Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Syns det blir latterlig når vennene skriver de er så stolt over henne at hun har gitt ut egen parfyme???stolt over hva da,spørr jeg🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, VEGAN forever said:

Screenshot_2022-12-11-06-08-48-18_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.thumb.jpg.b4911b6e716c6f6a36788e369bb88a01.jpg

Hvem som helst kan få produsert sin "egen" parfyme, sminke o.s.v. fra www.kosmetikklaboratoriet.no 

Ikke noe spesielt med det. De lager alt for deg og så kan du sette ditt eget navn på det og late som du har utviklet noe som du ikke har 🤷

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, VEGAN forever said:

Screenshot_2022-12-11-06-20-26-30_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.thumb.jpg.9e921b6263b05484dd2ea6df420fc348.jpg

I kommer sikkert til å reklamere for mer av det som kan bestilles fra kosmetikklaboratoriet.no og late som hun har laget det, noe hun ikke har.

Alle kan bestille derfra og få sitt eget navn på embalasjen.

Trenger vi virkelig mer parfyme og mer sminke eller er det mer enn nok på markedet allerede ?

Tilfører I noe nyttig ? NEI

Endret av VEGAN forever
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEGAN forever skrev (11 timer siden):

I kommer sikkert til å reklamere for mer av det som kan bestilles fra kosmetikklaboratoriet.no og late som hun har laget det, noe hun ikke har.

Alle kan bestille derfra og få sitt eget navn på embalasjen.

Trenger vi virkelig mer parfyme og mer sminke eller er det mer enn nok på markedet allerede ?

Tilfører I noe nyttig ? NEI

Klarer ikke med min beste vilje å forstå hvorfor folk kjøper disse produktene??er de så blodfan??det er jo de billigste drittproduktene man får,prisa opp kraftig slik at IR og andre ska kunne leve luksus livet de syns de fortjener

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser jo bare her i tråden at enkelte ukritisk hiver seg over det meste IR reklamerer for. 
Det er trist at man ikke har større gangsyn enn som så.

Men IR lever fint på det. 
Influensere generelt.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoveMoschino skrev (1 time siden):

Er nok mannen som betaler. Hun har helt mistet bakke kontakten. 

Hva får det til å konkludere med det? Isabel tjente 3,9 millioner i 2021. Jeg tror hun fint har råd til hotelloppholdet. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedenfor å utforske verden så går hun på dyre hoteller og bar.... det er så mange skjulte perler som venter å bli oppdaget! Men neida hun skal vise sine dyre Harry kjøp 😑

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cocogirl skrev (12 timer siden):

Istedenfor å utforske verden så går hun på dyre hoteller og bar.... det er så mange skjulte perler som venter å bli oppdaget! Men neida hun skal vise sine dyre Harry kjøp 😑

Som sist gang, da hun var i Paris med ex’n… så kjørte de rundt i bil hele tiden. Fra butikk til restaurant. Å oppleve Paris gjør man med føttene, og evt metro🙂 så mange fine bakgater og områder man går glipp av hvis man skal kun shoppe på Champs Élysées..

  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARima skrev (På 10.12.2022 den 19.34):

syntes hvertfall det svekker samarbeidet med Isabell 🙈 kanskje ikke det lureste å gjøre. 

Jeg er helt enig. Men, skjønner han sikkert er stolt og gjerne vil ha cred, hvis folk elsker den så mye som gies uttryk for

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3 <3 skrev (På 11.12.2022 den 15.01):

Klarer ikke med min beste vilje å forstå hvorfor folk kjøper disse produktene??er de så blodfan??det er jo de billigste drittproduktene man får,prisa opp kraftig slik at IR og andre ska kunne leve luksus livet de syns de fortjener

De synes de fortjener? Det er en frivillig kjøpsknapp, det er jo vi som er stokk dumme og kjøper, sender hun meldinger og priser disse drittproduktene. 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

<3 <3 skrev (På 11.12.2022 den 15.01):

Klarer ikke med min beste vilje å forstå hvorfor folk kjøper disse produktene??er de så blodfan??det er jo de billigste drittproduktene man får,prisa opp kraftig slik at IR og andre ska kunne leve luksus livet de syns de fortjener

Om jeg finner en parfyme som lukter godt så bryr jeg meg ikke om det er Isabel sin eller en kopi fra Normal eller Chanel 🤷‍♀️ Hvorfor må man være fan om man kjøper noe fra en influencer? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Om jeg finner en parfyme som lukter godt så bryr jeg meg ikke om det er Isabel sin eller en kopi fra Normal eller Chanel 🤷‍♀️ Hvorfor må man være fan om man kjøper noe fra en influencer? 

syns du ska bry deg om du kjøper kopi parfymer,det finnes(tro det eller ei)folk som jobber hardt for å finne de perfekte dufter og da syns jeg det er ganske så frekt å kopiere andre sitt arbeid,når det gjelder Isabel sin så er jo den laga og marketsført for at fansa ska kjøpe,tror ingen "voksne"kvinner med respekt for seg selv går rundt å lukter Isabel Raad,syns også det er noe som skurrer når Coverbrands skriver at Isabel ble inspirert i New York men han som laga den for henne ble inspirert av fruktfatet sitt,flaut

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøkkelost77 skrev (3 timer siden):

Som sist gang, da hun var i Paris med ex’n… så kjørte de rundt i bil hele tiden. Fra butikk til restaurant. Å oppleve Paris gjør man med føttene, og evt metro🙂 så mange fine bakgater og områder man går glipp av hvis man skal kun shoppe på Champs Élysées..

Penger kan ikke kjøpe klasse og stil, hun er kroneksempelet på dette. En person som tilsynelatende kun finner verdi i materialisme, selv når hun befinner seg i en av verdens vakreste byer. Det hun har delt hittil er fra innsiden av hotellet og utenfor + en kort video der man ser Eiffeltårnet fra innsiden av en taxi. Så kultivert… 🙄 Jeg kan ikke annet enn å tro at hennes bakgrunn er årsaken til at hun etter alle disse årene i bransjen fortsatt har dollartegn i øynene og oppfører seg som en nyrik russer. Men kult for henne at hun fortsatt syns alt er stas. Mange går jo lei av livsstilen etterhvert, bare synd at innholdet i kanalene hennes har blitt så kjedelig og ensformig.
 

Se bare på kontrastene i det Eveline Karlsen delte fra sin tur til Paris og det Isabel gjør. Førstnevnte tjener adskillig mer, men likevel var ikke designerbutikker og innsiden av hoteller og kjøpesentre det som stod i fokus. 

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...