AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #1 Del Skrevet 4. desember 2016 Jeg har alltid vært glad i å trene, og aldri opplevd dette før. Når jeg er på sykkel eller en tøff step-time og tar den helt ut, kommer tårene ganske ukontrollert. Jeg eldker jo egentlig å komme dit i treningen, men nå er jeg nesten redd for å gi jernet fordi dette har skjedd flere ganger. Har hatt et ekstremt tøft år og ting er fortsatt tøft, men jeg har ikke tid eller mulighet til å sørge fordi hverdagen er så travel. Har noen opplevd tilsvarende? Anonymkode: 09f26...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #2 Del Skrevet 4. desember 2016 Ja. Tren ute i skogen og la tårene komme. Anonymkode: 3f3f6...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #3 Del Skrevet 4. desember 2016 Er alene med barn uten hjelp, så kan bare trene på treningssenter med barnepass, dessverre. Bor trangt også. Men det er altså normalt? Anonymkode: 09f26...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 4. desember 2016 #4 Del Skrevet 4. desember 2016 (endret) 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er alene med barn uten hjelp, så kan bare trene på treningssenter med barnepass, dessverre. Bor trangt også. Men det er altså normalt? Anonymkode: 09f26...79d Jeg har påvist høy puls og høyt blodtrykk til tross for jeg er aktiv. Men jeg har aldri opplevd det der. Mulig hjernen din føler seg fri når du løper som mest og setter i gang noen reaksjoner. Endret 4. desember 2016 av Lanista1984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #5 Del Skrevet 4. desember 2016 TS her. Leste at det var normalt ved avspenning i yoga. Dette er vel det motsatte av avspenning, men kanskje det fungerer på samme måte likevel. Det er gjerne en skikkelig bra sang som får meg til å ta i skikkelig. Normalt ville jeg følt meg helt topp, nå er det nesten som det går hull på noe inni meg. Anonymkode: 09f26...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 4. desember 2016 #6 Del Skrevet 4. desember 2016 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Leste at det var normalt ved avspenning i yoga. Dette er vel det motsatte av avspenning, men kanskje det fungerer på samme måte likevel. Det er gjerne en skikkelig bra sang som får meg til å ta i skikkelig. Normalt ville jeg følt meg helt topp, nå er det nesten som det går hull på noe inni meg. Anonymkode: 09f26...79d Du frigir jo masse hormoner under trening, om du er i en stresset livssituasjon ellers kan det være en form for ventilering for deg jeg har hatt lignende følelse men hos meg kom det av at jeg ikke hadde trent på lenge og var ganske langt nede (mistet treningslyst og glede) når den endelig kom tilbake kunne jeg begynne å grine etter ei hard økt. Edit; må gøye til at det var gledestårer da Endret 4. desember 2016 av noe tilfeldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 5. desember 2016 #7 Del Skrevet 5. desember 2016 Sorgreaksjoner kommer ofte fra triggere, og disse er ulike fra person til person, og også fra en assosiasjon til en annen. Noen triggere vil minne om en bestemt person, mens andre vil minne om en helt annen person eller om en trist hendelse. At sorgen og tårene kommer etter at du har tatt deg helt ut fysisk, kan også ha sammenheng med at du da er helt utslitt og kroppen har mindre motstand å gi i forhold til å holde sorgen tilbake, slik du beskriver at du gjør. Det høres ikke sundt ut å ikke ha tid til å sørge. Jeg synes du skal ta en tur til legen din og ta en liten prat. Da kan du få et godt svar på spørsmålet du stiller her, samt en vurdering på om du trenger annen oppfølging. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Connie Skrevet 5. desember 2016 #8 Del Skrevet 5. desember 2016 Jeg hadde det sånn når det ble slutt med eksen. Løping+musikk = gråt. Men det har hjulpet meg veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JenniferA Skrevet 5. desember 2016 #9 Del Skrevet 5. desember 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid vært glad i å trene, og aldri opplevd dette før. Når jeg er på sykkel eller en tøff step-time og tar den helt ut, kommer tårene ganske ukontrollert. Jeg eldker jo egentlig å komme dit i treningen, men nå er jeg nesten redd for å gi jernet fordi dette har skjedd flere ganger. Har hatt et ekstremt tøft år og ting er fortsatt tøft, men jeg har ikke tid eller mulighet til å sørge fordi hverdagen er så travel. Har noen opplevd tilsvarende? Anonymkode: 09f26...79d Jeg kan oppleve at tårene kommer og jeg må tørke de av iblant uten at jeg kontrollerer det. Jeg har hatt et ganske tøfft år og. Men jeg forsøker å finne gleder, og ikke la meg knekke. Jeg har jo så mye gleder i livet. Du sier en sak: det hjelper å trene når man har det tøfft. Men ikke tren for mye slik at du blir utbrent. Men viktig å trene og gjøre ting for å slutte å tenke så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå