Duftavsommerregn Skrevet 11. juni 2019 #121 Skrevet 11. juni 2019 Man da kan han få utover "bulker" i ansiktet sitt, det er bivirkningen av å si det
Søtnosen95 Skrevet 11. juni 2019 #122 Skrevet 11. juni 2019 På 7.12.2016 den 15.37, AnonymBruker skrev: Cellulitter kalles det. Det er noe som de aller fleste har i varierende grad. Anonymkode: 65dfa...f95 Jeg har ikke det, min mor har ikke det, min bestemor har ikke det. Dette har jeg faktisk aldri før hørt om 😛
Søtnosen95 Skrevet 11. juni 2019 #123 Skrevet 11. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn?? Dette handler om en gutt som ikke er gammel nok til å ha sex. Enkelte burde avlegge teoriprøve for å unngå at de gjør for stor skade på andres sjeler. Anonymkode: 10c9c...33b Jeg synes det er helt innafor at han lurer på dette, hadde lurt veldig selv om jeg hadde sett lår/rumpe hullete 😛
Gjest hind Skrevet 11. juni 2019 #124 Skrevet 11. juni 2019 6 minutter siden, Søtnosen95 said: Jeg synes det er helt innafor at han lurer på dette, hadde lurt veldig selv om jeg hadde sett lår/rumpe hullete 😛 Du må ha levd et svært skjermet liv hvis du virkelig ikke har sett cellulitter før. Det er kjempevanlig. Selv godt trente idrettsutøvere har dem
Duftavsommerregn Skrevet 11. juni 2019 #125 Skrevet 11. juni 2019 7 minutter siden, Søtnosen95 skrev: Jeg synes det er helt innafor at han lurer på dette, hadde lurt veldig selv om jeg hadde sett lår/rumpe hullete 😛 Det er jo fordi dere da er mindre med For dette finner du med noe som heter google om du lurer! Du trenger ikke spørre damen om hvorfor hun har mer en et hull i ræven Dagens ungdom asså 4
Søtnosen95 Skrevet 11. juni 2019 #126 Skrevet 11. juni 2019 6 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Det er jo fordi dere da er mindre med For dette finner du med noe som heter google om du lurer! Du trenger ikke spørre damen om hvorfor hun har mer en et hull i ræven Dagens ungdom asså Hva mener du med det? "da er mindre med" ? jeg spør selvsagt ikke noen om hvorfor de har hull noen steder, synes bare dette var litt rart.
Søtnosen95 Skrevet 11. juni 2019 #127 Skrevet 11. juni 2019 9 minutter siden, hind skrev: Du må ha levd et svært skjermet liv hvis du virkelig ikke har sett cellulitter før. Det er kjempevanlig. Selv godt trente idrettsutøvere har dem Da må det være noe genetisk. Jeg har faktisk ikke sett dette før noen plasser. Kun hos de veldig overvektige på tv.. 😛 Nå går ikke jeg å stirrer på andre damer, men jeg vet hvordan føttene til damene i familien ser ut og de har ikke det
Duftavsommerregn Skrevet 11. juni 2019 #128 Skrevet 11. juni 2019 1 minutt siden, Søtnosen95 skrev: Hva mener du med det? "da er mindre med" ? jeg spør selvsagt ikke noen om hvorfor de har hull noen steder, synes bare dette var litt rart. Ok,når man ikke vet hvordan man søker på google? Hva er man da? mindre med eller Julius i dyreparken i Kristiansand. Fritt valg 1
Søtnosen95 Skrevet 11. juni 2019 #129 Skrevet 11. juni 2019 1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev: Ok,når man ikke vet hvordan man søker på google? Hva er man da? mindre med eller Julius i dyreparken i Kristiansand. Fritt valg Har jeg noensinne sagt jeg ikke kan å søke på google? Det er jo du som sliter med å gjøre deg selv forstått. Uansett tror jeg ikke du skal snakke så høyt om hvem som passer inn i dyreparken, du som har disse hullene overalt.
Gjest hind Skrevet 11. juni 2019 #130 Skrevet 11. juni 2019 2 minutter siden, Søtnosen95 said: Da må det være noe genetisk. Jeg har faktisk ikke sett dette før noen plasser. Kun hos de veldig overvektige på tv.. 😛 Nå går ikke jeg å stirrer på andre damer, men jeg vet hvordan føttene til damene i familien ser ut og de har ikke det Prøv å klemme på lårene eller rumpa deres hvis det går an uten at du får juling 😜Hvis det blir knudrete da vet du at de har anlegg for det. Det eneste som skal til er noen år eller kilo, så synes de også uten klemming.
Thyra Skrevet 11. juni 2019 #131 Skrevet 11. juni 2019 På 9.12.2016 den 22.54, AnonymBruker skrev: Dette kan faktisk trenes vekk. Gå ned i fettprosent (nei ikke fitnessjente fettprosent) og tren rumpe og lår så blir det ofte mye mindre/ borte. Virker som om mange jenter mener bestemt at det ikke kan gjøres noe med, men jeg mistenker at de kanskje ikke har trent og vært flink med kostholdet. Hilsen jente som selv får cellulitter når jeg har litt "vinterpolstring" men som ikke har noe på sommeren når jeg går ned ca 5 kilo. Anonymkode: 3ddc4...306 Trening og å gå ned i fettprosent vil kunne redusere cellulitter, ja. Men ikke nødvendigvis fjerne dem helt. Dette er genetisk, og helt normalt. Undervektige kan også ha det. Menn og små barn også. Mange modeller og Hollywoodstjerner har det. Så spørs det hvor mye man synes det er verdt å slite for å være "perfekt". Ingen grunn til at en normalvektig sunn jente skal tyne kroppen sin til det ytterste for å fjerne/redusere cellulittene. En mann som synes det er turn-off med litt cellulitter, er kanskje ikke drømmemannen uansett. 2
Thyra Skrevet 11. juni 2019 #132 Skrevet 11. juni 2019 På 8.12.2016 den 18.59, AnonymBruker skrev: Dere som hevder at "nesten alle har det" overdriver vel litt? Jeg har ikke cellulitter på rumpa, og ser jeg rundt meg i damegarderoben på treningen er det mange andre som ikke har det heller. Hverken de eller jeg har en 'perfekt kropp', så det er ikke det jeg sier. Bare at cellulitter er ikke noe 'alle har'. Anonymkode: cc8a1...064 Alle har det ikke, men det er veldig vanlig. Det synes heller ikke like tydelig på alle. På noen må man se på veldig nært hold, i riktig belysning og riktig vinkel for å se det. Så nøye kan man faktisk ikke studere andre i fellesgarderoben. 1
Thyra Skrevet 11. juni 2019 #133 Skrevet 11. juni 2019 42 minutter siden, Søtnosen95 skrev: Jeg har ikke det, min mor har ikke det, min bestemor har ikke det. Dette har jeg faktisk aldri før hørt om 😛 Da var det jammen på tide du fikk høre om det! 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #134 Skrevet 11. juni 2019 16 minutter siden, hind skrev: Prøv å klemme på lårene eller rumpa deres hvis det går an uten at du får juling 😜Hvis det blir knudrete da vet du at de har anlegg for det. Det eneste som skal til er noen år eller kilo, så synes de også uten klemming. Slank med anlegg her! Kommer nok med årene Anonymkode: eefdd...baf
Thyra Skrevet 11. juni 2019 #135 Skrevet 11. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slank med anlegg her! Kommer nok med årene Anonymkode: eefdd...baf Det er ikke det verste som kan skje.
Duftavsommerregn Skrevet 11. juni 2019 #136 Skrevet 11. juni 2019 (endret) 29 minutter siden, Søtnosen95 skrev: Det er jo du som sliter med å gjøre deg selv forstått. Uansett tror jeg ikke du skal snakke så høyt om hvem som passer inn i dyreparken, du som har disse hullene overalt. Det betyr ikke noe, jeg har så mye hår på ræven at det skjuler alt Endret 11. juni 2019 av Duftavsommerregn 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #137 Skrevet 11. juni 2019 7 minutter siden, Thyra skrev: Det er ikke det verste som kan skje. Nei, det bryr meg midt i hullet i rumpa. Anonymkode: eefdd...baf 1
Søtnosen95 Skrevet 11. juni 2019 #138 Skrevet 11. juni 2019 36 minutter siden, hind skrev: Prøv å klemme på lårene eller rumpa deres hvis det går an uten at du får juling 😜Hvis det blir knudrete da vet du at de har anlegg for det. Det eneste som skal til er noen år eller kilo, så synes de også uten klemming. ser bare huden blir klemt sammen. altså det ytterste hudlaget.
SM30 Skrevet 12. juni 2019 #139 Skrevet 12. juni 2019 17 hours ago, hind said: Du må ha levd et svært skjermet liv hvis du virkelig ikke har sett cellulitter før. Det er kjempevanlig. Selv godt trente idrettsutøvere har dem Bildebevis?
Gjest hind Skrevet 12. juni 2019 #140 Skrevet 12. juni 2019 2 hours ago, SM30 said: Bildebevis? https://www.side2.no/helse/vi-idrettsfolk-har-ogsa-cellulitter-4532110
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå