Gå til innhold

(Delvis) fri bordplassering i bryllup - erfaringer?


Nightigale

Anbefalte innlegg

På 6.12.2016 den 23.11, AnonymBruker skrev:

Men det er lettere å snu litt på stolen ved et rundt bord. Runde bord til 8 personer kan imidlertid bli for store. Er det dårlig akustikk i lokalet, kan det være vanskelig å snakke tvers over bordet fordi avstanden er for stor.

En ting man burde gjøre i bryllup, der man sitter aaltfor lenge til bords, er å bytte plass underveis! Kan være veldig kjedelig og stressende å snakke med samme folka i fem timer....

Anonymkode: 60f63...952

Det er nettopp det at det er lettere å snu på stolen når bordet er rundt, som er poenget :) Men du har kanskje et poeng når det gjelder bord for 8 personer - som er det vi tenkte å ha/det de som ordner lokalet har som standard. Hm... *tenke*

Når det gjelder å bytte plass underveis så håper vi å begrense hvor lenge middagen/desserten varer, og så klart (?) ha fritt valg av plass under kaffen. Ser for meg at å bytte plass underveis kan bli mer kaos enn fordel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 4.12.2016 den 23.36, AnonymBruker skrev:

Syns ikke noe om fri bordplassering, det betyr bare at noen klikker kaprer bord raskt, og sp må resten sette seg der det er plass uten å nødvendigvis kjenne noen. Tror mange kan få en kjip kveld på den måten. Ha gjerne runde bord, men gjør plasseringen selv, og pass på at alle får sitte med noen de kjenner. 

Anonymkode: f76ef...ccc

Det er uansett ikke snakk om fri bordplassering :) Det er snakk om at vi bestemmer bordet man skal sitte på (og passer på at alle har noen man kjenner på bordet osv), og man selv bestemmer hvilken stol man tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2017 den 13.06, Anonym90059005 skrev:

Smått utrolig hvor mange som klarer å misforstå det ts skriver. NEI, det er IKKE fri bordplassering og dermed IKKE kamp om det "beste bordet", ei heller problem med klikker som setter seg sammen. Djizzez

Takk ;)

Jeg er ikke så aktiv her at jeg har fått presisert det på alle innspill... Men nå har jeg forsøkt å gjøre det (enda) klarere her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...