Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe

Blå politibil

Anbefalte innlegg

Og etter det var det noen som sendte live hvor hun bare satt å gråt? Hun har flere ganger skrevet inne på gruppen der har jeg sett, blant annet lagt ut bilder av selvskadingen sin og sånn. Hvorfor får de lov til å holde på sånn?

Anonymkode: 17b13...827

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og etter det var det noen som sendte live hvor hun bare satt å gråt? Hun har flere ganger skrevet inne på gruppen der har jeg sett, blant annet lagt ut bilder av selvskadingen sin og sånn. Hvorfor får de lov til å holde på sånn?

Trist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sunday, February 12, 2017 den 17.24, AnonymBruker skrev:

Altså.. Noen la ut bilde av øynene sine å spurte hva slags farge folk har på sine, og det er jo greit nok selv om det finnes tusen tråder om det fra før, men hun måtte legge til under at bilde ble tatt på vei hjem fra "walk of shame" Idag..

Var også en som lurte på om det var innafor å tatovere "Hønehjørnet" over "hønehjørnet" sitt. Har det klikka for de?

:skratte:

Anonymkode: b447b...3fc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting som en god tråd om hvor mange som droppet ut av VGS, gjerne med smile/latter-emoijer, og skryt over hvor dårlige karakterer de har. Og selvfølgelig, full ansvarsfraskrivelse - ingenting er deres feil, kun skolen, lærere eller andre som gjorde at de ikke fullførte.

Når jeg ser den generelle holdningen til utdannelse i den gruppa så forklarer det mye av hva som blir postet der...

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, mjauritz skrev:

Ingenting som en god tråd om hvor mange som droppet ut av VGS, gjerne med smile/latter-emoijer, og skryt over hvor dårlige karakterer de har. Og selvfølgelig, full ansvarsfraskrivelse - ingenting er deres feil, kun skolen, lærere eller andre som gjorde at de ikke fullførte.

Når jeg ser den generelle holdningen til utdannelse i den gruppa så forklarer det mye av hva som blir postet der...

Hvilken tråd er det? Jeg ser en tråd hvor ei vurderer å droppe ut, og så godt som alle svarene hun får handler om folk som angrer på at de droppet ut og råder henne til å fullføre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitat

Til de som kjenner meg så e dette hysj enda... tips mot svangerskaps kvalme?

:rolleyes:

På "Typisk deg" ble en unge spurt om når en hemmelighet ikke er hemmelig lenger. Da svarte ungen "når alle vet det", så det er tydeligvis en hemmelighet selv om 43 000 mennesker vet om det :laugh:

Endret av penny_
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Poppie skrev:

Hvilken tråd er det? Jeg ser en tråd hvor ei vurderer å droppe ut, og så godt som alle svarene hun får handler om folk som angrer på at de droppet ut og råder henne til å fullføre.

Jeg ble medlem av Hønehjørnet fordi jeg ble nysgjerrig pga. KG. Men noen ganger synes jeg det blir veldig overdrevet når det refereres derfra og helt oppriktig synes jeg at denne tråden er mye mer harry enn Hønehjørnet selv.

Dette du påpeker her, Poppie, er min oppfatning også. Jeg er ikke masse på Hønehjørnet og er ikke aktiv på noen måte der, men vil nå si at jeg likevel får med meg essensen derfra. Og jeg har aldri sett noen skryte av dårlige karakterer osv. Derimot har jeg sett en del lykkeønsker til folk med eksamen, oppmuntring til de som lurer på om de tør bytte jobb, gratulasjoner til de som har fått ny jobb osv.

Denne tråden er blitt som trådene om bloggerne - alt som kan kritiseres, latterliggjøres og harseleres det over. Husk at det er ekte personer som legger ut ting på Hønehjørnet under full navn, de trenger ikke å bli hengt ut her i tillegg av anonyme brukere.

Ja, det er mye rart som postes på Hønehjørnet! Men fortjener de denne gapestokken?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Ellevill skrev:

Jeg ble medlem av Hønehjørnet fordi jeg ble nysgjerrig pga. KG. Men noen ganger synes jeg det blir veldig overdrevet når det refereres derfra og helt oppriktig synes jeg at denne tråden er mye mer harry enn Hønehjørnet selv.

Dette du påpeker her, Poppie, er min oppfatning også. Jeg er ikke masse på Hønehjørnet og er ikke aktiv på noen måte der, men vil nå si at jeg likevel får med meg essensen derfra. Og jeg har aldri sett noen skryte av dårlige karakterer osv. Derimot har jeg sett en del lykkeønsker til folk med eksamen, oppmuntring til de som lurer på om de tør bytte jobb, gratulasjoner til de som har fått ny jobb osv.

Denne tråden er blitt som trådene om bloggerne - alt som kan kritiseres, latterliggjøres og harseleres det over. Husk at det er ekte personer som legger ut ting på Hønehjørnet under full navn, de trenger ikke å bli hengt ut her i tillegg av anonyme brukere.

Ja, det er mye rart som postes på Hønehjørnet! Men fortjener de denne gapestokken?

Det er flere her som fremstiller det som at det er masse kommentarer av samme kritikkverdige sort, når det egentlig bare er 1 eller 2 slike sammen med 20 andre greie kommentarer. 

Men alle i denne tråden er ikke slik, så jeg forslår at de som fremstiller Hønehjørnet som nevnt over får beskjed om det. Jeg har sett at de har blitt satt på plass flere ganger.

Endret av penny_
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er plutseligt blitt lagt i en gruppe som heter "Livestream for jenter".. har hele tiden trodd det har vært Hønehjørnet. Uansett; der er det heller ingen filter. En jente satt og sendte live mens hun satt hjemme og gråt fordi hun følte seg ensom. 

Anonymkode: 8a03c...dc6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er plutseligt blitt lagt i en gruppe som heter "Livestream for jenter".. har hele tiden trodd det har vært Hønehjørnet. Uansett; der er det heller ingen filter. En jente satt og sendte live mens hun satt hjemme og gråt fordi hun følte seg ensom. 

Ser nå at dette er nevnt over. Beklager

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TulleteKatt

Noe så fascinerende! Ble lagt til av en bekjent for en stund tilbake, og har vare vært flue på veggen. Hun som la meg til eller heller ikke aktiv. Dog har jeg fler på vennelisten med som er aktive og svarer på at de er glattbarberte og hvorfor f.eks. Vet mer enn jeg skulle ønske om visse der i alt fra nevnte barberingstråd til medisiner, diagnoser og preferanser i senga. Også fascinert av de som støtt sender live. Gjerne uten å ha så mye å si eller gjøre, annet enn å røyke og glo på TV/PC. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, TulleteKatt skrev:

Noe så fascinerende! Ble lagt til av en bekjent for en stund tilbake, og har vare vært flue på veggen. Hun som la meg til eller heller ikke aktiv. Dog har jeg fler på vennelisten med som er aktive og svarer på at de er glattbarberte og hvorfor f.eks. Vet mer enn jeg skulle ønske om visse der i alt fra nevnte barberingstråd til medisiner, diagnoser og preferanser i senga. Også fascinert av de som støtt sender live. Gjerne uten å ha så mye å si eller gjøre, annet enn å røyke og glo på TV/PC. 

Hun ene røykte visst noe annet også, men jeg vet ikke hva det var. Sikkert medisin siden det var en flaske hun inhalerte fra

Anonymkode: b2c0c...770

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2017 den 22.34, AnonymBruker skrev:

Det morsomste med det innlegget er jo at de har fjernet alle kommentarer som ikke er enig med henne. La igjen en selv hvor jeg skrev at jeg synes det var ganske flaut at hun skryter av at mannen hennes betaler penger for å ligge med henne, men den ble slettet før det hadde gått fem minutter. Synes synd på mannen hennes som får sexlivet sitt bretta ut til 40 000 mennesker. Fatter ikke hvorfor noen mennesker har så få sperrer. 

Anonymkode: 63060...cf1

Jeg har ikke ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere sett de nye reglene? De har endelig begynt å stramme inn *litt* hvertfall.

"Velkommen til Hønehjørnet🐔
*se vår nye hjemmeside!* http://www.honehjornet.no/
Her finner du ukas konkurranse (premie: gavekort 200 kr): http://tinyurl.com/j4k2325.
Her finner du oppskriftskonkurransen vår (premie: kjøkkenutstyr verdt 2000 kr): http://tinyurl.com/gqm46gt
Dette er en jentegruppe som ble laget av Katinka Nordahl i August 2015. Med god hjelp fra et sterkt adminteam har gruppa vokst seg stor på veldig kort tid. Vi ønsker alle velkommen inn i varmen og håper dere vil trives her hos oss.
GRUPPEREGLER
Vi godkjenner ikke medlemmer under 18, mannlige medlemmer, felles profiler eller profiler vi mistenker er falske/mangelfulle.
Innlegg blir fjernet dersom de inneholder:
Kjøp og salgsannonser
Savnet annonser
Blogginnlegg
Instagram/snapchat
Facebookgrupper/sider
Veldedighet/organisasjoner
Synske lesinger
Spørsmål om helse/sykdom der lege heller bør kontaktes
Andre innlegg som av ulike årsaker ikke passer inn i gruppen.
Admin legger ikke ut anonyme innlegg
Ved lignende innlegg forsøker vi å samle disse under samme tråd.
Vi har ingen faste regler på hvor lenge innlegg kan stå før de blir slettet eller stoppet, men vi i admin prøver å ha nogenlunde styr på det allikevel. Om tråden har fått mange kommentarer, mange like kommentarer, eller ligget på topp av siden lenge, kan innlegget bli stoppet eller stengt for kommentarer av admin. Innlegg som admin følger nøye kan også bli stengt for kommentarer ved stenging av veggen på kvelden.
Bruk nettvett, vi ønsker en hyggelig tone her inne. Spydige/uhyggelige innlegg og kommentarer vil bli fjernet, og personangrep medfører utestengelse. Vi er opptatt av personvern, så tenk nøye over hva man legger ut om andre, også om barna sine. Dette gjelder både tekst og foto, og admins står ikke til ansvar for dette.
Vi har åpningstider for når admins er tilgjengelige og når innlegg og medlemmer blir godkjent. Vi har stengt fra 22.00-09.00 Mandag-Fredag og 24.00-12.00 Lørdag-Søndag. Trenger dere å komme i kontakt med oss trykk på linken under og ”send melding”. Private meldinger blir ikke besvart. https://www.facebook.com/honehjornet/
Ønsker noen å være sponsorer for gruppa eller skrive om oss, ta kontakt med Katinka Nordahl. Vi er åpne for ideer og forslag. Sponset innlegg vil bli postet i gruppa vår etter en seriøs avtale. [email protected]"

Jeg lo rått av Vi er opptatt av personvern, så tenk nøye over hva man legger ut om andre, også om barna sine. Dette gjelder både tekst og foto, og admins står ikke til ansvar for dette. Joda, så lenge admin har tatt på seg ansvaret for denne gruppa og oppfordret til denne kulturen som er der, så er de delansvarlige!

Samtidig så åpner de nå for å reklamere inne i gruppa... Fra hjemmesida:

"Annonsering og sponsing
Ønsker du å sponse oss eller annonsere i Hønehjørnet?
Nå ut til over 43000 jenter!
Har du et produkt eller en tjenste du ønsker å annonsere for? Da bør du kontakte oss!
Vi har ett nettsamfunn i vekst og har for tiden over 43 000 medlemmer på Facebook. Vi er også på snapchat og instragram. Vi fortsetter å utvikle oss og blir stadig større på flere platformer.

Vi kan tilby en målrettet annonsering på flere plattformer direkte rettet mot jenter og kvinner over 18 år. Gjør en avtale med oss i dag!"

Anonymkode: fd174...c5e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere sett de nye reglene? De har endelig begynt å stramme inn *litt* hvertfall.

"Velkommen til Hønehjørnet🐔
*se vår nye hjemmeside!* http://www.honehjornet.no/
Her finner du ukas konkurranse (premie: gavekort 200 kr): http://tinyurl.com/j4k2325.
Her finner du oppskriftskonkurransen vår (premie: kjøkkenutstyr verdt 2000 kr): http://tinyurl.com/gqm46gt
Dette er en jentegruppe som ble laget av Katinka Nordahl i August 2015. Med god hjelp fra et sterkt adminteam har gruppa vokst seg stor på veldig kort tid. Vi ønsker alle velkommen inn i varmen og håper dere vil trives her hos oss.
GRUPPEREGLER
Vi godkjenner ikke medlemmer under 18, mannlige medlemmer, felles profiler eller profiler vi mistenker er falske/mangelfulle.
Innlegg blir fjernet dersom de inneholder:
Kjøp og salgsannonser
Savnet annonser
Blogginnlegg
Instagram/snapchat
Facebookgrupper/sider
Veldedighet/organisasjoner
Synske lesinger
Spørsmål om helse/sykdom der lege heller bør kontaktes
Andre innlegg som av ulike årsaker ikke passer inn i gruppen.
Admin legger ikke ut anonyme innlegg
Ved lignende innlegg forsøker vi å samle disse under samme tråd.
Vi har ingen faste regler på hvor lenge innlegg kan stå før de blir slettet eller stoppet, men vi i admin prøver å ha nogenlunde styr på det allikevel. Om tråden har fått mange kommentarer, mange like kommentarer, eller ligget på topp av siden lenge, kan innlegget bli stoppet eller stengt for kommentarer av admin. Innlegg som admin følger nøye kan også bli stengt for kommentarer ved stenging av veggen på kvelden.
Bruk nettvett, vi ønsker en hyggelig tone her inne. Spydige/uhyggelige innlegg og kommentarer vil bli fjernet, og personangrep medfører utestengelse. Vi er opptatt av personvern, så tenk nøye over hva man legger ut om andre, også om barna sine. Dette gjelder både tekst og foto, og admins står ikke til ansvar for dette.
Vi har åpningstider for når admins er tilgjengelige og når innlegg og medlemmer blir godkjent. Vi har stengt fra 22.00-09.00 Mandag-Fredag og 24.00-12.00 Lørdag-Søndag. Trenger dere å komme i kontakt med oss trykk på linken under og ”send melding”. Private meldinger blir ikke besvart. https://www.facebook.com/honehjornet/
Ønsker noen å være sponsorer for gruppa eller skrive om oss, ta kontakt med Katinka Nordahl. Vi er åpne for ideer og forslag. Sponset innlegg vil bli postet i gruppa vår etter en seriøs avtale. [email protected]"

Jeg lo rått av Vi er opptatt av personvern, så tenk nøye over hva man legger ut om andre, også om barna sine. Dette gjelder både tekst og foto, og admins står ikke til ansvar for dette. Joda, så lenge admin har tatt på seg ansvaret for denne gruppa og oppfordret til denne kulturen som er der, så er de delansvarlige!

Samtidig så åpner de nå for å reklamere inne i gruppa... Fra hjemmesida:

"Annonsering og sponsing
Ønsker du å sponse oss eller annonsere i Hønehjørnet?
Nå ut til over 43000 jenter!
Har du et produkt eller en tjenste du ønsker å annonsere for? Da bør du kontakte oss!
Vi har ett nettsamfunn i vekst og har for tiden over 43 000 medlemmer på Facebook. Vi er også på snapchat og instragram. Vi fortsetter å utvikle oss og blir stadig større på flere platformer.

Vi kan tilby en målrettet annonsering på flere plattformer direkte rettet mot jenter og kvinner over 18 år. Gjør en avtale med oss i dag!"

Anonymkode: fd174...c5e

Så disse "damene" er ikke interessert i å hjelpe veldedige organisasjoner. De har vel nok med seg selv og den grå hverdagen sin

Anonymkode: b2c0c...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så flaut med livestream:bond: Ser ut som det er noe galt med de.

Anonymkode: a27e4...6e1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lage en tråd som heter "Flåsete svar du har lyst til å gi i innlegg på Hønehjørnet". Det første innlegget blir:

Sitat

Hva hadde DU gjort om bilen du kjørte begynte å brenne ?!

Jeg hadde blitt sittende i bilen og kjørt videre.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...