Gå til innhold

Sex med en som er i et forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til slutt spurte han meg om jeg ville ble elskerinnen hans og at han hadde syntes at det hadde vært kjekt. Jeg sa nei til det. Han avsluttet heldigvis med å si lykke til videre og en smiley.

Anonymkode: 59134...7d5

Herlig..æsj. 

Anonymkode: 99ae3...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBrunkrem
På 16/12/2016 den 15.04, AnonymBruker skrev:

Ts her med en oppdatering.

Det er 2 uker siden vi traff hverandre første gang på byen og da jeg ble med han hjem. Snart 1 uke siden han gjorde det slutt med dama. Alt var spennende den første uken og jeg begynte å like han. Da jeg var bortreist forrige helg savnet jeg han. Men i løpet av denne uken  er jeg kjempeusikker og alt går så fort. Han virker veldig ivrig og vil at jeg skal overnatte der hver dag. Jeg føler at det blir litt mye og sist vi hadde sex følte jeg det nesten litt ekkelt. Vet ikke hva jeg skal si til han nå, og han vil sikkert at jeg skal komme igjen i kveld. 

Anonymkode: 59134...7d5

Det er nok så enkelt som at du fikk et kick av å vite at du var i ferd med å "stjele" ham fra en annen kvinne, og nå som han har gjort det slutt med henne er det ikke like spennende og gøy lenger. Men fortvil ikke, du kan sikkert finne deg en ny opptatt fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

 

Er på julebord nå og han er også på en fest. selvfølgelig har han begynt å sende meg meldinger. Han skjønner ingenting sier han. Han sier han begynner å bli forelsket i meg...

 

Kan dere snakke fornuft til meg så jeg ikke blir med å møte han i kveld?

Anonymkode: 59134...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

 

Er på julebord nå og han er også på en fest. selvfølgelig har han begynt å sende meg meldinger. Han skjønner ingenting sier han. Han sier han begynner å bli forelsket i meg...

 

Kan dere snakke fornuft til meg så jeg ikke blir med å møte han i kveld?

Anonymkode: 59134...7d5

Ehm.. snakke deg til fornuft? 

Les gjennom tråden en gang til du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Selvfølgelig sendte han meldinger i går kveld. i begynnelsen før begynte å drikke mer vin var jeg bestemt på det jeg hadde sagt til han om at dette ikke vil fungere og at det han sa til meg på dag 2 at han ville bytte kjæresten ut med meg. Da svarte han at han begynner å bli forelsket i meg og at han kun sa det om bytting for å vise hvor han sto og hvor mye han ville dette. Til slutt endte det med at vi traff hverandre på utested og snakket en del. Endte med at jeg overnattet hos han. Før jeg dro i dag sa jeg at jeg fortsatt er usikker. Han skriver melding nå der han skriver at han vil at dette skal fungere og at vi har det så fint sammen..

 

Jeg er svak som dro med han hjem i natt..jeg vet det.

Anonymkode: 59134...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Selvfølgelig sendte han meldinger i går kveld. i begynnelsen før begynte å drikke mer vin var jeg bestemt på det jeg hadde sagt til han om at dette ikke vil fungere og at det han sa til meg på dag 2 at han ville bytte kjæresten ut med meg. Da svarte han at han begynner å bli forelsket i meg og at han kun sa det om bytting for å vise hvor han sto og hvor mye han ville dette. Til slutt endte det med at vi traff hverandre på utested og snakket en del. Endte med at jeg overnattet hos han. Før jeg dro i dag sa jeg at jeg fortsatt er usikker. Han skriver melding nå der han skriver at han vil at dette skal fungere og at vi har det så fint sammen..

 

Jeg er svak som dro med han hjem i natt..jeg vet det.

Anonymkode: 59134...7d5

Han vet å utnytte deg, det skal han ha. 

Anonymkode: 445ed...d8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17. desember 2016 den 16.03, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for at du har lest gjennom tråden og for et utfyllende svar.

 

Jeg synes det var spennende første uken og likte han godt. Men den siste uken har jeg tenkt mer og følt meg så usikker. Det som var deilig i begynnelsen føles ekkelt nå. Også tanken på at det er fare for at han kan gå lei og bytter meg ut senere. 

Så jeg sa ifra i går kveld. Han skjønte ikke helt hvorfor jeg plutselig har endret mening om alderen men jeg sa at jeg hadde brukt dagen godt på å tenke. Han sendte noen meldinger tilbake ang at han hadde vært naiv som trodde det kunne bli noe mer og sa at han vil savne meg. Til slutt spurte han meg om jeg ville ble elskerinnen hans og at han hadde syntes at det hadde vært kjekt. Jeg sa nei til det. Han avsluttet heldigvis med å si lykke til videre og en smiley.

Det føles som en lettelse nå, men også litt ekkel følelse å si ifra. 

Jeg skal på julebord i kveld og jeg tror han også skal ut. Bor i en liten by så er redd han kommer bort og skal snakke med meg om dette. 

Ts. 

Anonymkode: 59134...7d5

Her viste han sitt sanne jeg. Jeg syntes det er motbydelig at han spurte om du ville være elskerinnen hans. Godt du ikke kastet bort mer tid på han! Om du møter han ute, si hei og la det bli med det. Ikke gå inn i noen diskusjon, ikke la deg sjarmere og for all del ikke bli med han hjem. Finn deg en trofast og snill mann som er mer nær din alder. :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

 

Er på julebord nå og han er også på en fest. selvfølgelig har han begynt å sende meg meldinger. Han skjønner ingenting sier han. Han sier han begynner å bli forelsket i meg...

 

Kan dere snakke fornuft til meg så jeg ikke blir med å møte han i kveld?

Anonymkode: 59134...7d5

Han prøver å lure deg. Han er livredd for å miste deg pga sexen og fordi det er stas at du er såpass yngre. Ikke la deg lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Selvfølgelig sendte han meldinger i går kveld. i begynnelsen før begynte å drikke mer vin var jeg bestemt på det jeg hadde sagt til han om at dette ikke vil fungere og at det han sa til meg på dag 2 at han ville bytte kjæresten ut med meg. Da svarte han at han begynner å bli forelsket i meg og at han kun sa det om bytting for å vise hvor han sto og hvor mye han ville dette. Til slutt endte det med at vi traff hverandre på utested og snakket en del. Endte med at jeg overnattet hos han. Før jeg dro i dag sa jeg at jeg fortsatt er usikker. Han skriver melding nå der han skriver at han vil at dette skal fungere og at vi har det så fint sammen..

 

Jeg er svak som dro med han hjem i natt..jeg vet det.

Anonymkode: 59134...7d5

Når alkoholen slår inn så går fornuften ofte ut. Her gjorde du en bommert. Virker som denne karen har deg litt rundt lillefingeren og godsnakker med deg. Hvorfor kaste bort tiden din på denne kåte grisen når det finnes mange snille og trofaste gutter på din egen alder? Du har tidligere skrevet at du føler sexen med han nå er ekkel, er dette pga aldersforskjellen? Man skal ikke føle at det er ekkelt å ha sex med noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lykke_ skrev:

Når alkoholen slår inn så går fornuften ofte ut. Her gjorde du en bommert. Virker som denne karen har deg litt rundt lillefingeren og godsnakker med deg. Hvorfor kaste bort tiden din på denne kåte grisen når det finnes mange snille og trofaste gutter på din egen alder? Du har tidligere skrevet at du føler sexen med han nå er ekkel, er dette pga aldersforskjellen? Man skal ikke føle at det er ekkelt å ha sex med noen. 

Ts her.

Nei, det var ikke lurt å bli med han hjem.

Da jeg gikk hjem i morgest lånte jeg joggebuksa hans siden jeg ikke ønsket å gå hjem i bare kjolen. Da jeg kom hjem sendte han flere meldinger om at han ønsker dette skal fungere osv. Da skrev jeg at jeg var usikker. Jeg har fortalt storesøsteren min om dette i dag og hun sier at jeg må gjøre det helt klart for han at dette må avsluttes. Hun sier også hun har fått høre av noen at han er en type som har psykopatiske trekk. Så hun kjørte meg til han slik at jeg kunne levere joggebuksa hans på døra. Etterpå sendte jeg en aller siste melding der det sto at dette må avsluttes og at jeg håpet på forståelse. Da skrev han at han skal la meg være. Det siste han skrev var at han følte seg teit.

Så er glad jeg har en storesøster som pusher meg litt.

Anonymkode: 59134...7d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...