Gå til innhold

Hun har hullete rumpe

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det plager deg skal du snakke med henne om det. Åpenhet er viktig i et forhold.

Anonymkode: 35151...bf7

Hvorfor skal dette plage han når det er helt naturlig og ikke noe hun kan noe for? Her omtaler du jo cellulitter som om det skulle være narkotika. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du om sæd smurt over rumpa kan hjelpe mot dette?

Anonymkode: 33947...98b

Sæd fungerer kun på det øverste hudlaget.

Appelsinhuden er i det tredje og innerste hudlaget, så nei.

Sæden din skal dessuten kun i en kondom! :opplyser:

Anonymkode: 65dfa...f95

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, O.G. skrev:

Ts har sikkert cellulitter selv også.

tror du ble fornærmet her lol...er nok du som i all hemmelighet har celluliter...menn har nesten aldrig det:)

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fyller 15 i februar

Anonymkode: 55837...04e

Ok. Dette forklarte alt... :)

Skrevet

tenker nok at de fleste som måtte svare frekt her i denne tråden til TS sikekrt har celluliter selv...triggered lol

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du om sæd smurt over rumpa kan hjelpe mot dette?

Anonymkode: 33947...98b

Ja, bør smøres på to ganger per dag :-)

Skrevet

Rumpa er til for å bæsje med. Se på andre kroppsdeler, du. 

Hvis hun har hull i øynene eller tennene, kan du bli bekymret.

Anonymkode: a5375...c96

Skrevet

Folk betaler skjorta for å bli ''kvitt'' cellulittene, uten at det skjer likevel. Jeg trodde det kun var store damer som fikk dette, men babyer, barn, voksne damer og voksne MENN har cellulitter!!! Det er jo helt naturlig, hvorfor skal man da på død  og liv ''fjerne'' de? Og hvorfor blir det sett stygt på? Jeg personlig fikk mye bedre selvtillit etter å ha sett at ALLE har det, men de fleste vet det ikke bare selv 😈

Anonymkode: f6568...989

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hva det er men når jeg ser henne naken så er det masse "småhull" på stumpen og litt på lårene. Det går liksom innover men ikke dypt og er ikke noe sår men huden ser ganske ujevn ut. Hva kan dette være for noe? Og når jeg stryker henne på rumpa med fingrene så kjenner jeg at det er ujevnt. Ser ekkelt ut men vet ikke om jeg bør ta det opp med henne?

Anonymkode: 55837...04e

Høres ut som hun har blitt "over-penetrert" .....?

ikke si at tanken ikke har streifet deg?

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Trex90 skrev:

tror du ble fornærmet her lol...er nok du som i all hemmelighet har celluliter...menn har nesten aldrig det:)

Fordi det tror du da ja.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.
/lillesky (mod)

Skrevet

Cellulitter er noe alle kvinner (og også en del menn) har i større eller minde grad, selv tynne fotomodeller har dette (retujseres bort på bilder). Det blir gjerne tydeligere med alderen, og om man har høy fettprosent, men man kan også se det på slanke, unge damer. Så med andre ord vil du få et stort problem dersom dette er noe som plager deg veldig. Men jeg syns du skal ta det opp med henne, slik at hun skjønner at hun bør finne seg en annen mann.

Anonymkode: 48b90...dc0

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, Lykke_ skrev:

Hvorfor skal dette plage han når det er helt naturlig og ikke noe hun kan noe for? Her omtaler du jo cellulitter som om det skulle være narkotika. 

Fordi han synes det er stygt? Det er masse som er 'naturlig' som kvinner og menn finner uattraktivt.

Skrevet
56 minutter siden, herzeleid skrev:

Fordi han synes det er stygt? Det er masse som er 'naturlig' som kvinner og menn finner uattraktivt.

Hva så om det er stygt? Jeg er ganske sikker på at TS har noen mindre pene sider han også. 

• Liker 1
Gjest AnonymBrunkrem
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rumpa er til for å bæsje med. Se på andre kroppsdeler, du. 

Anonymkode: a5375...c96

Tilbake til skolebenken med deg.

Skrevet
1 time siden, Lykke_ skrev:

Hva så om det er stygt?

Du spurte hvorfor det plaget ham, jeg prøver å forklare deg en sannsynlig grunn. Mer kan jeg ikke hjelpe deg.

Sitat

Jeg er ganske sikker på at TS har noen mindre pene sider han også. 

Sikkert, hva så?

Skrevet
3 timer siden, herzeleid skrev:

Du spurte hvorfor det plaget ham, jeg prøver å forklare deg en sannsynlig grunn. Mer kan jeg ikke hjelpe deg.

Sikkert, hva så?

Poenget mitt er at ingen er perfekte, heller ikke han, da burde han ikke klage på henne. Men nå er jo TS kun 15 år, så det er vel ikke akkurat mye å forvente av tankegang på en ung tenåringsgutt. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Lykke_ skrev:

Poenget mitt er at ingen er perfekte, heller ikke han, da burde han ikke klage på henne. Men nå er jo TS kun 15 år, så det er vel ikke akkurat mye å forvente av tankegang på en ung tenåringsgutt. 

Ingen har påstått at noen er perfekte. Noen har lurt på hva dette var, og noen synes ikke det er så veldig pent. Man må nesten kunne synes det uten å være perfekt selv. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, herzeleid skrev:

Ingen har påstått at noen er perfekte. Noen har lurt på hva dette var, og noen synes ikke det er så veldig pent. Man må nesten kunne synes det uten å være perfekt selv. 

Helt greit hvis noen syntes dette, men å si det høyt til dama eller den det gjelder håper jeg de lar vær.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...