Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tears in heaven skrev (12 minutter siden):

Synes Isabel er ei rå tøff dame! Hun har bygget sin egen business og har all grunn til å være stolt.Kommer fra en vanskelig barndom og hun er et løvetannbarn.Tror nok de som følger henne nok vet,at de ikke er venner på ekte.Og om så? Mange ensomme mennesker der ute som føler at de er en del av noe,så om hun sier elsklinger osv kan ha mye å si for et menneske. Kanskje hun er grunnen til at noen gidder. Stå opp på morgenen,At noen ser glede i livet.

Det syns ikke jeg,hun bruker følgerene sine for å selge,å kalle de elsklinger blir bare et triks for å få svake mennesker til å bruke feks trygda si til å kjøpe overprisa ræl,sminkemerket inneholder de billigste og dårligste ingridiensene som finnes for at hun ska få mest mulig profitt,klærene e laga av plast og tydelig piratkopier av andre merker,jeg vet også at varmeverktøyet er så varmt at det svir og missfarger hår,er også dritt lei av at denne bardommen hennes brukes for alt det er verd,ja den var grusom men vet du at det er det mangen som har hatt og det går faktisk bra for de fleste,ikke gidder hun å betale skatt heller men selge til Nordmenn er jo fint slik at det kan shoppes å reises enda mer,håper folk skjønner hva hun driver med snart å ikke kaster bort pengene sine på henne

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Velinda skrev (1 time siden):

Det syns ikke jeg,hun bruker følgerene sine for å selge,å kalle de elsklinger blir bare et triks for å få svake mennesker til å bruke feks trygda si til å kjøpe overprisa ræl,sminkemerket inneholder de billigste og dårligste ingridiensene som finnes for at hun ska få mest mulig profitt,klærene e laga av plast og tydelig piratkopier av andre merker,jeg vet også at varmeverktøyet er så varmt at det svir og missfarger hår,er også dritt lei av at denne bardommen hennes brukes for alt det er verd,ja den var grusom men vet du at det er det mangen som har hatt og det går faktisk bra for de fleste,ikke gidder hun å betale skatt heller men selge til Nordmenn er jo fint slik at det kan shoppes å reises enda mer,håper folk skjønner hva hun driver med snart å ikke kaster bort pengene sine på henne

Er nok flere influencere en bare Isabel som tjener penger på folk og av selviske  grunner,de vil jo ha betalt for jobben? Som Jørgine som gråter på mob ang krigen og kun for likes,så vi har flere som melker det for alt det er verdt,er det så mye bedre? Kristin som roper høyest om hvor flink hun er til å hjelpe de i nød,kun for egen vinning.Hvis man skal gjøre en god gjerning så trenger det ikke dokumenteres.

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning.

Måne, admin. 

Skrevet
Lillemy_87 skrev (1 time siden):

Screenshot_20240606_190452_Jodel.jpg

se der ja,hvilken gjøk er dette tro?

• Liker 1
Skrevet
Velinda skrev (Akkurat nå):

se der ja,hvilken gjøk er dette tro?

Edrugjøken!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Tears in heaven skrev (På 29.5.2024 den 19.11):

Er nok flere influencere en bare Isabel som tjener penger på folk og av selviske  grunner,de vil jo ha betalt for jobben? Som Jørgine som gråter på mob ang krigen og kun for likes,så vi har flere som melker det for alt det er verdt,er det så mye bedre? Kristin som roper høyest om hvor flink hun er til å hjelpe de i nød,kun for egen vinning.Hvis man skal gjøre en god gjerning så trenger det ikke dokumenteres.

Hva er poenget ditt? Fordi «alle» gjør det så skal kynismen deres aksepteres?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Gjest Spretteberta
Skrevet
Lillemy_87 skrev (1 time siden):

Screenshot_20240606_190452_Jodel.jpg

Verden er stor, men også veldig liten. Hvem er det som har klart å ta dette bilde da? Blinkskudd, litt utydelig bare👍

Skrevet
Spretteberta skrev (Akkurat nå):

Verden er stor, men også veldig liten. Hvem er det som har klart å ta dette bilde da? Blinkskudd, litt utydelig bare👍

Så det på jodel så aner ikke 🤷‍♀️

• Liker 1
Skrevet
Spretteberta skrev (1 time siden):

Bliiiir det hurlumhei på raadsquad nå? 🙀😃

• Liker 2
Skrevet
Neket skrev (27 minutter siden):

Bliiiir det hurlumhei på raadsquad nå? 🙀😃

Alle mann til pumpene🙈

• Liker 1
Skrevet

Jeg bare lurer på noe angående Raadsquad-gruppa på FB.. Er det sånn at mine venner kan se at jeg blir medlem/er innmeldt i gruppa ? Litt nysgjerrig på hva folk snakker om der inne 😅

• Liker 1
Skrevet
Aintnofun skrev (2 timer siden):

Jeg bare lurer på noe angående Raadsquad-gruppa på FB.. Er det sånn at mine venner kan se at jeg blir medlem/er innmeldt i gruppa ? Litt nysgjerrig på hva folk snakker om der inne 😅

nei,det kan de ikke

Skrevet
Tripptrapp1 skrev (19 timer siden):

Hva er poenget ditt? Fordi «alle» gjør det så skal kynismen deres aksepteres?

Det er ingen som blir tvunget til å kjøpe produktene 

Skrevet
Gryteklut skrev (1 minutt siden):

Det er ingen som blir tvunget til å kjøpe produktene 

Sterkt argument. Virkelig sterkt.

• Nyttig 8
Skrevet
On 5/26/2024 at 2:27 PM, Anonym75o said:

Tror hun kommer til å bli alvorlig deppa når pengene tar slutt. Hun lever i en illusjon

Hun er smart nok til å ikke gå tom. Flyttet jo ut av Norge, et veldig godt førstesteg. Pengene holder lenge når de ikke beskattes.

Gjest Alexandrine
Skrevet
Stonegiant skrev (16 minutter siden):

Hun er smart nok til å ikke gå tom. Flyttet jo ut av Norge, et veldig godt førstesteg. Pengene holder lenge når de ikke beskattes.

Er du sikker på at hun ikke er skattepliktig til Norge?

Skrevet
5 minutter siden, Alexandrine said:

Er du sikker på at hun ikke er skattepliktig til Norge?

Nei, hun skatter sikkert masse til Norge gjennom for eksempel lønn fra sitt aksjeselskap. Jeg tenkte først og fremst på andre ting som for eksempel formue og eiendom.

Det med at aksjeselskapet hun tar lønn fra står i Norge skjønner jeg ikke helt hva som er poenget med, men jeg er ingen ekspert. Burde gå ann å flytte ut det også.

Skrevet

Med et så høyt forbruk skal det godt gjøres å spare noe særlig. Når du må forlate landet for å unngå å betale skatt for å klare å holde en livsstil…..og du samtidig må selge all informasjon i livet ditt - og det har ikke gitt så enorm inntekt. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Gjest Piperen
Skrevet

Nå er jeg voksen og skal innrømme at jeg ikke alltid forstår meg på de yngre men er mye av poenget til IR å fortelle om alle gutta som vil ha henne for å få frem at hun er så enormt attraktiv?

Jeg er ny i snapchat mer eller mindre og prøver virkelig å finne ut hvordan jeg kan unngå å få opp IR og enkelte andre uten å måtte slette snap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...