AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #2821 Del Skrevet 8. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sjefshøna er visst moderator/admin igjen? Anonymkode: 4b8f5...93e Ser sånn ut. Anonymkode: 78f94...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2822 Del Skrevet 9. august 2017 På 14.07.2017 den 1.18, AnonymBruker skrev: Sendt denne pm til "sjefshøna" som innbiller seg at hun er unntatt Norges lover! Driver å henger ut medlemmer som har fått advarsel og blitt blokkert inne på egen moderator-gruppe. Screenshots av de uvitende medlemmene, med navn og profilbilde. Ingen informasjon i reglene om at dersom man bryter reglene så er dette en konsekvens. Datatilsynet next! Anonymkode: 5e10a...d5a fru Anonymkode: 5e10a...d5a. <3 Det er litt merkelig at du har vært moderator og vært med på dette her selv, det betyr vel at du også har gjort noe galt? Du sier du ble kastet ut med to andre moderatorer, (skrev du 29 juni) så det betyr at du var moderator FØR du lagde deg en falsk profil for så å bli moderator igjen for å skape kvalme. Virker som din eneste mission i livet er å gjøre livet til sjefshøna surt, eller ødelegge gruppen hun har startet. For etter å ha sett alle innleggene du har lagt ut her, så forstår man jo ganske godt hvem du er. Anonymkode: 5e10a...d5a Det er ingen god følelse å føle at man ikke gjør en jobb godt nok, i alle fall ikke en man gjør helt gratis. Tenk når man ikke engang duger til det. Tenk å ha så mye imot en gruppe og mennsker, at man bruker så mye tid på å gi dem masse gratis reklame. Men i alle fall ikke noe vits i å være anonym når du å tydelig røper hvem du er.... Anonymkode: 78f94...173 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. august 2017 #2823 Del Skrevet 9. august 2017 Ryddet for identifiserende innlegg. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2824 Del Skrevet 9. august 2017 Tydeligvis blir man bare dummere av å oppholde seg på Fb. Anonymkode: b0214...cf7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2825 Del Skrevet 9. august 2017 På 4.8.2017 den 21.08, Sitronmelis skrev: Den der håndkle tråden, hvor noen bruker 10-12 håndklær HVER DAG! Blir helt målløs jeg Med tanke på hvor mye sløseri det er av vann og, så er det direkte ukult. Hva gjør de hvis det kommer restriksjoner på vann? Anonymkode: b0214...cf7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 9. august 2017 #2826 Del Skrevet 9. august 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med tanke på hvor mye sløseri det er av vann og, så er det direkte ukult. Hva gjør de hvis det kommer restriksjoner på vann? Anonymkode: b0214...cf7 Da dusjer de vel mindre 😅 Sorry. Dårlig humor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 9. august 2017 #2827 Del Skrevet 9. august 2017 Sitat Hei høner! 💋 Jeg reiser i helgen, men er litt usikker på om kofferten min kan brukes som håndbagasje? Noen som vet? Samme størrelse som den minste på bilde.. ❤ *bilde av 4 forskjellige kofferter uten mål* Folk er så tafatte... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2828 Del Skrevet 9. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Med tanke på hvor mye sløseri det er av vann og, så er det direkte ukult. Hva gjør de hvis det kommer restriksjoner på vann? Anonymkode: b0214...cf7 Ukult...? Mener du uetisk Anonymkode: b2c0c...770 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2829 Del Skrevet 9. august 2017 Tråden om orgasmedagen hvor hun ene skriver: "tenker ikke så mye på den dagen der når eg aldrig får det".. På profilen hennes kan man se både navn og bilde av forloveden hennes også, sikkert ikke særlig kult for han HVIS han skulle se det Anonymkode: a487e...c9e 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2830 Del Skrevet 9. august 2017 På 8/7/2017 den 20.52, AnonymBruker skrev: Sitter hun bare i senga og røyker? Anonymkode: 841d0...396 I sengen? Du tuller? Anonymkode: 3b0e2...0b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2831 Del Skrevet 9. august 2017 Scroller nedover Facebook, så dukker det opp en video. Er åpenbart en som sender live. Men hun sitter jo bare der. Jeg pleier ikke se på livesendingene til folk, men er ikke noe av vitsen å snakke? 🤣 Anonymkode: ad1d8...db1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 9. august 2017 #2832 Del Skrevet 9. august 2017 Sitat Hei et spørsmål ? Vi er i litt kjipt situasjon der vi er uten bo sted og jeg snakket med nav og si sier følgende : hei det er nav og jeg ser at du er uten bo sted ? Men jeg har også fulgt deg på Facebook og ser at du har fått flere tilbud om bo plass ? Som oss tanten din da svarer jeg men problemet er at ingen stende er tillat med dyr og vi er uten bil så er avhengig av buss og jeg må til lege og diverse da sier nav ja da får dere plassere dyra på kennel og vet du hvor mye det koster ? Eller at en av hunden våres spiser ikke at vis ingen av oss er i nærheten ! Og at du kan i kalle dete hjelp sier jeg og har hun på nav lov og følge meg på Facebook ? Må nevne at hun på nav hadde en spydig måte og snakke til meg ! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2833 Del Skrevet 9. august 2017 19 minutter siden, penny_ skrev: Gleder meg til hun svarer de som har kommentert 😁 I akkurat denne tråden virker faktisk disse damene litt mer oppegående enn normalt.. Anonymkode: ad1d8...db1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 9. august 2017 #2834 Del Skrevet 9. august 2017 15 minutter siden, penny_ skrev: Rar Nav-klients post med tusen skrivefeil Jeg sjekket posten nå. Over 70 svar og nesten alle ber dama ta realiteten inn over seg, at kjæledyr ikke er menneskerett, at NAV gjør rett i å sjekke, at det er frekt at hun forventer at nav skaffer bopel fordi den hun har fått tilbudt ikke passer så godt, osv. Dette er en gjeng høner som legger skikkelig prima egg. godt å lese! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elnah Skrevet 9. august 2017 #2835 Del Skrevet 9. august 2017 Det var rett og slett forfriskende å lese de oppegående svarene i den tråden🎉 De kan hvis de vil😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 9. august 2017 #2836 Del Skrevet 9. august 2017 26 minutter siden, penny_ skrev: Ble sliten av å lese det der jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 9. august 2017 #2837 Del Skrevet 9. august 2017 Også imponert over svarene i den tråden! Så lei av folk som mener NAV er en menneskerett- jeg betaler skatten min med glede, men jeg gidder ikke være med på å betale husly fordi vedkommendes bikkje ikke vil ete uten dem og det er stress å ta buss. Cry me a river. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 9. august 2017 #2838 Del Skrevet 9. august 2017 Link til den tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elnah Skrevet 9. august 2017 #2839 Del Skrevet 9. august 2017 (endret) 1 time siden, Sugemerke skrev: Link til den tråden? Kom vel ikke som ei bombe at tråden ble slettet til slutt. TS hadde heller ikke nevnt i innlegget sitt at det var en pågående forsikringssak som gjorde leiligheten de nå bodde i utilgjengelig frem til problemet var løst. Så da ble det spekulasjoner og skittkasting på høyt nivå.. Endret 9. august 2017 av Elnah Fjernet link og lagt til info Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2017 #2840 Del Skrevet 9. august 2017 1 time siden, Elnah skrev: Kom vel ikke som ei bombe at tråden ble slettet til slutt. TS hadde heller ikke nevnt i innlegget sitt at det var en pågående forsikringssak som gjorde leiligheten de nå bodde i utilgjengelig frem til problemet var løst. Så da ble det spekulasjoner og skittkasting på høyt nivå.. Syntes ikke det var så mye skittkasting. Men hun hadde nok regnet med å få sympati, ikke kritiske kommentarer mot hvordan hun fremstår. De siste kommentarene jeg så mente jo forsåvidt at folk var slemme da, men come on. Man må tåle å høre sannheten! 🦍 Anonymkode: ad1d8...db1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå