Gå til innhold

Gravid symptomer eller ikm?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er to dager over ikm i følge appen min. Men har absolutt ikke hatt regelmessig mens på 9 måneder ( har et barn på 9 måneder). Jeg har aldri pleid å ha noe form for smerter før mens, og aldri lagt noe mer merke til det enn blødninger. Men de siste dagene så har jeg hatt veldig vondt innimellom nederst i ryggen på venstre side, en slags ilning (?) og et press i magen på venstre side ( så ubehaget er på samme side både i rygg og mage). Har også vært veldig veeldig humørsyk, så jeg blir sur for ingen ting, tar veldig lett til tårer og er blid like etterpå. Er også helt utslitt klokka 20 på kvelden, noe jeg aldri har blitt før rundt 23 tida. Jeg har også vært uggen hver kveld i over en uke nå..

MEN.. Den dagen jeg egentlig skulle hatt mens så tok jeg en RFSU test, som var negativ. Jeg vet jo ikke om jeg skulle ha mens den dagen, sett bort i fra at kalenderen sier det og har en 28 dagers lang syklus. Så dette er ikke til å bli klok på. Noen erfaringer? Var det mens rett rundt hjørnet for deg, eller var det graviditet? Tør ikke håpe på graviditet da jeg fikk negativ test her om dagen.. 

Anonymkode: ee7fc...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er på en måte et press nederst i magen hele tiden. 

Anonymkode: ee7fc...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke mens er regelmessig uansett, er det ganske umulig å vite. Ta ny test om en uke, hvis negativ da og er du nok ikke gravid. 

Anonymkode: 9c944...75e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis ikke mens er regelmessig uansett, er det ganske umulig å vite. Ta ny test om en uke, hvis negativ da og er du nok ikke gravid. 

Anonymkode: 9c944...75e

Skal ta en test om en uke :) lurte egentlig bare på erfaringer sånn generelt :) 

Anonymkode: ee7fc...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...