Velinda Skrevet 29. mai 2024 #10561 Skrevet 29. mai 2024 Tears in heaven skrev (12 minutter siden): Synes Isabel er ei rå tøff dame! Hun har bygget sin egen business og har all grunn til å være stolt.Kommer fra en vanskelig barndom og hun er et løvetannbarn.Tror nok de som følger henne nok vet,at de ikke er venner på ekte.Og om så? Mange ensomme mennesker der ute som føler at de er en del av noe,så om hun sier elsklinger osv kan ha mye å si for et menneske. Kanskje hun er grunnen til at noen gidder. Stå opp på morgenen,At noen ser glede i livet. Det syns ikke jeg,hun bruker følgerene sine for å selge,å kalle de elsklinger blir bare et triks for å få svake mennesker til å bruke feks trygda si til å kjøpe overprisa ræl,sminkemerket inneholder de billigste og dårligste ingridiensene som finnes for at hun ska få mest mulig profitt,klærene e laga av plast og tydelig piratkopier av andre merker,jeg vet også at varmeverktøyet er så varmt at det svir og missfarger hår,er også dritt lei av at denne bardommen hennes brukes for alt det er verd,ja den var grusom men vet du at det er det mangen som har hatt og det går faktisk bra for de fleste,ikke gidder hun å betale skatt heller men selge til Nordmenn er jo fint slik at det kan shoppes å reises enda mer,håper folk skjønner hva hun driver med snart å ikke kaster bort pengene sine på henne 9 1 5
Tears in heaven Skrevet 29. mai 2024 #10562 Skrevet 29. mai 2024 Velinda skrev (1 time siden): Det syns ikke jeg,hun bruker følgerene sine for å selge,å kalle de elsklinger blir bare et triks for å få svake mennesker til å bruke feks trygda si til å kjøpe overprisa ræl,sminkemerket inneholder de billigste og dårligste ingridiensene som finnes for at hun ska få mest mulig profitt,klærene e laga av plast og tydelig piratkopier av andre merker,jeg vet også at varmeverktøyet er så varmt at det svir og missfarger hår,er også dritt lei av at denne bardommen hennes brukes for alt det er verd,ja den var grusom men vet du at det er det mangen som har hatt og det går faktisk bra for de fleste,ikke gidder hun å betale skatt heller men selge til Nordmenn er jo fint slik at det kan shoppes å reises enda mer,håper folk skjønner hva hun driver med snart å ikke kaster bort pengene sine på henne Er nok flere influencere en bare Isabel som tjener penger på folk og av selviske grunner,de vil jo ha betalt for jobben? Som Jørgine som gråter på mob ang krigen og kun for likes,så vi har flere som melker det for alt det er verdt,er det så mye bedre? Kristin som roper høyest om hvor flink hun er til å hjelpe de i nød,kun for egen vinning.Hvis man skal gjøre en god gjerning så trenger det ikke dokumenteres. 5 5
Måne Rampelyset Skrevet 2. juni 2024 #10563 Skrevet 2. juni 2024 Tråden er ryddet for ryktespredning. Måne, admin.
Velinda Skrevet 6. juni 2024 #10565 Skrevet 6. juni 2024 Lillemy_87 skrev (1 time siden): se der ja,hvilken gjøk er dette tro? 1
CMHuser Skrevet 6. juni 2024 #10566 Skrevet 6. juni 2024 Velinda skrev (Akkurat nå): se der ja,hvilken gjøk er dette tro? Edrugjøken! 2 1
Tripptrapp1 Skrevet 6. juni 2024 #10567 Skrevet 6. juni 2024 Tears in heaven skrev (På 29.5.2024 den 19.11): Er nok flere influencere en bare Isabel som tjener penger på folk og av selviske grunner,de vil jo ha betalt for jobben? Som Jørgine som gråter på mob ang krigen og kun for likes,så vi har flere som melker det for alt det er verdt,er det så mye bedre? Kristin som roper høyest om hvor flink hun er til å hjelpe de i nød,kun for egen vinning.Hvis man skal gjøre en god gjerning så trenger det ikke dokumenteres. Hva er poenget ditt? Fordi «alle» gjør det så skal kynismen deres aksepteres? 2 3
Gjest Spretteberta Skrevet 6. juni 2024 #10568 Skrevet 6. juni 2024 Lillemy_87 skrev (1 time siden): Verden er stor, men også veldig liten. Hvem er det som har klart å ta dette bilde da? Blinkskudd, litt utydelig bare👍
Lillemy_87 Skrevet 6. juni 2024 #10569 Skrevet 6. juni 2024 Spretteberta skrev (Akkurat nå): Verden er stor, men også veldig liten. Hvem er det som har klart å ta dette bilde da? Blinkskudd, litt utydelig bare👍 Så det på jodel så aner ikke 🤷♀️ 1
Neket Skrevet 6. juni 2024 #10570 Skrevet 6. juni 2024 Spretteberta skrev (1 time siden): Verden er stor, men også veldig liten. Hvem er det som har klart å ta dette bilde da? Blinkskudd, litt utydelig bare👍 Bliiiir det hurlumhei på raadsquad nå? 🙀😃 2
Velinda Skrevet 6. juni 2024 #10571 Skrevet 6. juni 2024 Neket skrev (27 minutter siden): Bliiiir det hurlumhei på raadsquad nå? 🙀😃 Alle mann til pumpene🙈 1
Aintnofun Skrevet 7. juni 2024 #10572 Skrevet 7. juni 2024 Jeg bare lurer på noe angående Raadsquad-gruppa på FB.. Er det sånn at mine venner kan se at jeg blir medlem/er innmeldt i gruppa ? Litt nysgjerrig på hva folk snakker om der inne 😅 1
Velinda Skrevet 7. juni 2024 #10573 Skrevet 7. juni 2024 Aintnofun skrev (2 timer siden): Jeg bare lurer på noe angående Raadsquad-gruppa på FB.. Er det sånn at mine venner kan se at jeg blir medlem/er innmeldt i gruppa ? Litt nysgjerrig på hva folk snakker om der inne 😅 nei,det kan de ikke
Gryteklut Skrevet 7. juni 2024 #10574 Skrevet 7. juni 2024 Tripptrapp1 skrev (19 timer siden): Hva er poenget ditt? Fordi «alle» gjør det så skal kynismen deres aksepteres? Det er ingen som blir tvunget til å kjøpe produktene
Tripptrapp1 Skrevet 7. juni 2024 #10575 Skrevet 7. juni 2024 Gryteklut skrev (1 minutt siden): Det er ingen som blir tvunget til å kjøpe produktene Sterkt argument. Virkelig sterkt. 8
Stonegiant Skrevet 7. juni 2024 #10576 Skrevet 7. juni 2024 On 5/26/2024 at 2:27 PM, Anonym75o said: Tror hun kommer til å bli alvorlig deppa når pengene tar slutt. Hun lever i en illusjon Hun er smart nok til å ikke gå tom. Flyttet jo ut av Norge, et veldig godt førstesteg. Pengene holder lenge når de ikke beskattes.
Gjest Alexandrine Skrevet 7. juni 2024 #10577 Skrevet 7. juni 2024 Stonegiant skrev (16 minutter siden): Hun er smart nok til å ikke gå tom. Flyttet jo ut av Norge, et veldig godt førstesteg. Pengene holder lenge når de ikke beskattes. Er du sikker på at hun ikke er skattepliktig til Norge?
Stonegiant Skrevet 7. juni 2024 #10578 Skrevet 7. juni 2024 5 minutter siden, Alexandrine said: Er du sikker på at hun ikke er skattepliktig til Norge? Nei, hun skatter sikkert masse til Norge gjennom for eksempel lønn fra sitt aksjeselskap. Jeg tenkte først og fremst på andre ting som for eksempel formue og eiendom. Det med at aksjeselskapet hun tar lønn fra står i Norge skjønner jeg ikke helt hva som er poenget med, men jeg er ingen ekspert. Burde gå ann å flytte ut det også.
anno19 Skrevet 7. juni 2024 #10579 Skrevet 7. juni 2024 Med et så høyt forbruk skal det godt gjøres å spare noe særlig. Når du må forlate landet for å unngå å betale skatt for å klare å holde en livsstil…..og du samtidig må selge all informasjon i livet ditt - og det har ikke gitt så enorm inntekt. 4 3
Gjest Piperen Skrevet 9. juni 2024 #10580 Skrevet 9. juni 2024 Nå er jeg voksen og skal innrømme at jeg ikke alltid forstår meg på de yngre men er mye av poenget til IR å fortelle om alle gutta som vil ha henne for å få frem at hun er så enormt attraktiv? Jeg er ny i snapchat mer eller mindre og prøver virkelig å finne ut hvordan jeg kan unngå å få opp IR og enkelte andre uten å måtte slette snap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå