AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #102 Skrevet 8. desember 2016 Dere som hevder at "nesten alle har det" overdriver vel litt? Jeg har ikke cellulitter på rumpa, og ser jeg rundt meg i damegarderoben på treningen er det mange andre som ikke har det heller. Hverken de eller jeg har en 'perfekt kropp', så det er ikke det jeg sier. Bare at cellulitter er ikke noe 'alle har'. Anonymkode: cc8a1...064 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #103 Skrevet 9. desember 2016 Dette kan faktisk trenes vekk. Gå ned i fettprosent (nei ikke fitnessjente fettprosent) og tren rumpe og lår så blir det ofte mye mindre/ borte. Virker som om mange jenter mener bestemt at det ikke kan gjøres noe med, men jeg mistenker at de kanskje ikke har trent og vært flink med kostholdet. Hilsen jente som selv får cellulitter når jeg har litt "vinterpolstring" men som ikke har noe på sommeren når jeg går ned ca 5 kilo. Anonymkode: 3ddc4...306 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. desember 2016 #104 Skrevet 10. desember 2016 (endret) Cellulitter har de fleste i mer eller mindre grad. Dette trenger overhodet ikke å henge sammen med overvekt. De jentene du ser naken i blader og på nett, er som ofte retusjerte og da fjerner de alle skavanker som er vanlig på en naken kropp, som føflekker, fordypninger i huden, strekkemerker, føflekker osv. Om du ser på en ekte jente på stranden så vil du se at de fleste ikke er helt glatte på den nakne huden Til og med unge jenter har cellulitter http://www.kk.no/trening/dette-bør-du-vite-om-cellulitter-24151 Endret 10. desember 2016 av Mysticgirl 1
jabx Skrevet 10. desember 2016 #105 Skrevet 10. desember 2016 På 7.12.2016 den 15.49, AnonymBruker skrev: Du får gi henne en celluitt behandling i gave. Det går an å bli kvitt eller redusert celluitter med behandling. Anonymkode: 2a923...c3e Det gjør nok dessverrei ikke det.
AnonymBruker 42 Skrevet 10. desember 2016 #106 Skrevet 10. desember 2016 På 8.12.2016 den 18.54, HarryDotter skrev: Japp.... Ganske opplagt. Spoiler 3
revidert_utkast Skrevet 10. desember 2016 #107 Skrevet 10. desember 2016 Selv kan jeg finne cellulitter utrolig sexy på en fin rompe. Men nå liker jeg det meste ved en kvinne jeg faller for. Og jeg kan like denne fantastiske gudegaven i alle utgaver og fasonger. 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #108 Skrevet 10. desember 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette kan faktisk trenes vekk. Gå ned i fettprosent (nei ikke fitnessjente fettprosent) og tren rumpe og lår så blir det ofte mye mindre/ borte. Virker som om mange jenter mener bestemt at det ikke kan gjøres noe med, men jeg mistenker at de kanskje ikke har trent og vært flink med kostholdet. Hilsen jente som selv får cellulitter når jeg har litt "vinterpolstring" men som ikke har noe på sommeren når jeg går ned ca 5 kilo. Anonymkode: 3ddc4...306 Men hvorfor skal man gjøre det? Hvem har rett til å bestemme at cellulitter er stygt, og bør trenes vekk? Blir helt håpløst om en normal, frisk normalvektig dame med god helse skal bruke masse tid på å gå ned i fettprosent og spesifikt trene rumpe og lår for å fjerne noe som er helt normalt og ufarlig. De fleste har vel bedre ting å bruke livet sitt på. Jeg er selv slank, men har hatt cellullitter siden puberteten. Jeg lever normalt, spiser sunn mat, driver mye med friluftsliv, allikevel forsvinner ikke cellullittene. Min mor og bestemor har det samme. Den eneste gangen jeg har hatt mindre cellulitter var da jeg var rundt 20 år og var helt på grensa til å være spiseforstyrret, var nazi på kosthold og brukte mange timer på treningssenter og motbakkeløp. Kanskje jeg i den perioden var god nok for reklameidealet og for menn som TS, men det var jo samtidig den mest ulykkelige tida jeg har opplevd noensinne. At cellulitter er så problematisk er jo samfunnsskapt og en veldig moderne greie, som er direkte kvinnefiendtlig. Tviler sterkt på at våre oldemødre tenkte noe særlig over sine cellullitter, så lenge man hadde en frisk og velfungerende kropp så var man heldig. Hva med å nyte at man er ung og frisk og kan nyte sex og kjærlighet, heller enn å fokusere på absurde detaljer ved kroppen sin? Anonymkode: 7444c...ecb 5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #109 Skrevet 10. desember 2016 På 8.12.2016 den 18.59, AnonymBruker skrev: Dere som hevder at "nesten alle har det" overdriver vel litt? Jeg har ikke cellulitter på rumpa, og ser jeg rundt meg i damegarderoben på treningen er det mange andre som ikke har det heller. Hverken de eller jeg har en 'perfekt kropp', så det er ikke det jeg sier. Bare at cellulitter er ikke noe 'alle har'. Anonymkode: cc8a1...064 Jeg er selv ung og har vel egentlig ikke cellulitter, men mener å ha lest at opp i mot 95% av damer har dette. Jeg trener selv på treningsstudio og opplever å ikke se damer med cellulitter, men jeg tror dette kan ha litt med lyset å gjøre. Noe lys gjemmer bort alt, mens annet viser frem alle muligens skavanker En annen ting er at man legger mye lettere merke til feil med egens kropp enn annens uansett hvor mye man leter etter kviser, fregner, cellulitter, strekkmerker hos andre som står 4 meter unna. Anonymkode: 93de9...008 2
I Grosny Skrevet 11. juni 2019 #110 Skrevet 11. juni 2019 (endret) slettet Endret 11. juni 2019 av I Grosny 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #111 Skrevet 11. juni 2019 Får håpe ts har fiksa hue sitt siden 2016. Det er noen hull der Anonymkode: eefdd...baf 1
Teethgrinding Skrevet 11. juni 2019 #112 Skrevet 11. juni 2019 8 minutter siden, I Grosny skrev: Litt fordi ts er stram rumpe fetishist, og litt fordi trim er sunt, men problemet sitter egentlig ikke i rumpa, men i hodet til ts. Det er der jobben må gjøres. Hvorfor i faen kommenterer du en tråd fra 2016? 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #113 Skrevet 11. juni 2019 På 7.12.2016 den 16.27, FrøkenMånestråle skrev: Man blir ikke kvitt celluitter men heldigvis kan man bli kvitt umodne menn. 🤗 Menn?? Dette handler om en gutt som ikke er gammel nok til å ha sex. Enkelte burde avlegge teoriprøve for å unngå at de gjør for stor skade på andres sjeler. Anonymkode: 10c9c...33b 3
I Grosny Skrevet 11. juni 2019 #114 Skrevet 11. juni 2019 (endret) slettet Endret 11. juni 2019 av I Grosny
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #115 Skrevet 11. juni 2019 9 minutter siden, Arcturus said: Hvorfor i faen kommenterer du en tråd fra 2016? Sikkert av samme grunn som deg: fordi den er der. Anonymkode: 2b59e...987 3
putaz Skrevet 11. juni 2019 #116 Skrevet 11. juni 2019 På 7.12.2016 den 15.34, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hva det er men når jeg ser henne naken så er det masse "småhull" på stumpen og litt på lårene. Det går liksom innover men ikke dypt og er ikke noe sår men huden ser ganske ujevn ut. Hva kan dette være for noe? Og når jeg stryker henne på rumpa med fingrene så kjenner jeg at det er ujevnt. Ser ekkelt ut men vet ikke om jeg bør ta det opp med henne? Anonymkode: 55837...04e Hva da, informere henne om at hun har små huller på huden ?
Gjest hind Skrevet 11. juni 2019 #117 Skrevet 11. juni 2019 On 12/7/2016 at 3:47 PM, AnonymBruker said: JA dere har rett at det er celluliter. Søkte på googel. hun ser ganske lik ut hun her: Er det noe behandlig hun kan ta? Anonymkode: 55837...04e Du kan sette henne på samme type diett og treningsregime som fitnessdamene kjører og få gode resultater, men det er en viss mulighet for at hun ikke synes du er verdt alt slitet og forsakelsen. Jeg vet ikke jeg, er du er sånt varp at det veier opp for sult, dødskjedelig kosthold og blodslit?
Duftavsommerregn Skrevet 11. juni 2019 #118 Skrevet 11. juni 2019 På 7.12.2016 den 15.41, Gjest AnonymBrunkrem skrev: Du er en omsorgsfull fyr, og det vil hun nok forstå Nå er du bare slem som lokker denne " tullballen" til å gjøre noe dumt noe
Duftavsommerregn Skrevet 11. juni 2019 #119 Skrevet 11. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn?? Dette handler om en gutt som ikke er gammel nok til å ha sex. Enkelte burde avlegge teoriprøve for å unngå at de gjør for stor skade på andres sjeler. Det eneste han oppnår med å ta dette opp med en dame? Er at han ikke lenger har noen dame. Like greit, for er man så dum at man i det hele tatt vurderer å ta dette opp med partneren sin? Da skal man bare ikke ha dame, enda mindre formere seg. 2
Duftavsommerregn Skrevet 11. juni 2019 #120 Skrevet 11. juni 2019 Han kan jo prøve å si det på en fin måte som "ræven din ser ut som et månelandskap" hva er det som har skjedd!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå