Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Anonyym97 skrev (1 time siden):

Er det Nina som hermer etter Isabel, eller motsatt?..😂

Begge hermer etter hverandre 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonyym97 skrev (1 time siden):

Er det Nina som hermer etter Isabel, eller motsatt?..😂

Kanskje Isabel sku sendt henne en Nude rettetang??så kunne Nina reklamert litt også.....åeee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt alt i livet hennes går i samme gamle tralten. Hun er influencer og tjener flere millioner i året, men så snart mørket senker seg over Oslo så sitter hun på første fly til varmere strøk på jakt etter content. Hun besitter med andre ord ikke talent for å lage fengende innhold med mindre det er dynket i overdådige ferier, dyre innkjøp eller personlig drama.
 

Hun gjorde det slutt med Jack kun for å bytte han ut med en type som etter livsstilen å bedømme er kliss lik. Hun ble såret over at Jack gikk så fort videre med en dame som åpenbart er like besatt av sitt eget utseende som henne selv. De konkurrerer tilsynelatende om hvem som har lengst og mest pinnerett hår, flest Van Cleef & Arpels smykker og den dyreste livsstilen. Hun må kjede vettet av seg.

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg lurer litt på oppholdet hennar i Dubai no. Får litt vond smak i munnen av det. Kjøpt og betalt ?  Nett som en prostituert. Nekter å tru at ho betaler for denne luksusen sjølv. Det er ikkje billig å bu på fem stjerners i Dubai i fleire veker. Det har faktisk ikkje en influenser råd til. Sjølv med millioninntekt i året. Kor lavt kan ein synke ? 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mokica skrev (2 timer siden):

Eg lurer litt på oppholdet hennar i Dubai no. Får litt vond smak i munnen av det. Kjøpt og betalt ?  Nett som en prostituert. Nekter å tru at ho betaler for denne luksusen sjølv. Det er ikkje billig å bu på fem stjerners i Dubai i fleire veker. Det har faktisk ikkje en influenser råd til. Sjølv med millioninntekt i året. Kor lavt kan ein synke ? 

Bor hun ikke hos han hun dater der da? 🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

texas1990 skrev (5 minutter siden):

Bor hun ikke hos han hun dater der da? 🤔

Bare Gudene som vet hva den dama holder på med...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

texas1990 skrev (På 20.11.2022 den 20.55):

Bor hun ikke hos han hun dater der da? 🤔

Mulig det. Men må være et veldig tom og trist liv. Å berre være et trofé. Pynte seg og vise seg fram. Skåle på nattklubb med likesinna «venninner». Poserer med si nye Dior veske. Utrulig Harry… Hadde blitt forferdelig lei. Rart ho ikkje ønsker et liv der ho gjer noko meningsfylt. ikkje berre leve et overfladisk liv uten å slå rot nokon plass…. Synest litt synd i ho. 

  • Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontoen hennes har blitt et skikkelig stort gjesp. Enten er det reklame for noe klær eller så er det den samme middagen eller drinken som hun har postet 100 ganger før eller en eller annen selfie med alt for mye sminke. Jeg har knapt giddet å åpne snappen hennes de siste ukene. Er ikke lenge til jeg slutter å følge.

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (På 13.11.2022 den 17.28):

Alle eksene hennes ser like ut 🤡

Ja, men i England liker menn kvinner som er instagrammere og modeller, fulle av botox og går med tacky klær. Det er en helt egen stil. Bare se på det engelske landslagets wags som kom med eget fly til VM i Qatar. Kliss like alle sammen. 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mokica skrev (På 22.11.2022 den 18.11):

Mulig det. Men må være et veldig tom og trist liv. Å berre være et trofé. Pynte seg og vise seg fram. Skåle på nattklubb med likesinna «venninner». Poserer med si nye Dior veske. Utrulig Harry… Hadde blitt forferdelig lei. Rart ho ikkje ønsker et liv der ho gjer noko meningsfylt. ikkje berre leve et overfladisk liv uten å slå rot nokon plass…. Synest litt synd i ho. 

Hva man ønsker i livet er vel veldig forskjellig, hva er meningsfylt for deg er ikke nødvendigvis drømmen til alle andre. Jeg lever et standard A4 liv med barn og jobb 8- 4 og prøver å få dagene til å gå høvelig greit. Må jo være fint å ha så mange muligheter til å reise og oppleve ting, selvom alt skal vises.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mango skrev (11 timer siden):

Hva man ønsker i livet er vel veldig forskjellig, hva er meningsfylt for deg er ikke nødvendigvis drømmen til alle andre. Jeg lever et standard A4 liv med barn og jobb 8- 4 og prøver å få dagene til å gå høvelig greit. Må jo være fint å ha så mange muligheter til å reise og oppleve ting, selvom alt skal vises.

Er usikker på om hun opplever så mye egentlig.Det går i kjøpesentre og drinker ved bassengkanten.

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mango skrev (19 timer siden):

Hva man ønsker i livet er vel veldig forskjellig, hva er meningsfylt for deg er ikke nødvendigvis drømmen til alle andre. Jeg lever et standard A4 liv med barn og jobb 8- 4 og prøver å få dagene til å gå høvelig greit. Må jo være fint å ha så mange muligheter til å reise og oppleve ting, selvom alt skal vises.

Det går fint å reise verden rundt og virkelig vise sin følgere noe annet enn dyre vesker,alkohol,festing osv.... Hun har blitt kjedelig 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sk57 skrev (7 timer siden):

Er usikker på om hun opplever så mye egentlig.Det går i kjøpesentre og drinker ved bassengkanten.

Hun er garantert ikke der for å se litt severdigheter.. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mokica skrev (På 22.11.2022 den 18.11):

Mulig det. Men må være et veldig tom og trist liv. Å berre være et trofé. Pynte seg og vise seg fram. Skåle på nattklubb med likesinna «venninner». Poserer med si nye Dior veske. Utrulig Harry… Hadde blitt forferdelig lei. Rart ho ikkje ønsker et liv der ho gjer noko meningsfylt. ikkje berre leve et overfladisk liv uten å slå rot nokon plass…. Synest litt synd i ho. 

Alle er forskjellige, og som hun selv har påpekt mange ganger så er denne livsstandarden ikke noe hun og familien er vant med. For en med hennes bakgrunn kan jeg godt forstå at det er stas å ha råd til å leve det livet man bare trodde fantes på film da man var liten.
 

Når det er sagt tror jeg de fleste mettes etterhvert når de går tom for inspirasjon, kreativitet og mestringsfølelse. Hun er etter min mening en first price versjon av en entreprenør. En som tar snarveier for å oppnå et resultat som minner om noe eksklusivt, men som egentlig bare er ræl. Eller som setter sitt navn på noe uten å være spesielt delaktig i utviklingen. Det oser harry av henne. Hun er et levende eksempel på at penger ikke kan kjøpe deg stil eller klasse.

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sin nye vlog nevner hun at hun allerede har møtt familien til hennes nye utkårende. I en vanlig setting så presenterer man ikke hverandre for familie før man vet at det seriøse greier på gang, så ingen tvil om at det går kjapt i svingene her, gitt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HVORDAN kan hun sitte å snakke positivt om Dubai.. "åååh. eeeeelsker dubay og det er jo her min kultur stammer ifra... " WTF??? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

galmamma skrev (1 minutt siden):

HVORDAN kan hun sitte å snakke positivt om Dubai.. "åååh. eeeeelsker dubay og det er jo her min kultur stammer ifra... " WTF??? 

Fordi hun er trangsynt 🤡

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...