Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe

Blå politibil

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det dama røyker? Hørte bare surkling og så en hel masse røyk... 

Anonymkode: b97aa...237

Er ikke det sånn e sigarett da? Hva er den juicen hun snakket om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Blå politibil skrev:

Er ikke det sånn e sigarett da? Hva er den juicen hun snakket om?

Ok. Det var bra. Jeg så ikke godt nok og jeg ble ikke sittende å se på, så jeg fikk ikke sett mer etterpå. 

Anonymkode: b97aa...237

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ER ordrett 😼

IMG_5626.PNG

IMG_5627.PNG

Anonymkode: 4f1d6...0d1

Altså.....eh...bare...nei..nei, nei, nei. Jeg trodde det stod dårlig til,  men dette?  Dette er jo sprøtt 😂😂😂 Der må vel være samme folka da?! Hvis ikke lurer jeg på hvem som plagierer hvem,  og det kan jo bli morsomt....😂

Anonymkode: b447b...3fc

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MFB var jo fem dager tidligere ute, og der en det en admin som har skrevet. I HH er det sjefen selv. Men gud veit, det er jo samme ulla, begge gruppene.

Anonymkode: 4f1d6...0d1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

"Hei, Høner 2764.png

Kanskje litt rart og kleint spm, men hvem tørr å innrømme at de har såkalte "kosestunder" av og til alene?1f648.png🙈1f602.png😂"

Sitat

"jeg er ikke aseksuell i det hele tatt, men de siste 2 mnd har det ikke vært noe playtime og heller ingen kosestund med sambo .. 

Rett og slett for at jeg er potte tett over alt, og klarer ikke nyte det like godt som jeg skulle ønske"

Sitat

Ja, stadig vekk! Etter jeg fikk intim piercing ble jeg som en gutt i tenårene 1f602.png😂

Hvertfall noen der inne som har litt nettvett...:

Sitat

Trodde dette var halv gale topic " bretter du toalett papiret eller krølle du det " , "hvor ofte har dere sex" " hvordan liker du de ulike dildoene, men denne tar kaka 1f382.png🎂Helt ok om 50-60k vet alt dette om dere og kjentfolk feks som kjenner dere? Her har jeg 4 stk inne som kjenner meg meget godt som er i slekt eller har en tilhørighet og jeg ønsker ihvertfall ikke at dem vet slik info 1f602.png😂1f602.png😂 herre Jesus.

Anonymkode: abc45...983

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vi være så snill å holde oss for gode til å gjøre narr av utseende til enkeltpersoner?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Alice123 skrev:

Kan vi være så snill å holde oss for gode til å gjøre narr av utseende til enkeltpersoner?

Hadde de vært naturlige så hadde jeg ikke sagt noe, men dette er valg av sminke. Men jeg ser poenget og skal ta meg sammen! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Livesending i FIRE TIMER! Hvorfor...?

Anonymkode: b2c0c...770

Fordi de blir sett, og får litt respons. Det er menneskelig. Og veldig trist at de dekker behovet på denne måten. Nesten så de skulle blitt beskyttet mot seg selv. 

Anonymkode: 6d52c...a15

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har vurdert å screenshote innleggene/kommentarene og ende til samboere/kjærester/ektefeller som blir hengt ut? altså de som blir hengt ut med lite sex, null orgasme, preferanser i senga å slikt? tror det kunne vært særdeles hysterisk

Anonymkode: 10331...49f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for identifisering av privatpersoner og latterliggjøring.

Kragebein, mod

Endret av Kragebein
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har flere ganger prøvd å dele nyhetsartikler som er veldig relevant i forhold til samfunnet vi lever i nå etc.. ingen av innleggene ble godkjent og jeg sendte melding til en admin. Fikk ikke noe svar i det hele tatt.. hva skjer? Nyhetsartikler som er relevante blir ikke godkjent, men hvor vidt kjæresten til folk klarer å tilfredsstille dama er greit? :klo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de sender live, burde de ikke spise samtidig. Liker ikke smatting

Anonymkode: b2c0c...770

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk burde virkelig klare å tenke seg til at å legge ut intime detaljer om sexlivet med mann /samboer/kjæreste ikke er greit!  Jeg tror de aller færreste av kjærestene vet at det blir lagt ut slik info!  Nabokjærringa vet detaljer om samlivet dersom hun er på hønehjørnet liksom :bond:

Anonymkode: b447b...3fc

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har prøvd å bli medlem i hønehjørnet i flere måneder. Jeg har et utenlansk etternavn, og profilen min er ganske skjult. Jeg har sendt alle admins, og hønehjørnet fb flere meldinger. Jeg har ikke fått noe svar.

Er den gruppen kun for nordmenn med norske navn?

Anonymkode: d0d3e...efc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd å bli medlem i hønehjørnet i flere måneder. Jeg har et utenlansk etternavn, og profilen min er ganske skjult. Jeg har sendt alle admins, og hønehjørnet fb flere meldinger. Jeg har ikke fått noe svar.

Er den gruppen kun for nordmenn med norske navn?

Anonymkode: d0d3e...efc

Skal ikke være det, nei. Er ihvertfall en del damer der inne med navn jeg klarer å uttale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny navnetråd ute der TS spør etter det tøffeste/fineste guttenavnet får følgende kommentartråd: 

Sitat

AA: Loke 
BB: Heter min sønn <3
AA: Å mitt barnebarn,mange som reagerte,men d e ett flott navn, som man ska være stolt av.
BB: Var noen som reagerte på det når vi valgte det å, men overaskene veldig mange som synes navnet var fint :) vi ønsket oss et sjeldent men fint navn :) 
AA: Det hold dæ m dæ i,når æ fortalte ka banet sku hete, ble d helt taust på pauserommet, kunne ha hørt om ei nål datt i golvet,merkelig.
BB: Ja, men de får mene hva de vil :) da er det bedre å holde kjeft å gi et smil å si at navnet er fint enn å komme med stygge blikk eller kommentarer. For det sårer faktisk. 
CC: Bare nyskjerrig her, hvorfor reagerte folk på det navnet? :klo:
BB: Vet ikke hvorfor de reagerte på navnet. Sikkert fordi de aldri hadde hørt navnet eller så synes de sikkert at det ikke var fint. 
CC: Aha :rolleyes:
BB: Hvorfor lurte du på det? 
CC: Nei bare lurte! Trodde dere mente folk ble sinte eller noe sånt
BB: Åja nei nei :) 
AA: Trur det hadde med en eller anna norunn gud som ikke hva helt snill 
AA: Men navne skjemme ingen
BB: Ja altså loke var halvbroren til Odin å han var ikke snill. Men har ingenting å si for min del 
BB: --legger ved link til wikipedia som informerer om hvem Loke er--

CC: Aah, trodde det var flere hundre år siden folk slutta å bry seg om sånt :fnise:

(Blir helt svett av all dialekten og skrivefeilene, men rett skal være rett i sitat) 

Altså.... 
Jeg er tydeligvis et fossil her jeg sitter og har sjekket opp hva mine barns navn betyr (før vi bestemte oss for navnet)... 
Trodde det var vanlig å sjekke sånt jeg? :vetikke:
Ikke noe i mot Loke altså, det er et fint navn det, men jeg ville i alle fall vært klar over hvorfor noen reagerer når jeg presenterte barnet mitt ikke bare regnet med at det var ''sikkert fordi de aldri hadde hørt navnet eller så synes de sikkert at det ikke var fint''... :bond:
Også er jeg sjokkert over hvor lite kunnskaper disse tre damen har til sammen. 
Er det så vanlig å ikke vite hvem Loke er?! 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Judas er også et fint navn i seg selv, men jeg ville ikke kalt ungen min det.. Blir litt det samme som Loke. 

Anonymkode: 563a4...b6f

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...