Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
chi skrev (28 minutter siden):

Kikka innom Instagram,  og der ser det ut som hun kosa med ryggen til typen sin, mens de så på serien hennes på tv...

Nei det var et klipp av noen andre som hun var tagget i. 

Jeg synes ikke Jack virker som en festgal type i det hele tatt, men nå har ikke jeg fulgt han på Instagram. Mener Isabel sa at han sjeldent drakk for han var så opptatt av jobben. 

Endret av EtLiteTroll
  • Liker 2
Skrevet
EtLiteTroll skrev (1 minutt siden):

Jeg synes ikke Jack virker som en fesgal type i det hele tatt, men nå har ikke jeg fulgt han på Instagram. Mener Isabel sa at han sjeldent drakk for han var så opptatt av jobben. 

Det er Isabel du tenkte på her, hun er jo veldig glad å feste 

• Liker 4
Skrevet
EtLiteTroll skrev (1 minutt siden):

Jeg synes ikke Jack virker som en fesgal type i det hele tatt, men nå har ikke jeg fulgt han på Instagram. Mener Isabel sa at han sjeldent drakk for han var så opptatt av jobben. 

Ok, takk for informasjon 😊

• Liker 2
Skrevet

Kan være at folk har reagert på måten hun / Suzy ( som hun kaller det når hun fester) oppfører seg på samt kommenter språket hennes.

• Liker 3
Skrevet

Forundret ikke meg hvis de har slått opp, bare se på hans familie classy og har beina på jordet og sjekk Isabel sinn familie...gjeng med klovner.

Han er mer i arbeidslivet privat mens hun må vise alt og ingenting osv.. ja det er livet hun har valgt selv.. 

• Liker 11
Skrevet
Cocogirl skrev (15 minutter siden):

Forundret ikke meg hvis de har slått opp, bare se på hans familie classy og har beina på jordet og sjekk Isabel sinn familie...gjeng med klovner.

Han er mer i arbeidslivet privat mens hun må vise alt og ingenting osv.. ja det er livet hun har valgt selv.. 

Unnskyld meg ? Gjeng med klovner ?? Ville heller 10 ganger hatt en slik familie enn en formell, upersonlig og prippen familie som tar seg selv alt for høytidelig. Hva familie er det? Nei takk… En familie skal være kjærlig, omsorgsfull, generøse og lite høytidelig i mine øyne. Familie skal være det stedet man kan være seg selv fullt ut, danse, synge og ha det gøyt.. Og gjøre hva enn som passer.

Og visst typen min hadde gjort det slutt fordi han mente vi var alt for lite «classy» i hans øyne og tok seg selv såpass høytidelig, hadde jeg kastet han på dør ASAP! Noe av det mest idiotiske jeg har hørt. Slike mennesker fortjener ikke barmhjertige mennesker rundt seg uansett da. SKJERP DEG!

• Liker 23
Skrevet
ztinelize skrev (1 minutt siden):

Unnskyld meg ? Gjeng med klovner ?? Ville heller 10 ganger hatt en slik familie enn en formell, upersonlig og prippen familie som tar seg selv alt for høytidelig. Hva familie er det? Nei takk… En familie skal være kjærlig, omsorgsfull, generøse og lite høytidelig i mine øyne. Familie skal være det stedet man kan være seg selv fullt ut, danse, synge og ha det gøyt.. Og gjøre hva enn som passer.

Og visst typen min hadde gjort det slutt fordi han mente vi var alt for lite «classy» i hans øyne og tok seg selv såpass høytidelig, hadde jeg kastet han på dør ASAP! Noe av det mest idiotiske jeg har hørt. Slike mennesker fortjener ikke barmhjertige mennesker rundt seg uansett da. SKJERP DEG!

Mine meninger 😌

• Liker 6
Skrevet
Cocogirl skrev (Akkurat nå):

Mine meninger 😌

Det er helt greit, men du hadde ikke trengt å kalle de en gjeng med klovner. Sier mer om deg enn de spør du meg. Greit man er annerledes enn andre, men jeg kaller deg ikke idiot fordi du mener noe annet enn meg ?😅 Bare tenk litt over hva du skriver, takk! 

• Liker 12
Skrevet
ztinelize skrev (Akkurat nå):

Det er helt greit, men du hadde ikke trengt å kalle de en gjeng med klovner. Sier mer om deg enn de spør du meg. Greit man er annerledes enn andre, men jeg kaller deg ikke idiot fordi du mener noe annet enn meg ?😅 Bare tenk litt over hva du skriver, takk! 

🤣

• Liker 9
Skrevet
Cocogirl skrev (58 minutter siden):

🤣

Hvorfor er der morsomt?

Ingen mennesker fortjener å bli kalt klovner.

Virker som en flott familie med mye samhold og glede.👏

• Liker 6
Skrevet
Koskos skrev (18 minutter siden):

Hvorfor er der morsomt?

Som du sier selv,  virker som. Har sett bak kameraet hvordan de egentlig er.. er flere som har sett det også, bare folk velger å lukke ørene/øynene... men sier takk for meg nå.

• Liker 8
Skrevet
Cocogirl skrev (6 minutter siden):

Som du sier selv,  virker som. Har sett bak kameraet hvordan de egentlig er.. er flere som har sett det også, bare folk velger å lukke ørene/øynene... men sier takk for meg nå.

Enig med deg

• Liker 6
Skrevet
Cocogirl skrev (2 timer siden):

Mine meninger 😌

Signerer denne!

• Liker 6
Skrevet (endret)
Koskos skrev (2 timer siden):

Virker som en flott familie med mye samhold og glede.

Er nok en mørk side også. Vi har i perioder sett at Isabel ikke virker til å ha kontakt med moren i perioder. I boken framstår moren direkte manipulerende i oppveksten, hvordan hun hele tiden sådde frø med dårlig samvittighet i datteren. Og på slutten av boken skriver hun at moren den dag i dag, gjør dette. Hun skrev også at moren ikke tok seg av småsøsknene. Isabel og søsteren ble tvunget til å ta seg av din bror både natt og dag. Vi ser mye latter og glede på tv og sosiale medier, men det er nok mye vi ikke ser også. Et barn er så og si alltid lojal til sin mor, uansett hvordan barnet har hatt det. Og kanskje er ønsket etter en familie så ufattelig stort, og derfor virker det utad som mye samhold og glede. Vi ser det positive, og jeg håper for Isabel og søsknene sin skyld at det er også mye av dette når kamera ikke er tilstedet. 

Endret av EtLiteTroll
  • Liker 18
Skrevet
Koskos skrev (2 timer siden):

Hvorfor er der morsomt?

enig!!!

• Liker 2
Skrevet
EtLiteTroll skrev (1 time siden):

Er nok en mørk side også. Vi har i perioder sett at Isabel ikke virker til å ha kontakt med moren i perioder. I boken framstår moren direkte manipulerende i oppveksten, hvordan hun hele tiden sådde frø med dårlig samvittighet i datteren. Og på slutten av boken skriver hun at moren den dag i dag, gjør dette. Hun skrev også at moren ikke tok seg av småsøsknene. Isabel og søsteren ble tvunget til å ta seg av din bror både natt og dag. Vi ser mye latter og glede på tv og sosiale medier, men det er nok mye vi ikke ser også. Et barn er så og si alltid lojal til sin mor, uansett hvordan barnet har hatt det. Og kanskje er ønsket etter en familie så ufattelig stort, og derfor virker det utad som mye samhold og glede. Vi ser det positive, og jeg håper for Isabel og søsknene sin skyld at det er også mye av dette når kamera ikke er tilstedet. 

👏👏👏

• Liker 5
Skrevet
Cocogirl skrev (6 timer siden):

så utrolig stygt skrevet. Rapportert. Gå i deg selv, please. Du kan ikke kalle familien for så stygge ting. Skjerp deg. 

• Liker 5
Skrevet
EtLiteTroll skrev (3 timer siden):

Det er en turbulent oppvekst der med en mor som nok strever med sitt. Det blir uansett feil å hetse familien slik cocogirl gjør. 

• Liker 4
Skrevet
EtLiteTroll skrev (3 timer siden):

Dette!

• Liker 5
Skrevet
Maydis8 skrev (12 timer siden):

Det er en turbulent oppvekst der med en mor som nok strever med sitt. Det blir uansett feil å hetse familien slik cocogirl gjør. 

Hetse familien fordi hun klarer dem klovner ?!? Kom igjen da, det der er ikke hets. Kanskje unødvendig, men ikke hets.

Forøvrig enig med @EtLiteTroll

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...