Gå til innhold

unge mennesker som får hjelp av hjemmesykepleien.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 8.12.2016 den 14.12, Arabella skrev:

Dette er for horribelt til å være sant. Jeg tror rett og slett ikke på det.

Det skal du Ikke være for sikker på, dessverre. 

Anonymkode: f4aa6...b2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Wednesday, December 07, 2016 den 18.47, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt hjemmehjelp. Ikke fornøyd i det hele tatt, så jeg lever heller med mer skitt enn å få de i hus. Hadde ikke fast tidspunkt, så jeg måtte sitte hjemme fra 08-15 i tilfelle de kom, kunne ikke dra på butikken engang. Og de vasket parkett med altfor mye vann, så det var skjolder på alle gulv etterpå. Jeg måtte vaske over igjen selv.. Prøvde å sette meg på et annet rom for å la de vaske i fred, men de kom inn til meg for å skravle. Ikke kult når du er i 20-årene og skammer deg over i det hele tatt å ikke kunne vaske selv. 

Aldri mer. 

Anonymkode: 6e267...691

Hadde litt samme problemet. Jeg hadde en del ryggproblemer og hadde ikke sjans i havet til å vaske selv. Så fikk hjemmehjelp da. De ga aldri noe tidspunkt og kom alltid på ulike tider. Det syntes jeg var slitsomt. De var hyggelig og tok alltid på skotrekk, men var dårlig til å vaske nøye. De vasket aldri i kroker f.eks. og tok ikke en gang vekk stueteppet for å vaske under eller riste det. Tok også for mye vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12/7/2016 den 17.17, AnonymBruker skrev:

Har du som er under 40 år fått hjemmesykepleien? Hva fikk du hjelp med og hvor ofte var dr hos deg? Jeg må ha hjelp av hj tj pga jeg har brudd og klarer ikke alt selv. Er det noe de gjorde som du reagerte på? Feks løpet inn med sko og etterlater sølete som du ikke får bort selv? 

Anonymkode: b6d6f...eb3

Hjemmesykepleien (og hjemmehjelp) i min kommune bruker alltid skotrekk og hansker og spriter hender før og etter besøk. Du kan bare ringe til kontoret og be om at de bruker skotrekk pga. skitne gulv, tilbakemeldinger er bare til hjelp :) 

Anonymkode: 88f83...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...