Gå til innhold

Ytringsfriheten er i krise så lenge vi har islam


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Z.Z skrev:

Jeg vet du tenker, det gjør alle. Hvor fornuftig tenker du? Det eneste rasjonelle alternativet vi nå har med det regjerernde innvandringsregimet er å stanse all asylinnvandring, og begrense annen innvandring i fornuftig grad. Da slipper vi også hele problemstilling med islam. Dette flerkulturelle eksperimentet som kun de Vestlige land skal utsettes for er bortenfor all logikk og handler bare om følelser og økonomisk grådighet. Elendighet på denne planeten skjer vært eneste sekund og vi er ikke ansvarlige for grusomheter begått i andre land, selv om det er nettopp denne propagandaen som spys ut daglig. Vi er ansvarlige og skyldige. Vi hadde muligheten til å være et godt forbilde for verden i våre egne nasjoner, som har blitt fremkjempet gjennom eksepsjonell brutal og hard kamp gjennom århundrer, men den sjansen er i ferd med å gå rett på søppelfyllinga. Jeg er drittlei av denne retorikken, innvandringspolitikken og utenrikspolitikken og tolererer det ikke lenger.






 

Hmm Jeg kan ikke dra det lenger en at jeg drar ut for å redde noe av det du sier. Men bare noe. Peace out. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Z.Z skrev:

Jeg vet du tenker, det gjør alle. Hvor fornuftig tenker du? Det eneste rasjonelle alternativet vi nå har med det regjerernde innvandringsregimet er å stanse all asylinnvandring, og begrense annen innvandring i fornuftig grad. Da slipper vi også hele problemstilling med islam. Dette flerkulturelle eksperimentet som kun de Vestlige land skal utsettes for er bortenfor all logikk og handler bare om følelser og økonomisk grådighet. Elendighet på denne planeten skjer vært eneste sekund og vi er ikke ansvarlige for grusomheter begått i andre land, selv om det er nettopp denne propagandaen som spys ut daglig. Vi er ansvarlige og skyldige. Vi hadde muligheten til å være et godt forbilde for verden i våre egne nasjoner, som har blitt fremkjempet gjennom eksepsjonell brutal og hard kamp gjennom århundrer, men den sjansen er i ferd med å gå rett på søppelfyllinga. Jeg er drittlei av denne retorikken, innvandringspolitikken og utenrikspolitikken og tolererer det ikke lenger.






 

Ta vare på din familie. Det betyr noe. Sov godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lanista1984 skrev:

Ta vare på din familie. Det betyr noe. Sov godt.

Min familie er de nærmeste, mine naboer og det norske folk. Det er du som skal sove godt min venn. Det er du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Z.Z skrev:

Min familie er de nærmeste, mine naboer og det norske folk. Det er du som skal sove godt min venn. Det er du.

Den er grei, sir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Z.Z skrev:

Dette er et fåtall muslimer som snakker ut og de aller fleste er i Vestlige land. Alt handler til syvende og sist om antall. Vi vet allerede hvilken selvjustis som er i disse miljøene. Til slutt vil de ikke ha noen ytringfrihet her i Vesten heller, på samme måte som i den muslimske verden. Du er veldig naiv.

Det handler ikke nødvendigvis om å være naiv, men at man ser nyansene som andre ikke gjør. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mari Y skrev:

Det handler ikke nødvendigvis om å være naiv, men at man ser nyansene som andre ikke gjør. 

Arg, jeg fatter ikke hvorfor jeg gidder. Det å snakke ut mot islam er et Vestlig fenomen av noen ytterst få. Dette er uhørt i den islamske verden og så interessert i temaet som du er, er det ufattelig at du ikke har fått det med deg.

Endret av Z.Z
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Z.Z skrev:

Arg, jeg fatter ikke hvorfor jeg gidder. Det å snakke ut mot islam er et Vestlig fenomen av noen ytterst få. Dette er uhørt i den islamske verden og så interessert i temaet som du er, er det ufattelig at du ikke har fått det med deg.

Jeg skjønner irritasjonen, men som et forslag er det kanskje lurt å prøve å ikke se alle som er uenige med deg som naive:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mari Y skrev:

Jeg skjønner irritasjonen, men som et forslag er det kanskje lurt å prøve å ikke se alle som er uenige med deg som naive:) 

Vel, det er akkurat det du er når du ikke er villig til å sette deg inn i de islamske landenes politikk, kultur og ideologi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Z.Z skrev:

Vel, det er akkurat det du er når du ikke er villig til å sette deg inn i de islamske landenes politikk, kultur og ideologi.

Det har jeg forlengst gjort, men jeg klarer å skille mellom ideer og enkeltmennesker. Alt er ikke svart/hvitt, og svar er ikke skrevet i stein. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mari Y skrev:

Det har jeg forlengst gjort, men jeg klarer å skille mellom ideer og enkeltmennesker. Alt er ikke svart/hvitt, og svar er ikke skrevet i stein. 

Det er helt utrolig hvordan du argumenterer. Noen få Vestlige muslimer er målestokken for deg, ikke det som faktisk skjer i landene som flertallet av de 1,5 milliarder av muslimene på denne planeten styrer og som vokser raskere enn noen annen ideologi. Samtidig har vi en stadig minkende europeisk befolkning som ikke er i nærheten av den størrelsen. Du forsvarer islamsk utbredelse, enten bevisst eller ubevisst og da får du det du ber om, intet mindre. Det er egentlig ikke mer å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Z.Z skrev:

Det er helt utrolig hvordan du argumenterer. Noen få Vestlige muslimer er målestokken for deg, ikke det som faktisk skjer i landene som flertallet av de 1,5 milliarder av muslimene på denne planeten styrer og som vokser raskere enn noen annen ideologi. Samtidig har vi en stadig minkende europeisk befolkning som ikke er i nærheten av den størrelsen. Du forsvarer islamsk utbredelse, enten bevisst eller ubevisst og da får du det du ber om, intet mindre. Det er egentlig ikke mer å si.

1.5 milliarder mennesker styrer da ikke denne planeten? Tja, jo jeg mener åpenbart det er mer å si om det. 1.5 milliarder mennesker er ikke en trussel, men det er den bokstavtro tolkningen av islam som er. Stor forskjell. Det er fint mulig å ha flere tanker i hodet på en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mari Y skrev:

1.5 milliarder mennesker styrer da ikke denne planeten? Tja, jo jeg mener åpenbart det er mer å si om det. 1.5 milliarder mennesker er ikke en trussel, men det er den bokstavtro tolkningen av islam som er. Stor forskjell. Det er fint mulig å ha flere tanker i hodet på en gang. 

Som sagt, du er nødt til å sette deg inn i landene som styres av denne ideologien, men du er ikke villig til å gjøre det. Antallet som kommer til Europa i dag tilsier et demografiskifte i favør av islam, et utenkelig scenario for bare få tiår siden. Europas fremtid med hennes verdier vil da være sluttkjørt. Da får du, eller dine etterkommere suge på den islamske karamellen, fordi jeg, eller noen andre vil ikke hjelpe dere lenger. Det vil være alle mann for seg selv.

Endret av Z.Z
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Z.Z skrev:

Som sagt, du er nødt til å sette deg inn i landene som styres av denne ideologien, men du er ikke villig til å gjøre det. Antallet som kommer til Europa i dag tilsier et demografiskifte i favør av islam, et utenkelig scenario for bare få tiår siden. Europas fremtid med hennes verdier vil da være sluttkjørt. Da får du, eller dine etterkommere suge på den islamske karamellen, fordi jeg, eller noen andre vil ikke hjelpe dere lenger. Det vil være alle mann for seg selv.

Ok, du bør nok sette deg litt bedre inn i det jeg skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Mari Y skrev:

Ok, du bør nok sette deg litt bedre inn i det jeg skriver. 

Jaja, slik er det og du har egentlig ingenting å si om dette temaet bortsett fra "det finnes 1,5 milliarder muslimer og alle er ikke  like". Lykke til i din fantasiverden som kan oppstå århundrer fram i tid, men overhodet ikke nå. Tiden er inne for å tenke realistisk, men det er de færreste politikere villige til, selv om flertallet av befolkningen ser denne problemstillingen uavhengig av partitilhørighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Z.Z skrev:

Jaja, slik er det og du har egentlig ingenting å si om dette temaet bortsett fra "det finnes 1,5 milliarder muslimer og alle er ikke  like". Lykke til i din fantasiverden som kan oppstå århundrer fram i tid, men overhodet ikke nå. Tiden er inne for å tenke realistisk, men det er de færreste politikere villige til, selv om flertallet av befolkningen ser denne problemstillingen uavhengig av partitilhørighet.

Men nå må du snart finne et annet tema. Det blir 100 blodige år og så vil Islam vifte sitt hvite flagg og forsvinne med vinden. Det er historien som snakker. Det vil skje. Ting tar tid. Og det vil ikke skje på grunn av deg. Men indre krefter, vil ta fatt. De som har fått nok og vil leve som vi gjør i vesten. Det er den eneste kraften som kan bryte det ned slik kristendommen ble brutt ned.

Så la det ligge. Finn et nytt tema.

Snakker du om det samme til våren, blir jeg irritert.

Ha en fin torsdag!

Endret av Lanista1984
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lanista1984 skrev:

Men nå må du snart finne et annet tema. Det blir 100 blodige år og så vil Islam vifte sitt hvite flagg og forsvinne med vinden. Det er historien som snakker. Det vil skje. Ting tar tid. Og det vil ikke skje på grunn av deg. Men indre krefter, vil ta fatt. De som har fått nok og vil leve som vi gjør i vesten. Det er den eneste kraften som kan bryte det ned slik kristendommen ble brutt ned.

Så la det ligge. Finn et nytt tema.

Snakker du om det samme til våren, blir jeg irritert.

Ha en fin torsdag!

Hvorfor skal vi ta de 100 blodige årene du snakker om, når man kan unngå det?

Det er ingenting annet enn oss selv som tror at det er dømt til å bli slik at vi skal ta imot hauger av mennesker fra muslimske land. Nei, vi har et valg, vi er bare for feige til å ta det, og stenge grensene for ikke-vestlig innvandring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Lanista1984 skrev:

Men nå må du snart finne et annet tema. Det blir 100 blodige år og så vil Islam vifte sitt hvite flagg og forsvinne med vinden. Det er historien som snakker. Det vil skje. Ting tar tid. Og det vil ikke skje på grunn av deg. Men indre krefter, vil ta fatt. De som har fått nok og vil leve som vi gjør i vesten. Det er den eneste kraften som kan bryte det ned slik kristendommen ble brutt ned.

Så la det ligge. Finn et nytt tema.

Snakker du om det samme til våren, blir jeg irritert.

Ha en fin torsdag!

Jeg skriver kritisk om islamsk innvandring til Europa mens du dreper mennesker som prøver å forsvare sitt eget land mot Vestlig innflytelse (faktisk, eller i ditt eget hode). Vesten har blitt så gal at denne "logikken" nå er gyldig. Det er bedre å delta i meningsløse kriger som koster vanvittig mange menneskeliv, ufattelige summer og har bidratt til en migrasjonsbølge uhørt i europeisk historie enn å kritisere islam innenfor våre egne grenser. Uten tilsynelatende å være klar over det er du en fanatiker som indirekte ønsker et blodbad mellom islam og Vesten. Vi har sett konsekvensene allerede innenfor Europas grenser og ikke minst utenfor. Innvandringspolitikken er et av de aller viktigste temaene vi har og det står om vår sivilisasjons overlevelse. Alt du gjør er å være med på å kompromittere dette. Du spekulerer i at det tar 100 år. Fullt så enkelt er det ikke og Europa er neste på den islamske menyen. Jeg driter i om du blir irritert. Hvis det er ditt største problem har du ingen reelle problemer i utgangspunktet.

Ha en fin torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er gjerne de mest vestliggjorte som bryter med vestens verdier og finner tilbake til sine egne røtter. fordi det dypest sett ikke handler om en religion, men rase. islam er et uttrykk for genene til menneskene som bor i midt-østen.

hvis norge blir muslimsk, kommer det til å bli en temmelig forskjønnet utgave av islam. akkurat som kristne europeere ignorerer de mest blodige versene i det gamle testamentet kommer fremtidens muslimske nordmenn til å snakke om fredens religion. selvfølgelig mens vi fortsetter å bombe land i midt-østen sønder og sammen for å fremme demokrati og menneskerettigheter, som nå er forankret i koranen.

Anonymkode: 25f08...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Z.Z skrev:

Som sagt, du er nødt til å sette deg inn i landene som styres av denne ideologien, men du er ikke villig til å gjøre det. Antallet som kommer til Europa i dag tilsier et demografiskifte i favør av islam, et utenkelig scenario for bare få tiår siden. Europas fremtid med hennes verdier vil da være sluttkjørt. Da får du, eller dine etterkommere suge på den islamske karamellen, fordi jeg, eller noen andre vil ikke hjelpe dere lenger. Det vil være alle mann for seg selv.

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mari Y skrev:

?

Interessant. Har du mistet munn og mæle? Det er ganske klart det som ble sagt i den posten og i denne tråden, men jeg skjønner at det er vanskelig å ta innover seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...