt dem - helt til de fikk beskjed om at de ble deportert. Men dette understreker dessverre mitt inntrykk av utdanningen ved livets harde skole (og her finnes det selvfølgelig unntak). 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kenpet Skrevet 25. mars 2017 #1364 Del Skrevet 25. mars 2017 (endret) 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du blitt godkjent nå da? Har også laget meg en falsk profil men blir ikke godkjent i selve gruppa, bare i streaming-gruppa. Anonymkode: d1a87...154 Ble avslått 5 ganger eller noe, tror hun som avslo mistenkte at profilen var falsk. Spurte om å bli medlem på nytt, da ble jeg godkjent. Tror det kommer an på hvem som godkjenner. Haha, hun som måtte ha tillatelse fra kjæresten sin til å klippe håret sitt kort har faktisk gått i klassen min. Hun prøvde seg på meg og var skikkelig innpåsliten på videregående. Turte ikke snakke til meg face2face, men på Facebook skrev hun meldinger ala "hjelp jeg vil ha kjæreste og du er kjekk vil du bli kjæresten min". Hun går/gikk også på livets harde skole. Endret 25. mars 2017 av kenpet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #1365 Del Skrevet 25. mars 2017 3 timer siden, Poppie skrev: Trist lesning...er som å lese om mexicanske immigranter som stemte på Trump fordi de aldri trodde retorikken hans gjaldt dem - helt til de fikk beskjed om at de ble deportert. Men dette understreker dessverre mitt inntrykk av utdanningen ved livets harde skole (og her finnes det selvfølgelig unntak). Mitt og, dessverre. Ser noen som prøver å skrive vettuge svar, men de blir jo slått ned på... Anonymkode: 2ac4f...486 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 25. mars 2017 #1366 Del Skrevet 25. mars 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Virkelig? Jeg er absolutt ikke i et kontrollerende forhold, men hadde heller ikke klipt meg kort uten "tillatelse" fra mannen min. For meg er det viktig at han faktisk liker hvordan jeg ser ut. Anonymkode: 17b13...827 Når man lar vær å gjøre noe ( den gata som å klippe håret) fordi kjæresten ikke vil det er ikke et sunt forhold. I min bok ihvertfall. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #1367 Del Skrevet 25. mars 2017 2 minutter siden, Brimi skrev: Når man lar vær å gjøre noe ( den gata som å klippe håret) fordi kjæresten ikke vil det er ikke et sunt forhold. I min bok ihvertfall. Men nå er det sånn at folk lever ikke livet sitt etter en bok heller, da. Er det ikke sunt forhold hvis mannen ønsker å ha langt hår plutselig, og jeg sier at jeg ikke liker det? Ja, da skal det jammen meg lite til for å havne i "usunt" forhold. Da tror jeg 99,9% av mennesker på jorda her lever i "usunne forhold". Anonymkode: ed5eb...10f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #1368 Del Skrevet 25. mars 2017 På 18.3.2017 den 22.04, AnonymBruker skrev: Kjenner at det kokoer over i meg😡 Har forstått at dette er en eller annen lek, men dette er ikke noe å tulle med. Veldig lik mannsgruppa Ottar. Fysj! Anonymkode: 638a5...b09 Haha, denne var jo faktisk veldig morsom (jeg er gravid i 9. måned , men er ikke så hårsår at jeg ikke tillater at andre spøker om slike ting..:) Anonymkode: ed5eb...10f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 25. mars 2017 #1369 Del Skrevet 25. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men nå er det sånn at folk lever ikke livet sitt etter en bok heller, da. Er det ikke sunt forhold hvis mannen ønsker å ha langt hår plutselig, og jeg sier at jeg ikke liker det? Ja, da skal det jammen meg lite til for å havne i "usunt" forhold. Da tror jeg 99,9% av mennesker på jorda her lever i "usunne forhold". Anonymkode: ed5eb...10f Du vet at det er et uttrykk eller? Ja, jeg synes det er usunt hvis han lar vær å gjøre det fordi du ikke liker det. Spør du mannen din om hva slags klær du kan kjøpe også? I tilfelle han ikke liker det... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 25. mars 2017 #1370 Del Skrevet 25. mars 2017 På 23. mars 2017 den 0.23, AnonymBruker skrev: Og når folk prøver å hinte om at det kanskje ikke er så smart å poste slikt, svarer de: "jammen ingen navn blir nevnt da". Tjaaa, HVA MED DITT EGET NAVN??? Herregud er så mange dumme og sosialt tilbakestående mennesker der inne at jeg kvæles, haha.. Anonymkode: 94c06...75e HÆHÆHÆHÆHÆ!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 25. mars 2017 #1371 Del Skrevet 25. mars 2017 jeg er veldig nyssjerrig på hva folk i hønehjørnet deler. kan ikke dere dele noen skjermdumper her ? så kan jeg dele fra mannegruppa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #1372 Del Skrevet 25. mars 2017 16 minutter siden, Brimi skrev: Du vet at det er et uttrykk eller? Ja, jeg synes det er usunt hvis han lar vær å gjøre det fordi du ikke liker det. Spør du mannen din om hva slags klær du kan kjøpe også? I tilfelle han ikke liker det... Ja, jeg er fullt klar over at det er et uttrykk. Du har derimot ikke forstått selve poenget. Anonymkode: ed5eb...10f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #1373 Del Skrevet 25. mars 2017 3 timer siden, brownbrown skrev: jeg er veldig nyssjerrig på hva folk i hønehjørnet deler. kan ikke dere dele noen skjermdumper her ? så kan jeg dele fra mannegruppa Akkurat det synes jeg at alle vi som er medlem av gruppen skal holde oss for god til. Greit at vi ler av de osv; men synes det er utrolig kjipt hvis noen sprer videre med skjermdumper!! Anonymkode: bd17f...f13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 26. mars 2017 #1374 Del Skrevet 26. mars 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat det synes jeg at alle vi som er medlem av gruppen skal holde oss for god til. Greit at vi ler av de osv; men synes det er utrolig kjipt hvis noen sprer videre med skjermdumper!! Anonymkode: bd17f...f13 Hvorfor det. Så lenge man skjuler fullt navn bør det være ok 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #1375 Del Skrevet 26. mars 2017 Noen som er medlem av den svenske versjonen av hønehjørnet? Honey and the bees? Synes den er sykt mye værre! Anonymkode: 9eab6...b0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #1376 Del Skrevet 26. mars 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som er medlem av den svenske versjonen av hønehjørnet? Honey and the bees? Synes den er sykt mye værre! Anonymkode: 9eab6...b0e Jeg finner den ikke =( Anonymkode: 56218...5d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 26. mars 2017 #1377 Del Skrevet 26. mars 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er fullt klar over at det er et uttrykk. Du har derimot ikke forstått selve poenget. Anonymkode: ed5eb...10f Neivel, vil du si hva poenget var i klartekst? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 26. mars 2017 #1378 Del Skrevet 26. mars 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg finner den ikke =( Anonymkode: 56218...5d3 Ikke jeg heller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 26. mars 2017 #1379 Del Skrevet 26. mars 2017 Den heter "Honey & the bees." 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 26. mars 2017 #1380 Del Skrevet 26. mars 2017 31 minutter siden, Lista skrev: Den heter "Honey & the bees." Finner den fremdeles ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå