Spiralis Skrevet 5. januar 2005 #61 Skrevet 5. januar 2005 Jeg spurte en gutt her på bygda (ja jeg er fra Oslo...) om det var sant som jeg hadde hørt dette med busslaster med russiske og polske kvinner som ble bestilt som postordre-brudar til bygdene her i strøket. Ja, det kunne han bekrefte var sant. Men det skjedde ikke ofte. dessuten er det visst en egen ungkarsfestival i nærheten her hvert år, og det er visst gjerne i den forbindelse at ekstra mange busslaster kjører gjennom bygde-traktene her! Hver gang jeg tuller og spøker med bygdegutta for å være ironsik ("ja, særlig at "Jäg trodde änglarna fanns, bara, bara i himmelen" er stilig - not!) Tror dere ikke at bygde-mennene faktisk liker å svinge låve-kroppene sine til svensk-toppar og Country... By og land er som to ulike verdener kulturelt sett hvertfall! Dette er noe av det mest fordomsfulle jeg har sett på årevis. Dette blir som å si at alle menn i Oslo handler horer på strøket og dytter i seg narkotika .... når de ikke er opptatt med gjengkriminalitet da. 1
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #62 Skrevet 5. januar 2005 Det er vel litt flere mennesker i det hele tatt og også flere single menn i Oslo enn i enkelte bygder, så mangfoldet er vel ganske begrenset på bygda...
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #63 Skrevet 5. januar 2005 Nemlig! Mangfoldet er lite på bygda..damene snuser og bruker gummistøvler. Mennene snuser også og røyker go drikker bare øl (ikke vin..) så har de bare Country-musikk. Damenen på butikken spør alltid hvordan det står til med single-tilværelsen (!) eller sex-livet (omtrent). :evil:
Usikker Skrevet 5. januar 2005 #64 Skrevet 5. januar 2005 Unnskyld meg altså............ men jeg må Det er tydelig at mange av dere aldri har bodd på bygda. Jeg har bodd på bygda "hele mitt liv" - og jeg har da aldri opplevd det slik dere beskriver. Menn som snuser - og damer i gummistøvler - og at her på bygda er alle mer eller mindre "tilbakestående". Alle er interesserte i hverandres sexliv og at musikk-utvalget er begrenset. Jada - vi har menn som snuser her, men de finnes i byene også. Gummistøvler har vi stort sett alle - både kvinner og menn, men det har'em jaggu i byen også. Og skal man se på mye rare mennesker - ja da må man jammen ta seg en Oslo-tur. DER er det mye rart å se der...... 1
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #65 Skrevet 5. januar 2005 Unnskyld meg altså............ men jeg må Det er tydelig at mange av dere aldri har bodd på bygda. Jeg har bodd på bygda "hele mitt liv" - og jeg har da aldri opplevd det slik dere beskriver. Menn som snuser - og damer i gummistøvler - og at her på bygda er alle mer eller mindre "tilbakestående". Alle er interesserte i hverandres sexliv og at musikk-utvalget er begrenset. Jada - vi har menn som snuser her, men de finnes i byene også. Gummistøvler har vi stort sett alle - både kvinner og menn, men det har'em jaggu i byen også. Og skal man se på mye rare mennesker - ja da må man jammen ta seg en Oslo-tur. DER er det mye rart å se der...... Ja da det har du rett i :-) Det er bare det at det er så mange flere raringer i Oslo. Og da blir det mer gøy, for da er det flere av de kjekke også..
Spiralis Skrevet 6. januar 2005 #66 Skrevet 6. januar 2005 Jeg er oppvokst på et lite tettsted og har bodd i både mellomstore og store byer. Syntes ikke det er så stor forskjell på by og bygd. Det er flere mennesker i byene så det er flere flotte damer (eller menn fao de som vi ha det), men andelen flotte damer er det ikke noe forskjell på. Det er bare at i småstedene blir du "tvunget" til å se alle mens i byene er det så mange at man bare legger merke til de man vil legge merke til. Jeg ser like ofte snupper i by og bygd. Det er generellt sett utrolig mange snuppne damer .... og jeg tipper dere ser veldig mange flotte menn også dersom dere får bort skylappene. Syntes denne tråden bærer preg av folk som er ute etter å få bekrefte sine egne fordommer. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #68 Skrevet 9. mars 2014 Heh, mannen min er fra bygda og elsker country. Bygdedyret er stort og umettelig, og kondomer turte han ikke kjøpe for da ville det bli snakkis i bygda. Heldigvis bor vi ikke der nå. Anonymous poster hash: 85dfd...7c5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #69 Skrevet 9. mars 2014 Heh, mannen min er fra bygda og elsker country. Bygdedyret er stort og umettelig, og kondomer turte han ikke kjøpe for da ville det bli snakkis i bygda. Heldigvis bor vi ikke der nå. Anonymous poster hash: 85dfd...7c5 La meg gjette: tresko, snusleppe, campingvogn, stemmer FRP og hater innvandrere? Prakteksemplar du har funnet deg! *misunnelig*. Anonymous poster hash: 7fdb7...1db
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #70 Skrevet 9. mars 2014 Hvorfor oppliver du en flere år gammel tråd? Er det noe du vil frem til? Bitter på menn som kommer fra bygda, eller? Anonymous poster hash: c08a4...4ef 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #71 Skrevet 9. mars 2014 Hvorfor oppliver du en flere år gammel tråd? Er det noe du vil frem til? Bitter på menn som kommer fra bygda, eller? Anonymous poster hash: c08a4...4ef For å gi fjotter som deg noe å klø seg i hodet over Anonymous poster hash: 7fdb7...1db
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #72 Skrevet 10. mars 2014 La meg gjette: tresko, snusleppe, campingvogn, stemmer FRP og hater innvandrere? Prakteksemplar du har funnet deg! *misunnelig*. Anonymous poster hash: 7fdb7...1db Neida, stemmer ikke helt. Men campingvogn er drømmen hans, ja. Og yndlingsjakka er ei lefse med logoen til bygde-idrettslaget på. Ekte bygdemann, med andre ord. Anonymous poster hash: 85dfd...7c5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #73 Skrevet 10. mars 2014 For å gi fjotter som deg noe å klø seg i hodet over Anonymous poster hash: 7fdb7...1db Ja nå var jeg skikkelig fjott azz.... :ler: Anonymous poster hash: c08a4...4ef
Gjest Svampebob1 Skrevet 10. mars 2014 #74 Skrevet 10. mars 2014 Jeg er jo tvert i mot, ikke arrogant, Hyggelig fyr.. ellers hadde jeg nok ikke gått så veldig inn for å forstå. Men jeg ble veldig nysgjerrig her nå: et par av dere bekrefter at det ikke er vanlig å date på bygda der alle vet om det med en gang: men hvis man ikke dater, hvordan "skjer ting" da? Hadde vært seriøst fint dersom noen kunne beskrive tingenes tilstand og noen harde facts her. Jeg bor på bygda selv. Sammenlignet med Oslo så skjer det ikke så veldig mye, akkurat ;-). Skal du finne deg en ny kar, så må du nok smøre deg med tålmodighet og være litt kreativ på hvordan du skal møte en ny. Vær aktiv på å lete etter ting du kan delta på. De finnes om du leter godt nok :-P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå