Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe

Blå politibil

Anbefalte innlegg

Hva heter den spleisen? Jeg er blokkert fra HH siden jeg har engelsk etternavn

Anonymkode: d0d3e...efc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk facebook bilde og teksten under til "sjefshøna" Eier hun ikke skam? Og da tigger hun om penger til slankeoperasjon?

Anonymkode: 586cf...558

Ser ingenting...? 

Anonymkode: 821ca...ae3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser ingenting...? 

Hun har åpenbart fjernet det profilbildet nå, men det var et bilde av henne samt masse, masse mat på en restaurant, og så sto det noe sånt som (fritt tatt fra hukommelsen): "På restaurant i Riga. Spiste til vi sprakk"

Anonymkode: 1b9c5...c09

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser ingenting...? 

Hun byttet profilbilde i går.

Anonymkode: 8c1d5...201

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har åpenbart fjernet det profilbildet nå, men det var et bilde av henne samt masse, masse mat på en restaurant, og så sto det noe sånt som (fritt tatt fra hukommelsen): "På restaurant i Riga. Spiste til vi sprakk"

Anonymkode: 1b9c5...c09

Var vel tatt en dag eller to før hun ble operert, så var sikkert en feiring/farvel til gamle vaner, vel... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefshøna burde fått opplæring i rett bruk av spørreord... (og særskriving, for den saks skyld) 

Fra quizen hennes:

Sitat
 Hvem flyselskap har nye fly ?

Hvem smør merke har kommet ut med «sticks»?

Hvem brille merke kjører nå kampanje «halv pris»?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Titania skrev:

Var vel tatt en dag eller to før hun ble operert, så var sikkert en feiring/farvel til gamle vaner, vel... 

Jeg har aldri forstått poenget i det der. Ser og hører stadig "Nå skal jeg starte på slankekur over helgen, så dette er siste sjanse til å spise og drikke hva jeg vil!" Og så dytter de innpå med usunne greier og gjør slankekuren enda lenger. Det gjelder folk som bare skal ned 8 kg også, dette er ikke unikt for dem med fedme. Det opplegget med å "unne seg" noe før den fæle sulteperioden, det er jo dømt til å mislykkes. Ta det litt og litt! Spis xxx færre kalorier HVER DAG, så er det rom for noe ekstra om du skal på fest eller "må" velge noe usunt i kantinen på jobb i blant... sukk. Folk, ass. :ler: 

Anonymkode: 913e2...866

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri forstått poenget i det der. Ser og hører stadig "Nå skal jeg starte på slankekur over helgen, så dette er siste sjanse til å spise og drikke hva jeg vil!" Og så dytter de innpå med usunne greier og gjør slankekuren enda lenger. Det gjelder folk som bare skal ned 8 kg også, dette er ikke unikt for dem med fedme. Det opplegget med å "unne seg" noe før den fæle sulteperioden, det er jo dømt til å mislykkes. Ta det litt og litt! Spis xxx færre kalorier HVER DAG, så er det rom for noe ekstra om du skal på fest eller "må" velge noe usunt i kantinen på jobb i blant... sukk. Folk, ass. :ler: 

Anonymkode: 913e2...866

Ikke uenig :P Jeg fikk forsåvidt troa på sjefshøna da hun i januar startet på livsstilsendring i steden for valget om slankeoperasjon. Men da var vel sikkert operasjon i utlandet allerede planlagt, med penger via spleis og sånn. 

Sliter selv med sykelig overvekt, men har jo vett nok til å forstå at man må gjøre endringer og holde de, i steden for å hive innpå masse mat før man bestemmer seg for å begynne med "slanking". Det må jo være bedre å innarbeide seg gode vaner og holde på de, i steden for å slanke seg en periode, for så å gå tilbake til gamle, dårlige vaner.  Det er pokker ikke lett, når man er opplært til å spise til man er mett, og "spis hva du vil" - men om man vil, så får man det til også :) Det handler bare om å finne måten som fungerer for en selv, og ikke minst, det å ha god støtte rundt seg til når ting er ekstra tungt :) Og selv om man skal ned i vekt, vil jo ikke det si at man skal kutte alt man syns er godt heller - det er jo lov å kose seg selv om man skal ned i vekt - det handler bare om å begrense seg :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny upopulær mening tråd. Ei som klarer å lire fra seg at menn og kvinner bør ha lik rett til abort. Hun blir naturligvis konfrontert med idiotien sin og presterer å svare "dummeste jeg hører. Kan ikke kreve at andre skal betale for et ansvar man selv tar på seg. Dem var to om sexen, Ikke ungen. Men skjønner jo nå hvorfor noen menn blir voldelig i sånne situasjoner" og avslutter med en tommel opp. 

Vel, min upopulære mening er at man bør bestå en iq-test før man får tilgang til internett. Mange høner som ikke ville bestått den. 

Anonymkode: 68a73...a37

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønesnappen er jo kjedelig! Det er aldri noe action der, de fleste sitter å snakker i kamera om div kjedelige greier, eller viser hvordan de sminker seg.. Gjeeesp. 

Det hender det er noen morsomme damer innimellom som faktisk snakker om viktige ting, eller viser for eksempel rundt om på hjemstedet sitt, syns det er mye mer moro å se på, enn sminke.. Ellers er det mye babling og lite drama. :P

Anonymkode: 8fd56...3f3

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det bare er autocorrect som har slått inn, men dette svaret på spørsmålet "Hvordan kan et krenkende innlegg fjernes fra FB" var litt artig :P 

Sitat

Eller bare be porsjonen slette meldinga
Eller så kan du bare blokkere h*n. For da ser ikke pensjonen innlegga dine

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ny upopulær mening tråd. Ei som klarer å lire fra seg at menn og kvinner bør ha lik rett til abort. Hun blir naturligvis konfrontert med idiotien sin og presterer å svare "dummeste jeg hører. Kan ikke kreve at andre skal betale for et ansvar man selv tar på seg. Dem var to om sexen, Ikke ungen. Men skjønner jo nå hvorfor noen menn blir voldelig i sånne situasjoner" og avslutter med en tommel opp. 

Vel, min upopulære mening er at man bør bestå en iq-test før man får tilgang til internett. Mange høner som ikke ville bestått den. 

Anonymkode: 68a73...a37

Lurer på om man kan si det samme til HIV, klamydia, HPV virus 🤔

vi var 2 om sex ikke disse kjønsykdommen! Såå de skal jeg ikke ha 😊 ellers takk 😊 

Anonymkode: 18821...057

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har sjefshøna snappen 🙊 er hun ikke norsk?

Anonymkode: 8f358...3ea

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti. Sjefshøna hadde snappen idag. logget ut tidlig kan du si, for hun orket ikke all kritiseringen hun fikk 🙄 

La ut trusler om vist noen snakket/dekte bilde av hu på andre grupper ble de kasta ut av hønehjørnet. 

samt at dette var hennes snapp, og hun visste ikke at det ikke var lov å dele sykdom innpå der. Hu fikk faen meg endra reglene så hun kunne snakke om slankeoperasjon.

Og de pengene hu fikk av spleisen var long gone 🙄 Hun hadfe brukt egne private  penger... jaja. mye rart.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har sjefshøna snappen 🙊 er hun ikke norsk?

Anonymkode: 8f358...3ea

Jo det tror jeg. Usj. jeg kjenner hele den dama irriterer meg med måten hun holder på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fytti. Sjefshøna hadde snappen idag. logget ut tidlig kan du si, for hun orket ikke all kritiseringen hun fikk 🙄 

La ut trusler om vist noen snakket/dekte bilde av hu på andre grupper ble de kasta ut av hønehjørnet. 

samt at dette var hennes snapp, og hun visste ikke at det ikke var lov å dele sykdom innpå der. Hu fikk faen meg endra reglene så hun kunne snakke om slankeoperasjon.

Og de pengene hu fikk av spleisen var long gone 🙄 Hun hadfe brukt egne private  penger... jaja. mye rart.

Hun skrev i en snap med vanskelig tekst (sånn regnbuefarget tekst) at alle giverne får tilbake pengene. 

Jeg tror dessverre ikke på noe av det. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, GulSitron skrev:

Hun skrev i en snap med vanskelig tekst (sånn regnbuefarget tekst) at alle giverne får tilbake pengene. 

Jeg tror dessverre ikke på noe av det. 

Tror ikke litt på det engang. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som må frem med kalkulator for å finne ut for gamle de er??

🙈🙈rister på hodet

Anonymkode: 43d83...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...