Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Kom til å tenke på hvordan det går med hunden hennes? Hun reiser jo hele tiden og noen ganger er vel også familien med? Har hun hunden fortsatt, husker hun var såå klar for å skaffe seg hund i sin tid ….

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

galmamma skrev (1 time siden):

HVORDAN kan hun sitte å snakke positivt om Dubai.. "åååh. eeeeelsker dubay og det er jo her min kultur stammer ifra... " WTF??? 

Tipper at Dubai er et helt flott sted å oppholde seg for de som er bemidlet og kun får med seg det behagelige luksuslivet. Så skjønner godt at hun trives der, når det er slik hun ønsker å leve. At Dubai er tuftet på blod, død, slaveri og kvinneundertrykking er ikke så nøye da, vøtt.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (5 timer siden):

Kom til å tenke på hvordan det går med hunden hennes? Hun reiser jo hele tiden og noen ganger er vel også familien med? Har hun hunden fortsatt, husker hun var såå klar for å skaffe seg hund i sin tid ….

Gucci er hos familien når hun er på tur, Pierre har også hjulpet til 🐶

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heike72
Mokica skrev (På 20.11.2022 den 18.21):

Eg lurer litt på oppholdet hennar i Dubai no. Får litt vond smak i munnen av det. Kjøpt og betalt ?  Nett som en prostituert. Nekter å tru at ho betaler for denne luksusen sjølv. Det er ikkje billig å bu på fem stjerners i Dubai i fleire veker. Det har faktisk ikkje en influenser råd til. Sjølv med millioninntekt i året. Kor lavt kan ein synke ? 

Hun bor vel gratis siden hun bor i hans leilighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier ikke å like parfymer av typen "c-kjendis gir ut en parfyme". Håper den er god da, for det er nok mange som bestiller den uten å teste. 

Jeg ønsker med Versace dylan purple, den er helt nydelig på duft, og jeg kler den, som også er ekstremt viktig. En god parfyme lukter ikke nødvendigvis godt på alle og er derfor viktig å prøve... 

Men til 599,- er det vel en eau de toilette og ikke parfume?

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på alt annet hun har gitt ut av "kvalitet", så tenker jeg nei.

Hvis hun har gått rundt å luktet så godt, så er det jo ikke parfymen hun har laget som lukter, det er jo den eventuelle parfymen fra et eller annet designmerke (som jo er parfymen man EGENTLIG vil ha, men den opplyser hun jo ikke om) som hun har fått laget sitt eget merke til å lukte mest mulig lik.

Da kan jeg like godt kjøpe det originale merket (som hun såklart ikke oppgir for å selge mest av sin egen parfyme).

Endret av Hatsumomo
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (18 minutter siden):

Jeg pleier ikke å like parfymer av typen "c-kjendis gir ut en parfyme". Håper den er god da, for det er nok mange som bestiller den uten å teste. 

Jeg ønsker med Versace dylan purple, den er helt nydelig på duft, og jeg kler den, som også er ekstremt viktig. En god parfyme lukter ikke nødvendigvis godt på alle og er derfor viktig å prøve... 

Men til 599,- er det vel en eau de toilette og ikke parfume?

så enig med deg,hadde ikke kjøpt en eau de toilette uten å vite hva den lukter på huden min men kanskje folk ikke er så nøye??jeg kjøpte YSL Libre i går men det var etter at jeg hadde fått tester i butikk og prøvd i en uke,slike kjendis dufter er ofte så svak at de lukter bare 5-6 timer

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (6 timer siden):

Med tanke på alt annet hun har gitt ut av "kvalitet", så tenker jeg nei.

Hvis hun har gått rundt å luktet så godt, så er det jo ikke parfymen hun har laget som lukter, det er jo den eventuelle parfymen fra et eller annet designmerke (som jo er parfymen man EGENTLIG vil ha, men den opplyser hun jo ikke om) som hun har fått laget sitt eget merke til å lukte mest mulig lik.

Da kan jeg like godt kjøpe det originale merket (som hun såklart ikke oppgir for å selge mest av sin egen parfyme).

Hvordan vet du dette? Og hvordan kan du proklamere at hun ikke lager sin egen parfyme? Dette virker å være oppspinn av deg 🤷🏻‍♀️

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CMHuser skrev (15 minutter siden):

Hvordan vet du dette? Og hvordan kan du proklamere at hun ikke lager sin egen parfyme? Dette virker å være oppspinn av deg 🤷🏻‍♀️

Logikk.

Jeg skrev ikke at hun ikke lager sin egen parfyme, jeg skrev at hun lager lukten til SIN parfyme så like den orginiallukten hun bruker fra et annet merke. 
Hvorfor påstår du at jeg sier noe annet enn det jeg skrev? 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (37 minutter siden):

Logikk.

Jeg skrev ikke at hun ikke lager sin egen parfyme, jeg skrev at hun lager lukten til SIN parfyme så like den orginiallukten hun bruker fra et annet merke. 
Hvorfor påstår du at jeg sier noe annet enn det jeg skrev? 

Men hvordan vet du dette?

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo skrev (17 timer siden):

Forstår du ikke logikk?

Ser ikke logikken i at du mener hun ikke kan lage sin egen parfyme, nei!

Men da får vi bare være enig om å være uenig 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CMHuser skrev (14 minutter siden):

Ser ikke logikken i at du mener hun ikke kan lage sin egen parfyme, nei!

Men da får vi bare være enig om å være uenig 😊

Fordi det er jo ingen logikk. Derfor ser  man den ikke. 

Alle som lager sin første parfyme setter den jo sammen av lukter de liker, der har man logikken. 

Er veldig spent på hva den lukter 🤭 men bor et stykke unna en fysisk butikk og tar ikke sjansen på å bestille den 🥴

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Fordi det er jo ingen logikk. Derfor ser  man den ikke. 

Alle som lager sin første parfyme setter den jo sammen av lukter de liker, der har man logikken. 

Er veldig spent på hva den lukter 🤭 men bor et stykke unna en fysisk butikk og tar ikke sjansen på å bestille den 🥴

Jeg bestilte den, den er på vei i posten 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CMHuser skrev (Akkurat nå):

Jeg bestilte den, den er på vei i posten 🥳

Du må si hvordan den er 😍😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Nina allerede har luktet lunta på den nye typen til Isabell. Liker blant annet flere av innleggene hans på Instagram. 
 

Hun ligger klar for å ta i mot restene til Isabell.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaytee skrev (49 minutter siden):

Ser at Nina allerede har luktet lunta på den nye typen til Isabell. Liker blant annet flere av innleggene hans på Instagram. 
 

Hun ligger klar for å ta i mot restene til Isabell.

Hvem er han?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...